Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: [1] 2 3 ... 7

Author Topic: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.  (Read 8638 times)

mZr

  • User
  • Posts: 32
    • View Profile
Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« on: November 09, 2013, 14:17:32 »

Witam, w tym temacie chciałbym poruszyć kwestie zgrupowań bandytów. Mianowicie chodzi o większe lub mniejsze obozy itd.

Wyobraźcie sobie iż pewna grupa bandytów założyła "gildie bandytów" i chcą sobie założyć siedzibę, a skoro na mapie są ukazane większe metropolie wioski i inne tego typu miejsca to źle byłoby gdyby umieszczono ją na mapie. W takim razie pytanie tyczy się czy od razu takiego typu miejsca będą pokazane na mapie czy po prostu dopiero jak ktoś odkryje ich "kryjówkę" będzie mógł ją umieścić na mapie i ostrzec innych graczy.
W tym temacie chciałbym się również zapytać o strefy bezpieczeństwa, czyli skoro w miastach jest strefa bezpieczna to w takim obozie też ona istnieje ?

Moim zdaniem nie powinno tak być, gdyż wokół takiego obozowiska były by strefy typu "sanktuarium" oraz "strefy bezpiecznej", ponieważ typowy gracz wyczułby niebezpieczeństwo.

Kolejną rzeczą którą chce poruszyć, czy istniałoby coś takiego jak bandycka świątynia czy coś w podobie, gdyż patrząc na to, że większość bandytów będzie poszukiwana w miastach to odtransportowanie takiego bandyty do świątyni w mieście kończyło by się i tak jego śmiercią.

Tak samo kwestia bycia nie rozpoznawalnym w mieście przez strażników, a mianowicie jakiś czarny płaszcz czy coś w podobie, gdyż będzie trzeba uzupełniać zapasy żywności i tym podobnych.

Proszę owypowiedzenie się na ten temat. Jeżeli istniał podobny lub poruszał niektóre z problemów z góry przepraszam.
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #1 on: November 09, 2013, 15:24:33 »

ahhh nie czytałeś w ogóle forum... na większość twoich pytań odpowiedzi już są.... Natomiast trafne jet to z strefą bezpieczeństwa i świątynią....
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Andrzej Drwal

  • User
  • Posts: 48
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #2 on: November 09, 2013, 22:21:35 »

Ja to widzę tak:

-Jak bandyci se sprawią kapłana to niech se zakładają świątynie (ale jaki kapłan chce mieszkać w obozie bandytów?)

-Maski, kaptury z asasyna itp. muszą być! Coś a'la chusta z RDR. Zakładasz maskę i nikt cię nie poznaję, nie spada ani nie wzrasta twoja reputacja i nagroda za twoją głowę.

-Obóz bandytów w ogóle nie powinien być widoczny na mapie, za to gracze powinni mieć możliwość zaznaczania "niebezpiecznych" miejsc.
Logged
Byłem tu przed wami.

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #3 on: November 09, 2013, 22:55:13 »

Jeśli będzie opcja kreślenia map, czemu mają go nie oznaczyć? To już problem bandytów, że ich półinteligentny przywódca wybrał kiczowate miejsce na bazę ;D

Jeśli w obozie byłaby strefa bezpieczna to jak miałby on zostać zniszczony? Nieśmiertelni bandyci! :D

Maskowani twarzy - Czysty geniusz :D
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #4 on: November 10, 2013, 10:34:21 »

Oczywiście, że będzie można ich oznaczyć. A to czy obozy bandytów powstaną to jest kwestia graczy.
Logged

LemonGnom

  • User
  • Posts: 285
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #5 on: November 10, 2013, 10:49:29 »

No chyba że na początku zwylki NPC będą w roli bandytów. I nie zgadzam się z tym, że nie powinno być strefy bezpieczeństwa w obozie bandytów a raczej strefa samobójstwa czy jak to tam było, bo chyba banyci zwykle są wrogo nastawieni, prawda?
Logged
Wojskowych często widywałem schylonych nad mapami i rysujących plany. W papierowej wojnie wszystko grało. Tak musi być-mówili. Bez ładu armia nie istnieje. Tym dziwniejsze, że prawdziwa wojna pod względem ładu przypomina ogarnięty pożarem burdel.

Andzo

  • User
  • Posts: 15
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #6 on: November 10, 2013, 12:10:35 »

Nie widzę sensu by NPC mieli być bandytami.

Na początku przybywa grupka ludzi z myślą o budowie kolonii i wszystkim się wiedzie dobrze a kolonia się rozrasta. Potem część z kolonistów dochodzi do wniosku, że jest wiele okazji do zdobycia tego co chcą bez ciężkiej pracy i schodzą na zbójecką drogę.

Co do mapy, to już kwestia doboru miejsca przez bandytów by nikt przypadkiem nie odkrył ich osady i nie umieścił na mapie. A jeśli już będzie ich stać na zbudowanie dużej osady to i na zapewnienie sobie solidnej ochrony. Nie mówiąc o tym, że odpowiednio duża osada zbójnicka byłby praktycznie miastem.
Logged

LemonGnom

  • User
  • Posts: 285
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #7 on: November 10, 2013, 12:13:41 »

Nie sądze. Trudno mi jest wyobrazić sobie osadę w której każdy, rabuje, oszukuje i tak DOSŁOWNIE KAŻDY! To nie jest dobry pomysł
Logged
Wojskowych często widywałem schylonych nad mapami i rysujących plany. W papierowej wojnie wszystko grało. Tak musi być-mówili. Bez ładu armia nie istnieje. Tym dziwniejsze, że prawdziwa wojna pod względem ładu przypomina ogarnięty pożarem burdel.

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #8 on: November 10, 2013, 12:24:29 »

Miasto w którym wszyscy to bandyci lub wyrzutkowie społeczeństwa, Andzo ty geniuszu.
Mafia w Enidust, zorganizowane grupy przestępcze mające obóz w jednym miejscu w postaci kilku prostych drewnianych budynków, i namiotów (jeżeli coś takiego zaistnieje w grze).
Jestem jak najbardziej na TAK!
Poza tym maski, kaptury i inne bajery, aż ślinka cieknie.
Nie ma co tu mówić o gotowych obozach w których stacjnują moby, na pewno nie będzie czegoś takiego gdyż jak to ujeli twórcy (werble proszę) świat będą tworzyli gracze.
Logged

LemonGnom

  • User
  • Posts: 285
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #9 on: November 10, 2013, 12:36:38 »

I znowu... owszem świat będą tworzyli gracze ale trochę NPC będzie  nami przez cały ten czas. Nie wyobrażam sobie np. miasta złożonego z samych poszukiwaczy przygód, łwców potworów i najemników. Myślę, że NPC byliby potrzebni jako wojsko. Nikt nie znajdzie aż tylu chętnych graczy żeby stworzyć większy oddział nie mówiąc już o całej armii
Logged
Wojskowych często widywałem schylonych nad mapami i rysujących plany. W papierowej wojnie wszystko grało. Tak musi być-mówili. Bez ładu armia nie istnieje. Tym dziwniejsze, że prawdziwa wojna pod względem ładu przypomina ogarnięty pożarem burdel.

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #10 on: November 10, 2013, 12:41:42 »

Czy ty rozumiesz co to jest mafia?
Logged

LemonGnom

  • User
  • Posts: 285
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #11 on: November 10, 2013, 12:54:01 »

A co to ma do rzeczy z tym co napisałem? Tak wiem
Logged
Wojskowych często widywałem schylonych nad mapami i rysujących plany. W papierowej wojnie wszystko grało. Tak musi być-mówili. Bez ładu armia nie istnieje. Tym dziwniejsze, że prawdziwa wojna pod względem ładu przypomina ogarnięty pożarem burdel.

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #12 on: November 10, 2013, 12:59:03 »

Że on musi mieć swoją bazę czyli obóz wypełniony bandziorami.
Logged

LemonGnom

  • User
  • Posts: 285
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #13 on: November 10, 2013, 13:02:18 »

Obóz to obóz a miasto to miasto więc nie wiem w czym problem
Logged
Wojskowych często widywałem schylonych nad mapami i rysujących plany. W papierowej wojnie wszystko grało. Tak musi być-mówili. Bez ładu armia nie istnieje. Tym dziwniejsze, że prawdziwa wojna pod względem ładu przypomina ogarnięty pożarem burdel.

Ratharr

  • User
  • Posts: 186
    • View Profile
Odp: Bandyckie obozy oraz kwestie związane z bycia bandytą.
« Reply #14 on: November 10, 2013, 13:36:50 »

Kompletnie nie rozumiem pana @2up, więc pominę to.

Co do wątku, to myślę że jest bez sensu-to chyba oczywiste. Gra nie powinna mieć aż takich mało przydatnych opcji-gracze się po prostu umawiają, ewentualnie najmują NPC czy przekonują do bandyckiego trybu życia.
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 7