Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 2 [3]

Author Topic: Starożytne plany/blueprint  (Read 3218 times)

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Odp: Starożytne plany/blueprint
« Reply #30 on: April 25, 2014, 11:11:50 »

Rhino ma rację, powinno to wyglądać tak, mamy zwój z zapiskami co, jak i w jakich okolicznościach połączyć ze sobą, aby uzyskać żądany efekt. Drugi etap czyli zaklinanie tak przygotowanego przedmiotu, oczywiście również z instrukcjami zawartymi w zwoju/planie. Natomiast nie jestem przekonany czy taki zwój miałby być podczas zaklinania niszczony.

Źródła hmm, wydaje mi się, że nie powinno być tu podziału, taki przedmiot wykorzystuje jedynie moc w nim zaklętą, a jego ponowne naładowanie nie powinno wyglądać w taki sposób, że wymieniamy tylko jakiś zużyty „kryształ”, raczej powinno to polegać na ponownym odprawieniu rytuału zaklinania. Taki rytuał oczywiście powinien mieć szansę na niepowodzenie ;].

Co do efektów wizualnych to nie chciałbym aby były one w stylu przytaczanego tu płonącego miecza, wolałbym już jakieś inskrypcje/runy na nim w odpowiedniej teksturze ognia, błyskawic itd. Właśnie te „runy” naładowane byłyby mocą pyłu i w trakcie zużywania traciłyby blask, aby ostatecznie zniknąć ;]

Wracając do samych zwojów. Zakładam że mają być unikatowe i trudne do zdobycia. W związku z tym wydaje mi się, iż nie powinny być niszczone w procesie tworzenia tego co zawierają. Były by one łakomym kąskiem dla innych graczy aby spróbować taki zwój odebrać innej postaci :)
Logged

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
Odp: Starożytne plany/blueprint
« Reply #31 on: April 25, 2014, 13:06:16 »

Natanael, twój pomysł tyczy się przedmiotów które mogliby stworzyć gracze, lecz artefakty to potężne bronie które przetrwały stulecia, otarły się o najwspanialsze bitwy i największych bohaterów, dlatego nie mogą się tak po prostu wyczerpać i przestać działać, muszą być wieczne.

Definicja z Wikipedii:
Artefakt – cenny i trudny do pozyskania przedmiot o potężnych mocach, pochodzenia magicznego lub boskiego, który zwiększa możliwości posiadacza.

Według mnie powinno do tego typu przedmiotów powstać specjalne paliwo:
-Kamienie Pyłowe: zespolony pył który uzupełnia się pochłaniając pył z ekwipunku lub pojemników na pył, a jeżeli go zabraknie powoli pochłaniać go z otoczenia (Oczywiście trwałoby to bardzo długo)
-Wampiryczne Metale: artefakt żywiący się krwią właściciela lub zranionego oponenta, może doprowadzić do śmierci jednego użytkującego.
-Esencje:do użycia artefaktu używającego esencji wymagane są odpowiednie czynniki np. woda lub ogień, oraz pył

Można tego wymyślić o wiele więcej, ale mi się nie chce.

Ładowanie przedmiotów przypomina mi Kamienie Dusz i Zaklinanie ze Skyrima.
Logged
Pages: 1 2 [3]