Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: Niszczycielska siły  (Read 1054 times)

Pere

  • User
  • Posts: 30
    • View Profile
Niszczycielska siły
« on: January 21, 2014, 15:14:39 »

Tj. huragany, tafjuny, powodzie, ulewy, wybuchy wulkanów, śnieżyce, epidemie, chmary owadów, ataki zwierząt na osady, epoka lodowcowa 3, deszcz meteorów, podniesienie vatu w polsce.

To wszystko mogłoby być generowane losowo, w odpowiednich miejscach, niszcząc wszystko na swojej drodze, co o tym myślicie? dobry pomysł, czy znowu do du.......
Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Logged

Pere

  • User
  • Posts: 30
    • View Profile
Odp: Niszczycielska siły
« Reply #2 on: January 21, 2014, 16:25:35 »

dobra możemy wykluczyć huragany i inne anomalie pogodowe oraz epidemie wracają nam jednak inne kataklizmy jak np tajfuny powodzie, oraz chmary owadów i ataki zwierząt na wioski, a także wybuchy wulkanów, sorka za tamto nie znalazłem wcześniej, a szukałem po huraganach i nie znalazłem
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Niszczycielska siły
« Reply #3 on: January 21, 2014, 16:33:19 »

Właściwie jedyne co można wziąć pod uwagę to chmary owadów i ataki zwierząt. Może jakoś bardziej rozpisałbyś temat?
Logged

Pere

  • User
  • Posts: 30
    • View Profile
Odp: Niszczycielska siły
« Reply #4 on: January 21, 2014, 17:19:28 »

Jeżeli chodzi o chmary owadów, traktowałbym je jak zwyczajne zwierzęta, które da się zabić jedynie kulą ognia, bądź trucizną rozpylaną w powietrzu,

Chmary owadów, zależnie od rodzaju, uprzykrzałyby życie ludziom na różne sposoby
- niszczyłyby uprawy (np mszyce)
- niszczyłyby domy   
- zabijałyby (szerszenie)

Chmara to co najmniej 4 metrowe zbiorowisko owadów, powstawałyby przy nie sprzątniętych zwłokach itp.

Ataki zwierząt stadnych na wioski, ewentualnie pojedynczo potężniejszych drapieżników pokroju tygrysów czy wilkołaków (o ile będą istnieć w grze) będą miały miejsce zazwyczaj w nocy.

Polegałoby to na tym że zwierzęta nie siedziałyby w jednym miejscu, a wędrowały, szukając pożywienia. Czasem natrafiałyby na wioski, i mogłyby je demolować, w poszukiwania tegoż pożywienia. Cechowałoby się 4 typy zwierząt atakujących wioski.

- Roślinożerne (np Sarny) zagubione w poszukiwaniu jedzenia, zniszczyły uprawy, na widok człowieka uciekałyby
- Wszystkożerne (np Dziki) niszczyłyby uprawy, a sprowokowane atakowały
- Drapieżne Stadne (np wilki) poszukiwałyby mięsa i byłyby niemałym utrudnieniem w obronie wioski
- Drapieżne pojedyncze (Tygrysy, Wilkołaki itp) Atakowałyby dla jedzenia, byłyby dość ciężkie do zabicia, ale chodziłyby w pojedynkę, miałyby jakieś słabe punkty które należałoby wykorzystać.

Jedyne co mi się kojarzy z takimi atakami, żeby wytłumaczyć wam obrazowo, jest Fable The Lost Chapters i misja gdzie musisz obronić wioskę przed atakiem białego wilkołaka
Logged

Gremlin

  • User
  • Posts: 68
    • View Profile
Odp: Niszczycielska siły
« Reply #5 on: January 21, 2014, 19:57:10 »

Problem jest taki, że wilki boją się ludzi tak bardzo, że są wstanie zostawić młode uciekając(obecnie, w średniowieczu było troszkę inaczej). Wątpię by zaatakowały wioskę, co najwyżej pojedynczego myśliwego zbyt oddalającego się od osady.
Logged

Pere

  • User
  • Posts: 30
    • View Profile
Odp: Niszczycielska siły
« Reply #6 on: January 21, 2014, 20:07:52 »

No właśnie na wilkach się słabo znam, bo w moim rejonie ich nie ma, za to wiem jak reagują dziki, sarny, jelenie, króliki,

Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Niszczycielska siły
« Reply #7 on: January 22, 2014, 17:33:46 »

Na wilkach się mało znam bo ich nie ma w okolicy? Ok...
Sarny raczej też nie wchodziły do wioski nawet nocą. Częściej, gdy jakaś gospoda postawiona była bardzo blisko lasu i byłaby to samotna gospoda lub parę (3-5) budynków. Wtedy podchodzą i niszczą. Nawet znam ofiary takiego oszczerstwa gdzie właśnie sarny zjadły uprawy, ba, potrafiły nawet sypiać w ogródku. Ale przypominam, dom jest co prawda blisko innych paru domów, ale jest za to na samym skraju i graniczy z polami i lasami.
Logged