Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: Pierwsze prace - Blender :D  (Read 1232 times)

MaCrOs

  • New user
  • Posts: 3
    • View Profile
Pierwsze prace - Blender :D
« on: February 15, 2014, 15:02:34 »

Trochę tu u was poczytałem, zastanawiałem się jak jest z tym 3D.
Pierwsze screeny i proszę napisać czy się nadaje do czegoś w tym 3D czy też nie, tekstura jest malowana w blender od 0.

Praca posiada 144 Verteksy. Tą liczbę chcę zbić do Max 50 nie tracąc efektu wystających cegłówek, potem zobaczę co z tego wyjdzie.

Logged

mrksiedzu

  • User
  • Posts: 254
    • View Profile
Odp: Pierwsze prace - Blender :D
« Reply #1 on: February 15, 2014, 15:41:44 »

Praca posiada 144 Verteksy. Tą liczbę chcę zbić do Max 50 nie tracąc efektu wystających cegłówek, potem zobaczę co z tego wyjdzie.
http://i.imgur.com/v8N9w1X.png
Chcesz wypalić normal mapę i mur ze szparami zamienić w mur bez szpar(zbity, "jednoczłonowy" model)?

PS: O jakości modelu mówi się w trójkątach.
Logged

MaCrOs

  • New user
  • Posts: 3
    • View Profile
Odp: Pierwsze prace - Blender :D
« Reply #2 on: February 15, 2014, 15:55:36 »

Tych szpar w środku cegłówek niema to tekstura tzn, jedna cegłówka składa się z 8 ścian.
Lecz rozmyśliłem się troszkę i postanowiłem zrobić jakąś tarcze bo ściana  to trochę banalnie brzmi :D
Logged

Moonred

  • User
  • Posts: 53
    • View Profile
    • małe pseudo portfolio
Odp: Pierwsze prace - Blender :D
« Reply #3 on: February 15, 2014, 20:20:58 »

Zrób po prostu mur z cegłówek tak żeby się wpasował w 512x512 czy tam 1024x1024 i masz gotową texturę.
Logged
Blood for the Blood God!

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1302
    • View Profile
Odp: Pierwsze prace - Blender :D
« Reply #4 on: February 15, 2014, 22:46:09 »

Brakuje tu takich "banalnych" aczkolwiek klimatycznych rzeczy wiec myślę że kawałek muru nie zaszkodzi. wygląda fajnie
 tylko uwzględnij w teksturze zaprawę miedzy cegłami.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

MaCrOs

  • New user
  • Posts: 3
    • View Profile
Odp: Pierwsze prace - Blender :D
« Reply #5 on: February 16, 2014, 02:27:25 »

Może coś z zaprawą pomyślę :P zmieniłem trochę kolor tekstury, ale kolor to i tak się nakłada kiedy się chce i jaki się chce :D

Słaby render bo na słabych ustawieniach i silniku ale ...



i jest kawałek ściany, teraz tylko Ctrl C, Ctrl V i można tworzyć pokoje, że się nudziłem napisałem nawet do Unity edytor map in game to mogę teraz ładnie testować :D fajna zabawa.
Logged