Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: [1] 2 3

Author Topic: Rozwój i przypadkowość "skilli"  (Read 3064 times)

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1371
    • View Profile
Rozwój i przypadkowość "skilli"
« on: January 28, 2014, 15:47:04 »

Tak jak w temacie, tyle że ten cudzysłów mówi sam za siebie, bez klasycznych aur miecza, machania szybko mieczem czy innych pierdół majłcych się ni jak do realizmu.
Skille poznawalibyśmy przypadkowo, np długo machając mieczem poznasz nowy cios, szybkie pchnięcie, wcześniej niedostępne, tak samo z każdą bronią, uderzenie kolbą kuszy czy urzycie drugiego końca włuczni do zdzielenia wroga za nami, takie "skille" były by realistyczne, bez many, coldowna czy innych cudaków nauczenie się czegoś pzypadkiem jest bardziej prawdopodobne i realistyczne jak deszcz ognia z naszego miecza czy inny syf.
Jak już mówiłem skille poznajemy przypadkowo ale nie wspomniałem że można nauczyć innych, widzę to tak że np siadamy przy stole i wybieramy przekaż wiedze --> skille --> szybkie pchnięcie mieczem, rozmawiamy z nim przez np 15 min a później walczycie z nim w ramach treningu.
Aby było ciekawiej, jest kilka takich skili załóżmy że jest 5lvli skili a na każdy lvl przypadają 3 skile ale my poznajemy tylko jeden, możemy się nauczyć pozostałych od innych graczy, to troche urozmaici walki, i inne cuda, skilli nie da się zapomnieć, oczywiście te 5lvli skilli tyczy się jednej broni i oczywiście na 1lvlu nie nauczysz się skilli z 5lvla.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #1 on: January 28, 2014, 16:16:06 »

Jesteśmy mistrzami miecza. Umiemy prawie wszystko. Ale nigdy nie machaliśmy przez 10 minut mieczem cały czas i nie umiemy wykonać szybkiego pchnięcia?
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1371
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #2 on: January 28, 2014, 16:22:45 »

Przez machanie mieczem rozumiem walke, czemu rozumiesz wszystko tak dosłownie?
Zaraz jakiś pan w karczmie za inny skill czy kilka miedziaków cie nauczy.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

LemonGnom

  • User
  • Posts: 285
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #3 on: January 28, 2014, 16:37:53 »

Mi pomysł Gniazda bardzo się bardzo podoba. To dodałoby duuużo realizmu do Enidust, a poza tym chciąłbym zobaczyć jakiegoś Bossa wymiatającego i ścinającego łby kilkunastu walcząć mieczem, a nie podnosić go do góry i strzelać z niego ku*wa błyskawicami, raz nim machnąć i podpalić 10 wrogów. Brawo Gniazdu. Wielki szacunek. Nie wpadłęm na to, chociaż niby takie oczywiste
Logged
Wojskowych często widywałem schylonych nad mapami i rysujących plany. W papierowej wojnie wszystko grało. Tak musi być-mówili. Bez ładu armia nie istnieje. Tym dziwniejsze, że prawdziwa wojna pod względem ładu przypomina ogarnięty pożarem burdel.

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #4 on: January 28, 2014, 18:08:02 »

Ohohoho! ;D Jak najbardziej jestem za. Brawo Ganizdu ;D
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1371
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #5 on: January 28, 2014, 18:21:42 »

Mam takie pytanie,  kto chce klasyczne skille a niewypowiada się dlaczego?
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #6 on: January 28, 2014, 19:08:49 »

Klasyczne czyli klikadło 12345 ? Nie podoba mi się to...Mana i coldown też...

Ale jak te skile będą w boju ? Też 1,2,3 ?
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1371
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #7 on: January 28, 2014, 19:18:13 »

Lewy+strzałka w lewo to cięcie w lewo.
Albo inaczej, lewy i ruch myszką powoduje dany atak.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #8 on: January 28, 2014, 21:02:13 »

A ja mam mieszane uczucia co do pomysłu, bo ok jeśli chodzi o typowe "skile" jakie mamy w większości mmo to popieram,
natomiast przypadkowe odkrycie jakiegoś nazwijmy to "specjalnego ataku" daną bronią, no nie wiem czy to aż takie realistyczne.
Bo jak to by miało wyglądać? Walczymy jakiś czas mieczem i nagle "ping" zapala się żaróweczka i wyświetla kombinacja klawiszy aby wykonać np trzy szybkie pchnięcia?
Nie wiem, jakoś nie do końca mi to pasuje. Co innego jeśli uczymy się tego ciosu od innej osoby, to jak najbardziej popieram.

Kojarzycie taką grę jak Revenant (hmm czy ja już o tym nie wspominałem? Deja Vu :D) Tam aby nauczyć się jakiejś nowej kombinacji ciosów
należało najpierw zdobyć odpowiedni poziom, potem iść do trenera, on nam pokazywał i tłumaczył jak wygląda dana kombinacja a następnie my musieliśmy powtórzyć.
(i powiem, że początkowo wcale nie było to takie łatwe do opanowania :) szczególnie te bardziej zaawansowane kombinacje) Było to naprawdę ciekawe rozwiązanie.

PS. Z ogromną przyjemnością zobaczyłbym ten tytuł odnowiony ;]
« Last Edit: January 28, 2014, 21:04:45 by Natanael »
Logged

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #9 on: January 28, 2014, 21:04:50 »

Uznaj to za takie nagłe olśnienie ;D Walczysz, sieczesz, pchasz, rąbiesz, a nagle "ping" mam pomysł! Rąbnę go głownią!
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #10 on: January 28, 2014, 21:13:18 »

A ... Jak myszką to robimy to okej. Mogą być pewne trudności z co bardziej lepszymi ale to dobrze. Już sobie wyobrażam jak jakiś weteran wielu bitew stoi przed tłumem żółtodziobów i wpaja im wiedzę jak wykonać szybkie pchnięcie :D
Logged

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #11 on: January 28, 2014, 21:29:57 »

@Bigos
No tak tylko takie olśnienie musi objawić Ci się w postaci kombinacji klawiszy i ruchów myszką czy czegokolwiek
bo jak miałbyś wykonać to uderzenie głownią ;]
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1371
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #12 on: January 28, 2014, 21:36:26 »

Natanael zamiast marudzić sam coś wymyśl ;)
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #13 on: January 28, 2014, 21:43:55 »

Przecież podałem przykład :P walczysz, zdobywasz doświadczenie w danym orężu, idziesz albo do trenera, albo uczysz się od innej postaci ;] wszystko ;]
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1371
    • View Profile
Odp: Rozwój i przypadkowość "skilli"
« Reply #14 on: January 28, 2014, 21:50:09 »

Inna postać musi się nauczyć od trenera któty jest npc, czyli dajesz npc ważną funkcje i typowe dla mmo kupowanie skilli za kase i pd.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu
Pages: [1] 2 3