Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 ... 3 4 [5]

Author Topic: Oblężenie  (Read 4783 times)

KawalErO

  • User
  • Posts: 50
    • View Profile
Odp: Oblężenie
« Reply #60 on: December 23, 2013, 19:41:23 »

@up

Obrońcami mogą być równie dobrze NPC, gdyby wypatrzyli wroga, np. zabiliby w dzwony a wtedy ci którzy są powiadomiliby resztę. Jeżeli w miastach mają być strażnicy to nie rozumiem dlaczego najnudniejsza ich rola miałaby przypadać graczom.

Wpadł mi jeszcze pomysł cichego przejęcia np. w przebraniu albo metodą na ninja, i rozwaleniu przeciwnika od środka, np. gdyby burmistrz/władca danego miasta zginął to reszta musiałaby się poddać lub zginąć (wszystkie NPC staną po stronie zdobywcy)
Logged

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 393
    • View Profile
Odp: Oblężenie
« Reply #61 on: December 23, 2013, 21:55:10 »

@Topic Są sposoby na to aby wróg nie wszedł do miasta przez bramę (wcześniej wspomniano o przedostaniu w stroju strażnika) takie jak np. hasło. A jak już się ta osoba przedostanie to władcy raczej nie dosięgnie, gdyż NPC szybko zareagują i pospieszą z pomocą. Jeżeli będzie opcja celowania w głowę to może się uda, ale wtedy może być strata dla zabójcy, gdyż gracze od razu skoczą ku niemu czyli znowu zmarnowany cały skill. Ale zabójca raczej otrzyma dużą kwotę i zwrot jego wcześniejszych rzeczy za udaną akcję.
@Up Kompletnie zapomniałem, że istnieją strażnicy. Dziękuję za przypomnienie. ;)
Logged

Ortan

  • User
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Oblężenie
« Reply #62 on: July 26, 2014, 10:32:17 »

Ta kwestia jest dość sporna, lecz bardzo ciekawe by było przedstawienie oblężeń na taką dużą skale niczym z Warbanda lub Medievala. Ciekawy system, tylko musi być bardzo dobrze dopracowany.
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5]