Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: Eventy  (Read 1077 times)

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
Eventy
« on: April 17, 2014, 22:23:04 »

Witam.

Jak sądzicie jak będą wyglądały eventy w Enidust? Na jakie okazje będą? Czy będą jakieś specjalne przedmioty dostępne w IS podczas eventu jak np. kurtka (event zimowy)? Może jakiś specjalny ustrój środowiska jak np. śnieg?

To może ja zacznę:
Na jakie okazje? Myślę, że na walentynki, jakiś wiosenny tak o, na Wielkanoc, jakiś letni na zakończenie szkoły albo też tak o, jesienny tak o, bożonarodzeniowy i noworoczny.

Wpisując w opcji szukaj event nie znalazło NICZEGO. Czy na serio nikt nie pisał nic o eventach?
@Edit Źle wpisałem Event.

Zapraszam do dyskusji. ;)
« Last Edit: April 17, 2014, 22:25:54 by IAmBoskiM »
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Eventy
« Reply #1 on: April 17, 2014, 22:26:26 »

Ustrój środowiska jako event? Ja bym chciał by była to po prostu inna pora roku. Tak, mam nadzieję, że będą pory roku.
Logged

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
Odp: Eventy
« Reply #2 on: April 17, 2014, 22:34:25 »

Teraz wpadłem na pomysł żeby były jakieś specjalne zadania od NPC, które są tylko na event. Np. coś związanego ze środowiskiem:
Przynieś dla św. Mikołaja 10 skarpet świątecznych. Możesz je znaleźć na drzewach.
Nagroda: x* pieniędzy.
* - nie mam pomysłu od czego będzie to zależeć.

Jeszcze 1 pomysł, kiedy event. Na halloween. Nie wiem czy dobrze napisałem.

I co do środowisk to właśnie żeby były jakieś skarpetki np. na Mikołaja albo rózgi, zwiększona liczba zajęcy podczas eventu wielkanocnego. Tego typu.
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Odp: Eventy
« Reply #3 on: April 17, 2014, 22:37:28 »

Może to nie jest duplikat ale kolega sam nie wie o czym pisze, (pogoda to oddzielny temat) eventy przewijały się jako jakieś zajścia które dzieją się ale bez typowej dla eventów tandety zbierania kijaszków z cukierków czy innych głupich i mało realistycznych rozwiązań.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
Odp: Eventy
« Reply #4 on: April 17, 2014, 22:46:07 »

Gniazdu, jak wiesz zazwyczaj na eventy są takie tandety. Nic lepszego raczej się nie wymyśli. Co do pogody to może raczej nie.
No to nie wiem. Otwarcie jakichś wrót do czegoś tam?
Logged

RhinoRace

  • User
  • Posts: 175
    • View Profile
Odp: Eventy
« Reply #5 on: April 18, 2014, 09:04:14 »

@Boski akurat da się wymyślić coś w miarę sensownego bez całej tej tandety - ot np na Wielkanoc:
Historia:
Króliki, zające etc mają zwiększoną płodność i celem graczy jest ograniczenie populacji/wybicie ich na danym obszarze.
Założenia:
- większy respawn tych mobków
- zwiększenie maksymalnej ilości mobków na obszarze
- dodanie wartości krytycznej < maksymalnej ilość mobków
Zwycięstwo i skutki:
- już w trakcie eventu będa zyski: więcej mobków = więcej matsów
- wybicie/znaczące zmniejszenie ilości mobków - nagrody mogłyby być określone w odpowiednio do stanu na koniec eventu w stosunku do normalnej maksymalnej ilości - przykład: normalnie jest 100, na zakończenie będzie 20 to nagroda wynosi 80% możliwej do uzyskania w stosunku do całkowitego zakończeni eventu
- przez jakiś okres po evencie (np miesiąc) zwiększona ilość plonów na obszarze
- przez jakiś okres po evencie (np miesiąc) lepsza jakość/większa ilość matsów z mobków na obszarze (tych biorących udział w evencie)
Przegrana i skutki:
- mobki osiągną wartość krytyczną
- przez jakiś okres po evencie (np miesiąc) zmniejszona ilość plonów na obszarze (szkodniki je zjadają)
- przez jakiś okres po evencie (np miesiąc) zmniejszony respawn mobków na obszarze (z biologii efekt następujący po "przeludnieniu")

To taki pomysł wymyślony "na kolanie" więc wymaga trochę dopracowania, ale w miarę pasuje w klimat gry.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: Eventy
« Reply #6 on: April 18, 2014, 10:37:20 »

Hmm jak ma się event do eventu ?? Event w grze to głupie questy w realnym życiu to jakieś festiwale gdzie są konkursy przedstawienia koncerty targi itd. Więc zadajmy sobie pytanie czy te questy są w ogóle tu potrzebne?
Logged

Kahetabi

  • User
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Twitter
Odp: Eventy
« Reply #7 on: April 19, 2014, 16:03:57 »

Myślę że najlepszym pomysłem byłoby tworzenie eventów właśnie przez graczy. Taki zlot in-game. Nie żadne tandetne dekoracje, tylko wielkie prace, dekorowanie miast, urządzanie igrzysk, konkursy, żarełko, buffy. Mogłyby one być realizowane w porozumieniu z twórcami, tworząc specjalne, nieosiągalne efekty dla graczy w wyznaczonych obszarach objętych eventem. Jeśli więcej miast zgłosiłoby się do urządzenia eventu, mógłby zostać utworzony konkurs na najlepiej udekorowane miasto i otrzymałoby nagrodę i prawo do zorganizowania eventu w nim. Jeden event jeden quest- zabawa!
Logged

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
Odp: Eventy
« Reply #8 on: April 22, 2014, 21:01:02 »

Ktoś w swoim mieście zorganizuje kiedyś jakiś np. konkurs z okazji np. Wielkanocy. Ale ja bym wolał też jakiś event nierobiony przez graczy, ale przez twórców.
Logged

Kahetabi

  • User
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Twitter
Odp: Eventy
« Reply #9 on: April 22, 2014, 22:47:12 »

I takie eventy tworzone tylko przez twórców też będą, plagi, śmierć króla czy pojawienie się bossa. Opisana współpraca z graczami odbywała by się w eventach których pojawienie się nikogo nie zszokuje, większość z nich byłyby świętami odprawianymi w świecie realnym np. Oktoberfest czy święto św. Patryka.
Logged