Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: [1] 2

Author Topic: Mocap ruchy i zestawy  (Read 2458 times)

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Mocap ruchy i zestawy
« on: November 24, 2013, 16:29:44 »

myśląc o tym że twórcy juz Mocap robią i o tym jak to wygląda w innych grach wpadłem na pomysł.

w we wszystkich grach wszystkie postacie graczy mają ten sam schemat ruchów.

więc czemu w naszej ukochanej MMO nie wprowadzić by wyboru na jakim schemacie ma postać działać?

moglibyśmy wybrać zestaw ruchów dla naszej postać.

-normalny
-weteran; lekko kuśtyka, bardziej agresywny śmiech,
-młody luzak; lekkoduch co to biegnie lekkim krokiem przez świat. idąc niemalże przeskakuje z nóżki na nóżkę.
-pan dokładny. oszczędne precyzyjne ruchy, niezbyt wylewne
-zalotny; trochę zniewieściały, delkiatny

dodało by to jeszcze więcej unikatowości naszym postacią!
« Last Edit: November 24, 2013, 16:46:16 by Pan_Lemur »
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Moonred

  • User
  • Posts: 53
    • View Profile
    • małe pseudo portfolio
Odp: Mocap ruchi i zestawy
« Reply #1 on: November 24, 2013, 16:33:02 »

Tylko żeby potem połowa serwera nie kuśtykała albo wyglądała jak by uciekała przez całe życie :D
Logged
Blood for the Blood God!

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Mocap ruchi i zestawy
« Reply #2 on: November 24, 2013, 16:36:54 »

to się doda takich schematów np 10 -15 :D
nigdzie indziej tego nie ma a jedyna różnica w ruchach to ta spowodowana przez wybór rasy
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #3 on: November 24, 2013, 18:07:28 »

W Gothicu bodajże (A dokładnie modyfikacja GMP) pozwala na wybranie stylu ruchu. Np: Wojskowy, arogancki, mag itp. Moim zdaniem to całkiem dobry pomysł. Co więcej, dobrze by było móc zmieniać podczas gry. Np: Grało się lekkoducha a tu nagle BUM wojna i robimy "weterana" :P
Logged

Ratharr

  • User
  • Posts: 186
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #4 on: November 24, 2013, 18:28:09 »

Why not! Bardzo mi się podoba! W listach gończych można podać styl w jakim postać chodziła, a samo zmienienie tego ''kroku'' nie powinno być natychmiastowe
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #5 on: November 24, 2013, 18:32:57 »

jak na mnie taka zmiana powinna się dokonywać na bazie czynności które robimy

dużo walczymy zmiana na ruchy wojskowe

dużo gramy na instrumentach ruchy fircyka

jesteśmy budowniczym powolne ciężkie ruchy
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Spore51

  • User
  • Posts: 63
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #6 on: November 24, 2013, 19:07:14 »

Mi się podoba, tylko jak nie powinno się zmieniać tego na podstawie czynności bo praktycznie każda postać musi walczyć, więc większość postaci będzie miała ruchy wojskowe. Moim zdaniem powinno się wybierać raz, a dobrze. Albo były jakiś skill lub zwój od tego że pozwalałoby raz to zmienić.
Logged
"Brak kasy jest jak zapalenie zatok - możesz je zignorować. Wystarczy przestać dłubać w nosie i samo przejdzie."

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #7 on: November 24, 2013, 20:44:16 »

A ja raczej byłbym za pomysłem Lemura. Chodzimy w zależności od naszego zawodu.
Logged

Radh

  • User
  • Posts: 35
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #8 on: November 25, 2013, 20:15:02 »

Nie bijcie... ale przeszło mi przez głowę że dodatkowe animacje ruchów mogły by być do kupienia w IS (czy jak to tam nazwać).
A tak poza tym skoro gra ma widok fpp to i tak nie nacieszę się animacją swojej postaci.
Logged
Drogą do szczęśliwości jest robienie tego co się lubi i robienie tego co się nie lubi jeśli robi się to tak jak się lubi.

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #9 on: November 25, 2013, 20:39:03 »

W sumie to nawet możliwe. Jest to kosmetyczna zmiana a takie też mają być za prawdziwe pieniądze.
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #10 on: November 26, 2013, 00:45:49 »

A co powiecie na to:
gdy nasza postać otrzyma bardzo poważną ranę w nogę to od momentu wyleczenia zaczyna kuśtykać?
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #11 on: November 26, 2013, 14:27:10 »

To odnosi się chyba też do pierwszego postu...Czy do którejś ofert. Powalczysz to masz krok weterana. Jak ktoś cię dziabnie mocno w nogę to kuśtykasz, dla mnie to logiczne.
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #12 on: November 26, 2013, 16:32:03 »

ale farmer też może sobie połamać poważnie nogę. a jak dla mnie jest różnica między krokiem weterana a kuśtykającym chamem.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Kahetabi

  • User
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Twitter
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #13 on: November 27, 2013, 16:23:05 »

Moim zdaniem powinno się wybierać raz, a dobrze. Albo były jakiś skill lub zwój od tego że pozwalałoby raz to zmienić.
A moim zdaniem nie powinno się wybierać raz a dobrze ponieważ cały czas się będziemy rozwijać.

Co do tematu, jestem za pomysłem z charakterystycznymi schematami ruchów, ale nie wybieraniem opcji zestawów ani ruchów charakterystycznych dla zawodu wykonywanego tylko za składaniem własnych schematów. Podkreśliłoby to indywidualność.
Logged

Czerstwy

  • User
  • Posts: 27
    • View Profile
Odp: Mocap ruchy i zestawy
« Reply #14 on: November 27, 2013, 22:34:17 »

To każdy by musiał mieć możliwość sesji mocap, bez przesady. Kilka archetypów (wojownik, złodziej, mag, łucznik, ciężkie/lekkie prace) i ileś stopni pomiędzy nimi by mogły stworzyć coś na wzór palety (jak np w programach graficznych palety kolorów) i w zależności od czynności, nasz aktualny schemat by się gdzieś tam znalazł.
Logged
Pages: [1] 2