Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2] 3

Author Topic: pułapki, sidła i inne cuda  (Read 2720 times)

Robhar

  • User
  • Posts: 128
    • View Profile
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #15 on: January 12, 2014, 13:00:52 »

Już sobie wyobrażam tych wszyskich trolli wykorzystując pułapki. Idę sobie do spożywczaka a tu wilcze doły.
Logged
Miłość w płynie...Chloroform

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #16 on: January 12, 2014, 13:05:56 »

Chodzi ci o te ala turrenty? Gdyby były naprawdę mocne to stały by się czymś dobrym do obrony, bo w skyrim starczała tarcza aby je ominąć.
Robhar ale to nie będzie trwało 1-2min tylko np. 10min nie mówiąc o ostrzeniu kiji czy reszcie roboty, a trolle w takiej grze długo nie pożyją.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #17 on: January 12, 2014, 13:22:28 »

Wiem, poza tym trzeba by się naprawdę nad nimin napracować, szkoda że nie wiemy na jakiej zasadzie dzaiła pył, bo byłoby łatwiej określić ich działanie.
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #18 on: January 12, 2014, 14:20:33 »

O tym pyle to faktycznie mało wiemy. Ale mówicie o tych kamieniach dusz. Jakby one działały? Kojarzę je ze Skyrima. Wiem, że jak się ma dodatek "Dawnguard" to można się było nimi wyleczyć jak nas wampir ugryzł. Myślę, że polegało to na tym, że dawało nam to naszą człowieczą duszę i wypędzało duszę wampira.
Logged

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #19 on: January 12, 2014, 14:33:41 »

Zauważ że odpowiednikiem kamieni dusz jest właśnie pył. Jeżeli pył to będze stereotypowy proszek to w pułapce możemy zainstalować rozpylacz z pyłem tworzącym dany efekt.
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #20 on: January 12, 2014, 14:35:34 »

Jak pył? Pył to jest odpowiednik many. Mana nie równa się z kamieniem dusz.

@Edit
W Skyrimie były takie pułapki. Nadepnęło się i ogień buchał, albo błyskawice? Coś takiego było.
Logged

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #21 on: January 12, 2014, 14:43:27 »

Mówisz teraz o mechanizmach, zainstalowanych w ścianach: ogień grecki, spadające głazy itd.
Ja natomiast mam na myśli postumnety z zainstalowanym na sobie kamieniami dusz. Żeby taki uruchomić trzeba było się do niego zbliżyć, a by wyłączyć, trzeba było usunąć kamień dusz. To byłby rozpylkacz pyłu zaprogramowany na dany czar, czyli że jeśli ktoś się do niego zbliża używa on pyłu i wykonuje zaklęcie. Mechanika takiego użądzenia wydaje się banalnie prosta.
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #22 on: January 12, 2014, 14:52:14 »

Nie, nie nie. Były takie kamienie na ziemi w Skyrimie co jak się po nich przeszło to błyskawice w ciebie rąbały.
Ja nie mówię o tym: http://psychopompblog.files.wordpress.com/2012/02/skyrim_trap.jpg
Ja mówię (chyba) o czymś takim: http://images.uesp.net/thumb/5/56/SR-trap-Rune.jpg/180px-SR-trap-Rune.jpg
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #23 on: January 12, 2014, 15:16:27 »

Liszu to nie były kamienie a zaklęcia rzucane na ziemię :P gracz miał możliwość się ich nauczenia i rzucania byle gdzie. także to z pułapką mechaniczną ma nie wiele wspólnego :P
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #24 on: January 12, 2014, 15:24:34 »

Mówimy teraz o pułapkach magicznych.
I tak, przepraszam, to nie były kamienie. Chodziło mi o to, że te zaklęcia były w jaskiniach domyślnie ustawione na podłodze. Takie pokolorowane kamienie.
Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #25 on: January 13, 2014, 20:57:11 »

Kamienie Dusz były wykorzystywane i w Skyrim jako pułapka. W labiryncie lub za Pękniną gdzie był smok. Wchodziło się po schodach, wybiegało się na prostą, a na małym postumencie stał kamień który ciskał w nas z ogromną mocą pocisk który rozrywał nas na strzępy. Kojarzymy ? :P

W każdym razie taki postument jak podałem wyżej mógłby być dość ciekawy...Tyle że raczej było by to "magiczne działko".
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #26 on: January 13, 2014, 21:02:53 »

Chodzi ci o te ala turrenty? Gdyby były naprawdę mocne to stały by się czymś dobrym do obrony, bo w skyrim starczała tarcza aby je ominąć.
Jeżeli ktoś grał w Skyrim to na pewno spotkał się z pułapką z klejnotów dusz.
Rahl tak słyszeliśmy, zacznij czytać wcześniejsze posty.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #27 on: January 13, 2014, 21:20:05 »

Czytałem ale tam kłóciliście się o jakieś inne rzeczy a ja też coś zasugerowałem "Magiczne działko" xD Czytaj do końca. I...JA BYM NIE PRZECZYTAŁ ? Za kogo mnie masz ?
Logged

mZr

  • User
  • Posts: 32
    • View Profile
Odp: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #28 on: January 17, 2014, 15:53:20 »

Wiecie co moim zdaniem jeżeli chodzi o magiczne pułapki to byłby dobry pomysł z uzyciem magii iluzji typu zaklęcie niewidzialności na jakąś linkę czy coś takiego lub właśnie pomysł ze Skyrima typu pułapka mrozu. Ale pomysł z "kamieniami dusz" też nie jest zły.
Moim zdaniem typ magicznej pułapki to, że np jakiś gosciu wchodzi do jaskini tam jako że jest poszukiwaczem to wędruje i schodzi niżej, i gdy przejdzie przez pewne miejsce to otwiera się( nazwe to bramą strażnika) taki portal który przywołuje jakąś bestie, a wyjscie z jaskini się zamyka. To było by dobre, bo przy MMO gosc mógłby się poczuć jak w horrorze. xddd

Ewentualnie jeżeli ktoś oglądał Anime Sword Art Online to typ pokoju ze skrzynią, jeżeli się ją otworzy to pojawiają się potwory i zamykają drzwi, dopiero po pokonaniu mobków dałoby radę się wydostać.
« Last Edit: January 17, 2014, 15:56:48 by mZr »
Logged

Vizimir

  • User
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: pułapki, sidła i inne cuda
« Reply #29 on: March 16, 2015, 12:58:04 »

Ja bym bardziej proponował aby wprowadzenie pułapek było możliwe w domach i magazynach, aby ochronić się przed złodziejami. Proponowałbym
- zapadnie
- miecze(lub inną broń) na wahadle
- strzały wystrzeliwane automatycznie z danego miejsca
- włócznie wystrzeliwane, lub wypychane z podłogi
- żelazna brama z kolcami zwalniana po wejściu niepożądanego gościa
Logged
Pages: 1 [2] 3