@Zikes
Miałem dla Ciebie piękną rozbudowaną wiadomość, każdy punkt który wymieniłeś rozłożyłem na czynniki pierwsze i opisałem dlaczego jest tak a nie inaczej, ale usunąłem wszystko bo stwierdziłem że to podchodzi pod zawiść a zawistny nie jestem.

@Topic
Jeżeli zostanie wprowadzony balans to będziemy mieli rozwiązaną sprawę z większością problemów.
Jak wspomniał Karol który pisał przede mną - zamiast balansu można wprowadzić podział na szybkie, wolne, itd.
Przy czym od naszych umiejętności zależałoby jak zmieniałyby się te parametry, i tutaj pięknie rozbudowuje nam się
poziom indywidualności, proste przeliczniki które sprawiają że ta sama broń w cudzych rękach będzie miała
zupełnie inne działanie.
Przykład:
Marek jest silny więc ma przelicznik do siły *1.5 zamiast zwykłego 1.
Jacek jest zwinny więc ma przelicznik do zwinności *1.5 zamiast zwykłego 1.
Obaj dostają miecz o ustalonych parametrach.
Marek uderza z większą siłą i prędkością ciosu, która wynosi 1.5 zamiast 1.
Jacek lepiej manewruje bronią dzięki czemu potrafi uderzyć z większą precyzją która wynosi 1.5 zamiast 1.
Marek uderza mocniej, a Jacek uderza celniej. Wszystko.