Zikes!!!! coś mi świta a gdyby tak broń mogła korzystać więcej niż z jednej umiejętności zależnie od ataku?
np taka halabarda to broń drzewcowa i sieczna i kłuta. zależnie od tego czy pchniemy( 2-ręczne->drzewcowe-> kłute) czy rąbniemy(2-ręczne->drzewcowe->rąbane) zamiast klasycznej umiejętności "broń drzewcowa?
"drzewko wyglądało by tak:
1-ręczne
drzewcowa-->tu dopiero 4 umiejętności Kłute(T) rąbane(H) cięte(S) obuchowe(I)?
nie drzewcowa --> T, S, H, I.
2 -ręczne
drzewcowa-> T, H, S, I.
nie drzewcowa --> T, S, H, I,
Dystansowe-> celność
i te "umiejętności" wspomagały by dany rodzaj obrażeń ze statystyk broni?
a same statystyki rosły by przy używaniu ataku danego typu daną bronią?
wyeliminowało by to konieczność osobnej umiejętności dla każdej broni.
tak samo z resztą? to by było zgodne również z moim tematem o statystykach ->
http://forum.enidust.com/index.php/topic,778.0.html