Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: [1] 2

Author Topic: Sprzątanie zaleganie itp.  (Read 2598 times)

DragonusPL

  • User
  • Posts: 43
    • View Profile
Sprzątanie zaleganie itp.
« on: November 24, 2013, 14:56:04 »

Nie sądzicie że smaczek ze sprzątaniem byłby dość ciekawy (Oczywiście Sprzątaczki/sprzątacze by byli bo komu chciało by się cały czas sprzątać xd ) To by było dobre dla ludzi którzy
1. Boją się walczyć
2.Chcą zarobić nie w krwawy sposób
3. Nie grają w grupie ( Trudniej zabić np. wilka samemu , a królika tym bardziej no chyba że całe 30 km pułapki ;p)
Byłoby parę typów "śmieci" czyli np. kurz , grzyb , lepkie plamy (wylany miód, piwo, woda z mlekiem, miód z mlekiem jakaś super miksturka )Co o tym sądzicie ja uważam że to jest dobry sposób dla tych kur  domowych ( Spokojnie kurą domową może być facet ...)
Logged

Ratharr

  • User
  • Posts: 186
    • View Profile
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #1 on: November 24, 2013, 15:48:32 »

Po co? Chcesz, żeby ta gra nigdy nie wyszła? To ma być MMORPG czy symulator brudów wszelakich? Nawet w końcowych wersjach gry tego nie przewiduję
Logged

DragonusPL

  • User
  • Posts: 43
    • View Profile
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #2 on: November 24, 2013, 15:53:02 »

Po co? Chcesz, żeby ta gra nigdy nie wyszła? To ma być MMORPG czy symulator brudów wszelakich? Nawet w końcowych wersjach gry tego nie przewiduję
Owszem ale raczej klimat byłby lepszy kiedy wchodzisz do strasznie zakurzonej kopalni/świątyni/grobowca
Logged

Ratharr

  • User
  • Posts: 186
    • View Profile
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #3 on: November 24, 2013, 16:01:22 »

Dobra pajęczyny są w porządku, ale ograniczyłbym to do tego-kilka dni nie było kogoś  mieszkaniu i ma trochę pajęczyn. Kilkaset (w końcu wampiry też się chyba pojawią :) )-trzeba sobie palić drogę by przejść. Sorki kolego za bulwers w innych wątkach, ale opcja szukaj nie gryzie, a twórcy nie mają wielkiego budżetu by uważać na takie pierdoły ;)
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #4 on: November 24, 2013, 20:48:32 »

Boże... nie martwcie się o budżet, nie martwcie się o to, że gra wyjdzie za 20 lat.
Twórcy nie są głupi! To nie jest tak, że zobaczą pomysł i od razu go realizują! Przecież oni lepiej wiedzą od Was czy budżet im na to pozwoli czy też zrobimy to w którejś tam aktualizacji...
Logged

wojtu

  • User
  • Posts: 45
    • View Profile
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #5 on: November 27, 2013, 23:17:47 »

Boże... nie martwcie się o budżet, nie martwcie się o to, że gra wyjdzie za 20 lat.
Twórcy nie są głupi! To nie jest tak, że zobaczą pomysł i od razu go realizują! Przecież oni lepiej wiedzą od Was czy budżet im na to pozwoli czy też zrobimy to w którejś tam aktualizacji...
Ale warto podkreślić co jest dla nas priorytetem, a co tylko ciekawą opcją. Nie sądzisz?
Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #6 on: November 28, 2013, 13:56:38 »

Lisz ... Łamiesz swoje zasady. My mamy podawać pomysły. Twórcy raczej nie są głupi i nie wybiorą pomysłu którego nie zrealizują lub nie jest potrzebny.

A wracając do tematu to jestem na nie. Lisz podał powód, ale ja nie stosuję jego zasady do nie ograniczania wyobraźni.
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #7 on: November 28, 2013, 20:30:46 »

Czyli chcesz ograniczać wyobraźnię? Tak nie można. To jest gra w której wyobraźnia ma odnajdować granice po to by je przekraczać ;)
Logged

TheHalogen131

  • User
  • Posts: 45
    • View Profile
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #8 on: November 29, 2013, 08:44:50 »

Ja też nie uważam, żeby wprowadzenie zalegającego brudu, którego warstwa zwiększa się w funkcji czasu, było dobrym pomysłem. W ogóle nie wiem, czy coś takiego jest w chwili obecnej możliwe. Oczywiście raczej nie wyobrażam sobie, żeby, np. stare lochy były czyste i sterylne, ale takie pajęczyny raczej powinny być wcześniej tam umieszczone, bez możliwości ingerencji w nie. Albo zaschnięte plamy krwi powinny być zwykłą teksturą, tak by jak najmniej obciążały serwer, komputery i samych grafików/animatorów.

Była już dyskusja na ten temat w różnych innych wątkach, ale wypowiem się tutaj. Niektórzy z użytkowników tego forum chyba nie do końca rozumieją całą ideę Enidust. Czasami można zobaczyć wypowiedzi dotyczące, na przykład braku NPC do wynajęcia, który siedziałby w sklepie i sprzedawał NASZ towar, bo "przecież nie ma się nic załatwiać jednym kliknięciem!" I są święcie przekonani, że to gracze powinni siedzieć za tą ladą i sprzedawać swoje graty po sześć godzin dziennie. A w tym czasie inni by chodzili po lochach, zabijali potwory i przeżywali przygody. Tutaj pojawia się pomysł sprzątacza/ki. Zanim ktoś coś takiego zaproponuje, proponuję, żeby sam najpierw się zastanowił "czy ja chciałbym pełnić taką funkcję? Czy chciałoby mi się stać za ladą w oczekiwaniu na klienta, lub popylać ze ścierą u kogoś w mieszkaniu?
Logged
"Kiedy jest się bogiem, nie trzeba się tłumaczyć"-Mistrz Terry Prachett "Mort"

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #9 on: November 29, 2013, 14:49:57 »

Popieram Halogena. Trafnie to ujął. często użytkownicy przesadzają tu chcąc uczynić świat enidust zbyt realnym przez co stanie się kłopotliwym problematycznym i irytującym.

To nie bo coś tam to niech będzie tak by gracze musieli się bardziej męczyć, ale żeby im nie było za łatwo to jeszcze wyrzućmy to i niech to robią sami zamiast system.

Nie można przesadzić z realizmem i no-oneclick bo to wciąż jest gra, a gry są po to by sprawiały przyjemność, a nie po to by piętrzyły problemy.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

wojtu

  • User
  • Posts: 45
    • View Profile
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #10 on: November 29, 2013, 20:35:32 »

A ja sam nie wiem... sprzątanie co tydzień odpada, jednak opcja, że przede wszystkim opuszczone domy, jaskinie są zakurzone i zapajęczone dodałoby klimatu, gdy taki/ą się odwiedzi. A jeśli to była by tekstura jak wspomniał Halogen, to nie dałoby się uprzątnąć przed wprowadzeniem. Więc może posprzątać mieszkanie raz w miesiącu nikogo by nie zanudziło, albo nie zniechęciło za bardzo.

Nie zmienia to faktu, że opcja ta nie ma najwyższego priorytetu.

Poruszenie sprawy wynajmowania NPC uznaję jako zaczepkę w stronę mojej osoby, osoby chcącej maksimum realizmu. Nie odpowiem na nią :)
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #11 on: November 30, 2013, 08:36:37 »

Moim zdaniem jak dom jest zamieszkany to nie powinien w ogóle się brudzić. Ale co do jaskini to ok, oczywiście jak już się do niej wprowadzimy to będzie opcja posprzątania tego.
Logged

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #12 on: December 01, 2013, 19:52:37 »

bierzemy się za miotełkę i sprzątamy jaskinie?
Logged

Czerstwy

  • User
  • Posts: 27
    • View Profile
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #13 on: December 01, 2013, 23:29:14 »

Nie grałeś w minecrafta nigdy, nie oświetlałeś choćby najmniejszej dziury w ziemi? xD Ale na poważnie, jaki to ma sens, komu to potrzebne?  Jak ktoś chce takich smaczków, niech wyjdzie na dwór czy coś. Tam jest i lepsza grafika i świetny realizm, do bólu wręcz.
Logged

Kahetabi

  • User
  • Posts: 148
    • View Profile
    • Twitter
Odp: Sprzątanie zaleganie itp.
« Reply #14 on: December 02, 2013, 11:05:13 »

Sprzątanie odpada, ale pokojówki mogą być.
Logged
Pages: [1] 2