Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2]

Author Topic: Mocap ruchy i zestawy  (Read 2522 times)

wojtu

  • User
  • Posts: 45
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #15 on: November 27, 2013, 22:57:48 »

Według mnie szkoda pracy twórców na takie za przeproszeniem pierdoły. Wolałbym szybciej tą grę bez ficzerów. Mogli by to dodać w późniejszej aktualizacji jak zaproponował Radh za gotówkę, ale żeby nie było, że koleś w pancernej zbroi porusza się jak luzak... więc mogłoby to poniekąd zależeć od stroju...
Logged

Czerstwy

  • User
  • Posts: 27
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #16 on: November 28, 2013, 01:04:22 »

A może według twórców warto poświęcić uwagę na takie pierdoły. My nie narzucamy co mają zrobić, tylko co mogli by zrobić. Czy zrobią, kiedy i w jakiej formie, to ich decyzja.
Tak to wszystko co uważałem za ważne napisałem wcześniej w wątku ;)
Logged

Kahetabi

  • User
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Twitter
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #17 on: November 28, 2013, 18:13:18 »

Wolałbym szybciej tą grę bez ficzerów.
Jestem za tym żeby nie poświęcali cennego czasu na pierdoły, ale skoro taki pomysł padł to niech zrobią raz a porządnie (jeśli go oczywiście zaakceptują i postanowią go wykonać). Jestem przekonany że wiele pomysłów (może nawet wszystkie) nie zostaną wprowadzone w pierwszej wersji.Wszyscy chcieliby grę szybciej, więc nie ma powodu tego udowadniać :P

Do tematu
Wpadłem na pomysł, a mianowicie suwaki (jak grał ktoś w H&H to wie co mam na myśli). Co jakiś czas będziemy mogli przesunąć któryś suwak o 1 punkt w danym kierunku. Osiągając wymaganą ilość punktów jakaś cecha by się zmieniała, co Wy na to?


Logged

Czerstwy

  • User
  • Posts: 27
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #18 on: November 29, 2013, 02:47:46 »

Nie rozumiem o co Ci chodzi, chyba że o system jak w typowym RPGu tylko inaczej ukazanym graficznie. Jak już wiemy, nie będzie czegoś takiego jak w typowych RPGach (od samych twórców):P
Logged

Kahetabi

  • User
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Twitter
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #19 on: November 29, 2013, 08:02:38 »

Co masz na myśli przez "typowy RPG"?
Logged

Czerstwy

  • User
  • Posts: 27
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #20 on: December 01, 2013, 23:33:11 »

Powaga? Taki który dodajesz do umiejętności po awansie punkty. Suwaki to będzie to samo, tylko inaczej pokazane...
Logged

Kahetabi

  • User
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Twitter
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #21 on: December 02, 2013, 10:59:03 »

Powaga? Taki który? Twierdzisz że opcja suwakowa która byłaby stosowana co jaki. przedział czasu i cechy kosmetyczne są tym samym co dodawanie punktów to umiejętności i atrybutów co poziom?
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #22 on: December 02, 2013, 17:51:49 »

Te ruchy zależne od tego ile mamy punktów danych umiejętności i do tego "historia urazów" razem, dały by ciekawy efekt. Niestety wymaga to ogromnej ilości czasu spędzonego na mocapie... co za tym idzie funudszy itd... ale co tam...

JA TAK CHCĘ :D
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

mrksiedzu

  • User
  • Posts: 254
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #23 on: December 02, 2013, 18:28:46 »

A JA NIE.

To jest po prostu niepotrzebne.

Jaki jest tego cel?
Zaszpanowanie oraz nieznaczne poprawienie wizualnej części gry.

Moje odczucia na temat tego pomysłu ocenię w skali od zera do dziesięciu: 3
Sry, że tak nisko, ale mi się nie podoba i uważam, że jest bardzo zbędny.
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #24 on: December 02, 2013, 18:59:11 »

Jeżeli szczegóły które budują klimat są nie potrzebne...
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

mrksiedzu

  • User
  • Posts: 254
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #25 on: December 02, 2013, 21:07:07 »

Jeżeli szczegóły które budują klimat są nie potrzebne...

Ludzie chodzący jak małpy nie budują klimatu.
To tylko mały szczegół, który jedynie spowoduje obciążenie dla animatorów, a i tak większość(w tym ja) będzie miała go nie powiem gdzie, bo ani nie spełnia to żadnej funkcji, ani nie daje satysfakcji(łojezu, łażę po mieście jak dresiarz, jestem taki super!), ani nawet nie buduje klimatu(łojezu, ja chodzę jak szlachta a tamten jak plebs! Jakież to klimatyczne! I jakież epickie!)
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #26 on: December 02, 2013, 22:33:31 »

Skoro nie zwracasz na takie drobnostki uwagi to współczuję...

A jeżeli to nie szczegóły wizualne budują klimat to co? muzyka? owszem ale nie sama...

w wielu grach odkryłem jak są  klimatyczne dopiero po włączeniu full detali, to się coś świeci, tam się coś kręci, tu z kolei postać otacza nimb zawiłego pisma... takie rzeczy naprawdę budują klimat, gdyby tego nie robiły to graficy by sobie tym głowy nie zaprzątali.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #27 on: December 02, 2013, 23:01:52 »

Na klimat ma wpływ wiele rzeczy. Taki Gothic (I-II) ...Niby grafika jest nie najlepsza jak na teraz, ale muzyka, dialogi i wspaniała fabuła sprawiają iż gra nabiera klimatu. Poza tym, diabeł tkwi w szczegółach. Dla jednych to nic ciekawe coś a innych ludzi np: Ciekawią te wieże w Górniczej Dolinie na terenie orków. Wznieśli je orkowie ? Ludzie ? Po co ? Itd. Ale w sumie piszę nie na temat.

Jak się zastanowić to może i to obciążyć serwer i rzeczywiście się może nie przydać no ale cóż. Poniekąd to buduje klimat. W końcu nie wyobrażam sobie żeby cesarz chodził jak każdy człowiek.
Logged

Kahetabi

  • User
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Twitter
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #28 on: December 03, 2013, 00:22:57 »

Ludzie chodzący jak małpy nie budują klimatu.
To tylko mały szczegół, który jedynie spowoduje obciążenie dla animatorów, a i tak większość(w tym ja) będzie miała go nie powiem gdzie, bo ani nie spełnia to żadnej funkcji, ani nie daje satysfakcji(łojezu, łażę po mieście jak dresiarz, jestem taki super!), ani nawet nie buduje klimatu(łojezu, ja chodzę jak szlachta a tamten jak plebs! Jakież to klimatyczne! I jakież epickie!)

Całkowicie się nie zgadzam z Tobą. Kto by chciał króla który poruszał się by jak inni? kto by nie chciał być w grupie wykorzystującej konkretnych czynności jako swój znak rozpoznawczy? kto by nie chciał patrzeć na szlachcianki chodzące stylem Lary Croft z gier serii Tomb Raider? Jeśli gra ma być realna, to jakiś, chociażby mały zestaw ruchów do wyboru powinien być, i to nie tylko odróżniające płeć.
Sam to napisałeś,
Quote
Ludzie chodzący jak małpy nie budują klimatu.
. Dlatego też nie zachowujmy się jak zwierzęta działając tylko tak jak każe instynkt.
Logged
Pages: 1 [2]