Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2]

Author Topic: Codzienność, wojna i umiejętności  (Read 2105 times)

Ratharr

  • User
  • Posts: 186
    • View Profile
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #15 on: November 22, 2013, 20:28:19 »

Pomysł mi się podoba, dziwne że nikt jeszcze na to nie wpadł(a może jednak?). Może dostałby jakiś bonusik do niszczenia tarcz  ::)
Logged

Spore51

  • User
  • Posts: 63
    • View Profile
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #16 on: November 22, 2013, 21:39:47 »

Pomysł dobry. Tylko mam rozumieć że te pospolite ruszenie będzie "ruszało" tylko npc? Bo jakoś wątpię że gracze będą grali w tą grę tylko dla prowadzenia farmy.
Logged
"Brak kasy jest jak zapalenie zatok - możesz je zignorować. Wystarczy przestać dłubać w nosie i samo przejdzie."

Mrocznyelfik

  • User
  • Posts: 66
    • View Profile
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #17 on: November 23, 2013, 10:22:18 »

Oj na pewno znajdą się tacy, co za broń sięgać nie będą chcieli/potrzebowali ;) To sandbox... A temat tyczy się graczy, a nie NPC :P
Logged
http://www.najemnicyenidust.pun.pl/forums.php - forum pierwszej gildii role-playing w grze Enidust. Zapraszamy!!! (Bez napisania podania, konta będą usuwane po upływie doby od momentu rejestracji)

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #18 on: November 23, 2013, 11:04:12 »

Jeśli stracą królestwo to i raczej domy. Więc powinni walczyć.

Kowal mógłby nieco lepiej walczyć młotami. Siły takiemu nie brak, a i trafić będzie umiał.
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #19 on: November 23, 2013, 12:25:06 »

Każdy zawód zwiększa jakąś umiejętność.
Logged

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #20 on: November 23, 2013, 16:15:23 »

Ale nie bitewne. Taki krawiec się raczej nie wyrobi do bitwy.
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #21 on: November 23, 2013, 16:26:31 »

Czemu  ? Będzie dziabał ludzi igłami :D

A tak na poważnie, pomysł jest ogólnie dobry. Z tym podnoszeniem i wolniejszym opadaniem umiejętności. Oczywiście do pewnego poziomu. Nie widzę niczego w zasadzie co trzeba by było zmieniać.
Logged

Kompot

  • User
  • Posts: 11
    • View Profile
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #22 on: November 23, 2013, 23:49:46 »

Gracze dowiedzą się o pospolitym ruszeniu to przynajmniej część z nich się zgłosi do walki. Jeśli nie będą walczyć to ich i reszty przegranych problem, najprawdopodobniej ich wioski zostaną złupione lub nawet spalone.

Krawiec przyszyje łaty do podziurawionych w bitwie przeszywanic. Pospolite ruszenie nie będzie biegało w kolczugach i zbrojach płytowych, no chyba, że kogoś stać :P
« Last Edit: November 24, 2013, 00:00:14 by Kompot »
Logged

wojtu

  • User
  • Posts: 45
    • View Profile
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #23 on: November 28, 2013, 05:01:17 »

Według mnie też dobry pomysł, ale wysoce przesadzony.
Ten postawiony za przykład drwal niewątpliwie będzie miał siłę i oko by zadać cios, ale o obronie nie będzie miał zielonego pojęcia. Więc mi się zdaje, że te "bonusy" do umiejętności bitewnych nie powinny być wielkie.
W sumie to ciekawe, czy właśnie umiejętności będą podzielone na jakieś podgrupy (siła ataku, celność, uniki, bloki itp.) to byłoby ciekawe, ale odchodzę od tematu trochę. No i twórcy jeśli się nie mylę mówili, że walka będzie zręcznościówką, więc i tak nie wszystko będzie zależało od "statystyk".
Logged

Kahetabi

  • User
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Twitter
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #24 on: November 28, 2013, 10:14:16 »

Pomysł dobry, ale nie powinien się ograniczać do posługiwania się narzędziami walki. Oddziaływanie powinno być większe, nie tylko pomiędzy narzędziami do zabijania ale i innymi oraz czynnościami (np. planet calypso). Zgodnie ze statystykami (jeśli będą) powiązania będą zwiększone.
Logged

Skierus

  • User
  • Posts: 67
    • View Profile
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #25 on: November 30, 2013, 22:45:08 »

Bardzo dobry pomysł, z tym pospolitym ruszeniem. Jakaś odskocznia od roboty  ;D
Pojawił się temat krawca i takowy mógł by łatać dziury w  zbrojach bo bitwie i taki ,,skill" by rósł
w normalnych pracach (troszeczkie) pojawił się też temat kowala
ten zamiast walczyć mógł by zostać saperem/inżynierem
Logged
Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki.
Nasi krytycy są naszymi przyjaciółmi; wytykają nam nasze przewiny.
Kochaj swych wrogów: bo oni mówią ci o twoich błędach.

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: Codzienność, wojna i umiejętności
« Reply #26 on: November 30, 2013, 22:50:58 »

Cóż... inżynierią raczej jakiś budowniczy ;D Kowal może profesjonalnie gwoździe przybić ;D
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?
Pages: 1 [2]