Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2]

Author Topic: Magia - zasób, źródła, sposób przedstawienia w grze  (Read 1656 times)

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1371
    • View Profile
Re: Magia - zasób, źródła, sposób przedstawienia w grze
« Reply #15 on: November 04, 2014, 19:37:57 »

A może poczekamy aż twórcy zrobią coś o magii? Bo nie widzę celu w walce o coś o czym nic nie wiemy.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 393
    • View Profile
Re: Odp: Magia - zasób, źródła, sposób przedstawienia w grze
« Reply #16 on: August 11, 2015, 20:57:12 »

Ha znalazłem !
Quote from:    
Tak jak w większości gier, tak i u nas występuje magia. Jednakże! W Enidust cała magia opiera się na tzw. "pyle", a jej działanie jest dokładnie wyjaśnione w pewnym metafizycznym sensie. Każde zaklęcie, każdy efekt czy działanie jest logiczne i wytłumaczalne ciągiem przyczynowo–skutkowym. Brzmi to może zbyt naukowo, jednak w prostych słowach – nie ma miejsca na pojawiające się znikąd kule ognia, błyski i huki. Sama magia wygląda nieco inaczej niż w większości gier. Pył, w różny sposób, wykorzystują na razie zmiennokształtni, mistrzowie run, inkwizytorzy, impacterzy i nekromanci. Czym dokładnie owe metody wykorzystania różnią się między sobą, na razie nie zamierzamy zdradzać – dość powiedzieć, że jest to różnica znacznie szersza niż po prostu inny zestaw zaklęć.

a jest to tu: http://enidust.com/index.php?id=details
Ten link jak zauważyłem już nie działa. A więc to o TYM pisał Matiis na SB, że gra będzie wyglądała nieco inaczej czy jakoś tak. Teraz nawet nie mamy informacji, czy rzeczywiście magia będzie opierać się na pyle, ale raczej tak, bo z galerii nie usunęli zdjęcia nekromanty. Według mnie ta magia to jedna wielka enigma.
Logged

Liberal

  • New user
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Odp: Magia - zasób, źródła, sposób przedstawienia w grze
« Reply #17 on: December 09, 2015, 22:22:50 »

Szczerze mówiąc magia na podstawie anime Avatar, to jednak dużo pracy i wprowadzi bardzo niekorzystne ograniczenie, gdzie gracz nie będzie już tak usatysfakcjonowany.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Re: Magia - zasób, źródła, sposób przedstawienia w grze
« Reply #18 on: December 13, 2015, 02:48:53 »

Magia według założenia ma być niekorzystna ale potężna bo nie chodzi o to by co 2 osoba latała z laską i polowała na wilki...
Tylko by 1 na 100 był magiem mag służy do przygotowania zaklęć podczas gdy wojownicy walczą wspierania ich magią.

A zarazem powinien być wstanie obronić się przed bandytami lecz znów nie może zmieść całego legionu w pojedynkę.
Logged
Pages: 1 [2]