Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 2 [3] 4

Author Topic: Rodzina  (Read 3299 times)

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #30 on: April 11, 2014, 21:52:31 »

@lichu
Moje rozwiązane to 2 lata bezwzględne od 1 stycznia 2014 do 1 stycznia 2016 z jakimś minusem lub plusem zależnie od jakiś tam parametrów a ten czas możesz wydłużyć do 2050r. jak zobaczymy w grze czy nie było by epickie zobaczyć kogoś kto gra w gre 10lat i jest magiem na wzór Gandalfa czy innego typu bohaterem.
Każdy będzie do tego dążył.
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #31 on: April 11, 2014, 22:00:21 »

Lisz masz to z dialogami tu http://forum.enidust.com/index.php/topic,730.0.html sprawdzanie nowych postów nie jest trudne ;)
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #32 on: April 11, 2014, 22:53:04 »

eee Gniazdu NPC wszytkie czynności które mogą wykonywać powinny mieć na takim samym poziomie jak zaczynający gracz i nie wyżej. nie chciałbym by można było szkolić npc tak jak na początku zakładał zikes. umierasz wybierasz npc z rodziny i zaczynasz szkolić go od nowa... może można by to przyspieszyć jakimś "natchnieniem przodka" albo co ale nie przesadzajmy.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #33 on: April 12, 2014, 09:28:49 »

eee Gniazdu NPC wszytkie czynności które mogą wykonywać powinny mieć na takim samym poziomie jak zaczynający gracz i nie wyżej. nie chciałbym by można było szkolić npc tak jak na początku zakładał zikes. umierasz wybierasz npc z rodziny i zaczynasz szkolić go od nowa... może można by to przyspieszyć jakimś "natchnieniem przodka" albo co ale nie przesadzajmy.

To mi się podoba bust do skilowania +50% na 3 tygodnie od śmierci przodka. Bust też się kończy na skilu wtedy gry osiągnie poziom przodka ;) co o tym sądzicie może troch przejechałem z %. Ten bust zatrzyma wiele osób bo odpala się po śmierci przodka czyli im szybciej wybierzemy kolejną postać tym lepiej. bust przysługuje też na całe konto co umożliwi ewentualną zmianę bohatera bez straty busta.
Logged

RhinoRace

  • User
  • Posts: 175
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #34 on: April 14, 2014, 09:58:12 »

@lichu
Moje rozwiązane to 2 lata bezwzględne od 1 stycznia 2014 do 1 stycznia 2016 z jakimś minusem lub plusem zależnie od jakiś tam parametrów a ten czas możesz wydłużyć do 2050r. jak zobaczymy w grze czy nie było by epickie zobaczyć kogoś kto gra w gre 10lat i jest magiem na wzór Gandalfa czy innego typu bohaterem.
Każdy będzie do tego dążył.
I to właśnie mi się nie podoba - zbyt mocne faworyzowanie nolife, którzy będą siedzieć 12h dziennie nad grą w stosunku do graczy mogących poświęcić 1-2h dziennie na grę.
Skoro postać przez x czas nie zginęła i jest w odpowiedni sposób rozwinięta to już to samo powinno stworzyć z niego takiego bohatera.

Dodanie śmierci ze starzenia przynajmniej dla części graczy (tych którzy tego wieku dożyją) będzie dosyć irytująca. Nic tak nie wkurza jak śmierć postaci, której się poświęciło sporo czasu z powodu na który gracz nie ma żadnego wpływu.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #35 on: April 14, 2014, 10:16:33 »

1 Jak niema ja widzę co najmniej 10 przykładów przedłużenia życia które wymuszą bardzo ciekawą fabułę dla tych graczy którzy postanowią żyć wiecznie nie zawsze ta fabuła musi być szlachetna może czarna magia lub zwykła magia światła sługa bogom lub bestią smocza krew czy coś jeszcze podobnego.
2 I tak zawsze nolife jest lepszy od tego co pozaświeca na grę 1g w tygodniu ;... to twój wybór nie masz czasu na grę twój problem odinstaluj.... zachciało się lewactwa i równości w grze hardcore.... sprawiedliwość ma rządzić a nie jakieś opieki nad ludźmi którzy wejdą na 1 godzinę w tygodniu którzy grają bo grają i nic do fabuły nie wnoszą... Zastanów się co piszesz... to czemu osoba która poświęca gdzie 10 godzin dziennie ma być karana??? to właśnie ona powinna być faworyzowana bo to ona buduje fabułę i grę to ona coś znaczy w tej grze a nie ta osoba co się po pałęta godzinę w tygodniu po mapie.
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #36 on: April 14, 2014, 16:39:01 »

A teraz Zikes pojechałeś po bandzie -.- ta wypowiedź była arogancka, agresywna i strasznie krzywdząca... wręcz czuć było w niej pogardę... to że gra jest hardcore nie znaczy że jest dla nołlajfów. brak argumentów, brak logicznego wywodu...

Żadnego zdychania ze starości i tyle. Poza tym fakt że świadomości że postać się przekręci powoduje brak przywiązania. Co z kolei prowadzić będzie do polowania na niedźwiedzie z kijem.

a co do "źródeł młodości".... temat stary jak świat i klimatyczny... pod warunkiem że nie jest to powszechny proceder... jeżeli gracze będą mieli dostęp do takich metod nie daj Potworze wielu, to stanie się to tandetnym mało znaczącym smaczkiem...
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #37 on: April 14, 2014, 16:51:45 »

Moim zdaniem gra powinna być brutalna i wykańczać nas nawet jak to nasz drobny błąd, jak w dark souls tylko trochę lżej, upadek z wysokości, skok do płytkiej wody, ogień czy po prostu kamienie z sufitu, gra ma dawać uczucie niepewności, bić nas tęgim mokrym batem po plecach. Potwory, nawet te najsłabsze powinny nas zabić kilkoma atakami a my powinniśmy czuć ciarki i strach o naszą postać, że zginie w mroku i nasze 2 miechy gry zostaną strawione przez miśka.
Tak powinno być, bez żadnych ułatwień, bonusów czy pomocy dla graczy mniej aktywnych.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #38 on: April 14, 2014, 18:38:30 »

Ta gra, bez śmiechu, powinna być jak Gra o Tron ;D
Logged

RhinoRace

  • User
  • Posts: 175
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #39 on: April 14, 2014, 19:27:23 »

1 Jak niema ja widzę co najmniej 10 przykładów przedłużenia życia które wymuszą bardzo ciekawą fabułę dla tych graczy którzy postanowią żyć wiecznie nie zawsze ta fabuła musi być szlachetna może czarna magia lub zwykła magia światła sługa bogom lub bestią smocza krew czy coś jeszcze podobnego.
2 I tak zawsze nolife jest lepszy od tego co pozaświeca na grę 1g w tygodniu ;... to twój wybór nie masz czasu na grę twój problem odinstaluj.... zachciało się lewactwa i równości w grze hardcore.... sprawiedliwość ma rządzić a nie jakieś opieki nad ludźmi którzy wejdą na 1 godzinę w tygodniu którzy grają bo grają i nic do fabuły nie wnoszą... Zastanów się co piszesz... to czemu osoba która poświęca gdzie 10 godzin dziennie ma być karana??? to właśnie ona powinna być faworyzowana bo to ona buduje fabułę i grę to ona coś znaczy w tej grze a nie ta osoba co się po pałęta godzinę w tygodniu po mapie.
1. Zgodziłem się że da to sporo możliwości fabularnych - jednak same takie możliwości to za mało żeby zniwelować wady.
2. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Chodzi o to, że nieważne czy gracz poświęci 10h dziennie czy 1h to postacie po przegraniu nimi 100h powinny mieć mniej więcej porównywalny poziom umiejętności (przy założeniu, że gracze będą szli podobną ścieżką). Innymi słowy - gracz grający 10h dziennie powinien szybciej dojść do starości i do śmierci z jej powodu niż gracz grający 1h. W skrócie każda postać mogłaby mieć 2000-3000h gry zanim kipnie - oczywiście o ile Twórcy wprowadzą możliwość starzenia się, co jak widać po wypowiedziach nie jest zbyt popularne.
Odnośnie Twojego podejścia do graczy nie mających czasu powiem tylko tyle: tą wypowiedzią wskazałeś na jakim etapie rozwoju się zatrzymałeś - jak dorośniesz, znajdziesz pracę, założysz rodzinę to wtedy zobaczysz jak to jest.
Logged

Robhar

  • User
  • Posts: 128
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #40 on: April 14, 2014, 19:39:50 »

Rhino przepraszam ale ciebie nie rozumiem
Logged
Miłość w płynie...Chloroform

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #41 on: April 14, 2014, 20:07:28 »

ale czemu tylko dlatego że gra 10h dziennie ma być karany szybszą śmiercią?

ehh gniazdu mnie właśnie uświadomi o ważnej rzeczy której nie napisałem a wydawało mi się że napisałem starzenie ma dotyczyć też npc żeby npc nie mnożyły się jak króliki a więc dla reali styczności zaproponowałem to dla graczy by gracz nie przeżył swoich 10 żon które umierają po 2 latach a gracz żyje 10 xD. i taki gracz nie miał 100 dzieci które tworzą armie stąd pomysł śmierci.
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #42 on: April 14, 2014, 20:48:55 »

Zikes zadałaś złe pytanie... Dlaczego gracz który gra 6 godzin w weekend ma być karany szybszą śmiercią?


wg twojego pomysły Postać żyje od daty do daty. więc faworyzowany no life w tym momencie nacieszy się większą ilością godzin ze swoja postacią zanim umrze.

czemu mamy faworyzować "życiowych nieudaczników którzy nie potrafią współżyć z nie cyfrowymi ludźmi" cytując mojego kolegę?


A tak ponad t o wszystko...

ŻADNEJ ŚMIERCI ZE STAROŚCI! Wybacz ale to jest najbardziej zniechęcający pomysł jaki tu widizałem i jeżeli by wszedł w życie to raczej bym w Enidust nie zagrał, wybacz ale nie chcę simsów. chce się cieszyć postacią dopóki nie zrobię głupiego błędu i nie rzucę się na smoka z mieczem.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

mrksiedzu

  • User
  • Posts: 254
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #43 on: May 05, 2014, 16:54:00 »

To mimo wszystko gra i ma pozostać grą. Nie mam zamiaru w czasie pracy/uczenia się/czegoś innego myśleć, czy moja postać nadal żyje. To nie symulator opieki.
Gdy gram w grę jestem człowiekiem cyfrowym, a gdy nie gram jestem człowiekiem w podstawowym tego słowa znaczeniu.

Po secundo; to nie DayZ, że co pięć minut możemy zostać zabici. W Enidust społeczeństwo ma opierać się na władzy, a nie chaosie. Jeżeli wzrośnie przestępczość, wzrośnie też ilość żołnierzy pilnujących porządków. W rezultacie wielu zabójców zostanie pojmanych i metodą uczenia się na błędach w następnym życiu zejdą z przestępczej ścieżki. Efektem tego będzie poczucie wartości życia swoich i cudzych postaci.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: System który z permanent death zrobi rzecz normalną.
« Reply #44 on: May 05, 2014, 18:31:56 »

Księdzu nie wiem co ma twoja wypowiedz do pomysłu rodziny....
Tak jak większość up wszyscy dowalili się do systemu balansu lecz nie umieją znaleźć lepszego....
« Last Edit: May 05, 2014, 18:35:52 by Zikes »
Logged
Pages: 1 2 [3] 4