Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Poll

Mini Gierki

Jestem ZA
- 15 (88.2%)
Jestem PRZECIW
- 2 (11.8%)

Total Members Voted: 16


Author Topic: Mini Gierki  (Read 1007 times)

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Mini Gierki
« on: March 27, 2014, 21:58:01 »

Mini Gierki

Jakie jest wasze zdanie na temat dodania do Enidust mini gierek które zastąpiły by system 1 kliku w grach czy jesteście za czy przeciw. I tu prośba do Matiis'a co sami twórcy myślą nad tym rozwiązaniem jakiś przeciek? ;)
Logged

RhinoRace

  • User
  • Posts: 175
    • View Profile
Odp: Mini Gierki
« Reply #1 on: March 28, 2014, 08:02:43 »

W prezentacji wspomnieli, że nie będzie 1-click craftu - jak to planują rozwiązać to nie wiadomo.
Co do mini gierek - byłoby super, ale powinny one w miarę możliwości oddawać rzeczywistość - no i tu pojawia się problem z wymyśleniem czegoś co będzie w miarę grywalne, a będzie oddawać charakter danego rzemiosła.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: Mini Gierki
« Reply #2 on: March 28, 2014, 17:15:43 »

jak byśmy się dowiedzieli czy będą mini gierki można by stworzyć temat z tego typu mini gierkami gdzie dla każdej rzeczy była by taka gierka omówiona ;)
Logged

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
Odp: Mini Gierki
« Reply #3 on: April 05, 2014, 17:57:19 »

Fajnie to rozwiązali w Age of Wulin.
Tu masz link:
http://ageofwulin.mmovault.pl/art/108/profesje-manufacturing
Logged

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
Odp: Mini Gierki
« Reply #4 on: April 06, 2014, 09:03:19 »

Ja myślę, że to dobry pomysł. Np. przy ścinaniu drzew mogłaby być taka. Przy różnych czynnościach nie byłoby to takie nudne i np. mogłoby to mieć wpływ na jakość np. drewna.
Logged

mrksiedzu

  • User
  • Posts: 254
    • View Profile
Odp: Mini Gierki
« Reply #5 on: April 06, 2014, 09:34:28 »

Hmmm... mi te minigierki z AoW nie przypadły do gustu.
Bardziej by mi pasował trochę inny system, tzn.
np. jeżeli chcemy szybciej ściąć drzewo, to musimy ruszać kursorem myszy w poziomie. Szybkość ścięcia drzewa zależałaby od prędkości wyprowadzanych ciosów oraz od rytmu. Jeżeli będziemy uderzać w podobnych odstępach czasowych, to stracimy mniej staminy. Jeżeli będziemy uderzać za szybko, to stracimy dużo staminy, a jeżeli będziemy uderzać za wolno, to czas ścinania drzewa będzie za duży. Myślę, że można uznać to za minigierkę, a przy okazji nie będzie wymagało HUD'a.
« Last Edit: April 06, 2014, 09:36:23 by mrksiedzu »
Logged