Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: Interakcja fizyczna między graczami  (Read 737 times)

mrksiedzu

  • User
  • Posts: 254
    • View Profile
Interakcja fizyczna między graczami
« on: May 07, 2014, 17:51:28 »

Pierwsze co przychodzi na myśl: walka.
Jednak temat ten nie jest o walce, aczkolwiek opisane tu możliwości mają zastosowanie w walce.

O czym mowa? Powiedzmy, że jakiś afk-owicz zablokował nam drzwi do domu stojąc tuż pod nimi. I co? Zabić go? Obok tłum i strażnicy. Można by powiedzieć sytuacja bez wyjścia. Nie o końca. Wyobraźcie sobie, że taką postać moglibyście zwyczajnie popchnąć i wejść jak cywilizowany człowiek o domu.
Ok, ale jedno zastosowanie to trochę za mało. Wcześniej pisałem o istnieniu zastosowań w walce. Otóż moglibyśmy zrzucić kogoś z góry, wieży itp. podczas walki. Moja idea przewiduje także zrzucanie postaci z wierzchowca, czy wozu.

Drugą częścią mojego pomysłu jest związywanie. Prawdopodobnie było o tym kilka dyskusji, ale z tego co wyszukałem nie dotyczyły one tego tematu w dogłębny sposób(dotyczyły go raczej tak "z boku").
A więc; aby związać postać, musi ona się poruszać powoli, albo wcale. Do związania potrzebna by była różna ilość liny.
Najmniej liny obwiąże szyję. Tak związaną postać możemy za sobą ciągnąć, ale ona może wykonywać różne czynności i chodzić swobodnie do granic długości liny.
Więcej liny trzeba zużyć na obwiązanie rąk. Taką postać także możemy ciągnąć za sobą, ale nie może ona nic wykonywać. Kwestia chodzenia taka sama jak w poprzednim przypadku.
Jeszcze więcej liny obwiąże ręce i nogi. Wszystko tak jak w przypadku rąk oprócz tego, że postać nie może biegać.
Tyle samo co na ręce potrzebne jest i na nogi. Obwiązanie samych nóg spowoduje utracenie możliwości biegu, ale postać będzie mogła wykonywać czynności.
Najwięcej liny potrzebuje całkowite skrępowanie bohatera. Taka postać nie będzie w stanie się poruszać ani nie wykona żadnej czynności.

Z każdego skrępowania da się wyrwać, ale potrzeba do tego czasu(najmniej na szyję, najwięcej na całkowite obwiązanie).
Każdemu na myśl przychodzi niewolnictwo, do którego nie każdy ma dobre nastawienie, ale ma to zastosowanie np. w aresztowaniach, aby doprowadzić zatrzymanego do lochu.

Było? Macie jakieś pomysły? Uzupełnienia? Inne sposoby interakcji z innym graczem? Jeśli tak to zapraszam do dyskusji.
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Interakcja fizyczna między graczami
« Reply #1 on: May 10, 2014, 10:26:09 »

Wiązanie liny można by wykorzystać nie tylko do interakcji z graczami, ale np. by zrobić prowizoryczne umocnienie na jakiś czas. Albo by przywiązywać jakieś przedmioty i w ten sposób z dużej wysokości nic by się przedmiotom nie stało.
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Odp: Interakcja fizyczna między graczami
« Reply #2 on: May 10, 2014, 11:39:59 »

Lisz, offtopic jest zły, trzymaj się tematu.
Co do tematu, w filmikach była mowa że będą interakcje z innymi np. aby odciągać rannych. Ja bym chciał zobaczyć branie zakładnika przykładając sztylet do szyi, czy tarcze z przywiązanych ciał naurach czy wozach, może też jako "ozdoba".
 Temat chyba był, poszukam i dam znać.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

mrksiedzu

  • User
  • Posts: 254
    • View Profile
Odp: Interakcja fizyczna między graczami
« Reply #4 on: May 10, 2014, 18:36:40 »

Tam jest interakcja z bezwładnym ciałem, a nie z żywą postacią którą kontroluje gracz lub komputer(npc)
Logged