Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2]

Author Topic: Inna koncepcja mobów  (Read 2168 times)

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: Inna koncepcja mobów
« Reply #15 on: October 13, 2013, 21:36:20 »

hmm sadze ze przy tak wielkim świecie jak mówimy w enisust to szansa że trafi nam się jakaś grupa mobów blisko naszego wroga jest marna a nim wyexpimy te moby by mogły przeprowadzić atak na miasto jeszcze mniejsza.
Ale też można by zrobić to inaczej keye na takie konta jak w wersji cbeta jeśli decydujesz się grać w tym trybie rezygnujesz odrazy z gry rpg.
Logged

TimiTim

  • User
  • Posts: 63
    • View Profile
Odp: Inna koncepcja mobów
« Reply #16 on: October 14, 2013, 09:31:40 »

Jeżeli twój pomysł zakłada, że ktoś po pewnym czasie bd wstanie sam zaatakować grupę wojowników(20-30) czy całe miasto to lepiej wyrzucić go do kosza.

A jak dla mnie to zbędny bajer.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: Inna koncepcja mobów
« Reply #17 on: October 14, 2013, 20:06:28 »

@TimiTim

Nie skomentuje ponieważ nie dałeś argumentów i nie mam do czego się odnieść. Oraz twoja wypowiedz przedstawia bardzo niski poziom merytoryczny i szkoda ci napisać będzie to uważam to za spam.
Logged

TimiTim

  • User
  • Posts: 63
    • View Profile
Odp: Inna koncepcja mobów
« Reply #18 on: October 15, 2013, 09:35:05 »

Jeżeli twój pomysł zakłada, że ktoś po pewnym czasie bd wstanie sam zaatakować grupę wojowników(20-30) czy całe miasto to nie jest zgody z głównym (jak sądzę) założeniem gry  --współpraca--.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: Inna koncepcja mobów
« Reply #19 on: October 15, 2013, 17:59:19 »

Nie porażaj mnie swoja inteligencja.
Widać że czytanie ze zrozumieniem kuleje. Chodzi tu o tryb żeby ludzie mogli dowodzić mobami więc to jak najbardziej naturalne że wilki atakują wsie a bandy bandytów małe miasta. Osoba dowodząca w tym trybie na prostą sprawę była by zwierzyna do polowania dla graczy jednak istnieje możliwość że wybitne jednostki będą wstanie przeprowadzić atak na miasto zmieniając strefę 2 na 3.
Co jest jak najbardziej możliwe w realnym świecie lecz obrona jest bardzo prosta wybij szkodniki do nogi. ;)

Jeśli chcesz zabezpieczyć żeby twoje miasto było strefą 2 zainwestuj w dobrą obronę i likwiduj zagrożenie zawczasu ;)
Każdy będzie miał styczność z takimi mobami więc nikogo się nie faworyzuje cel jest proste unikalne niestandardowe moby. osoby które będą wykorzystywały ten tryb do innych celów oczywiści ban.

Moby mają siać chaos walczyć uciekać i dawać surowce definicja hardcore a teraz to głupia maszynka do expa która dąży do samo zagłady gdyby nie spawn co 30s to niejedna gra miała by puste mapy. Postrzelona zwierzyna ucieka a nie szarżuje na nas ;)
Logged

TimiTim

  • User
  • Posts: 63
    • View Profile
Odp: Inna koncepcja mobów
« Reply #20 on: October 15, 2013, 19:24:16 »

Nie martw się umiem dobrze czytać ;) gdzie ja się wykazałem taką wielką inteligencją?

Wilki nie atakowały wiosek może żeby skubnąć owcę, ale nie wbijały na rynek gryząc wszystkich (kij + kamień = wilk nie podejdzie)

Jeżeli chcemy wyeliminować jakąś gildie płacimy komuś by ją zawsze atakował albo by nie atakował nas.
Największe wątpliwości mam co do tego by jeden gracz nie miał, aż tak wielkiej mocy by samemu zagrozić istnieniu miasta. Zmiana strefy spoko, ale co jeśli:
-atak na miasto: koleś atakuje "wybitną jednostką" miasto i niszczy strategiczne budowle albo wybija 5 dziur w murze, a 2 dni później wrogowie atakują i nie oskarżysz ich o współpracę, bo kto nie zaatakuje osłabionego wroga? tylko głupiec. 

Wspomniałeś o bandytach, jak ty to widzisz ? Czy jak będę w tym trybie to czy ci bandyci będą mieli własne eq, sakiewkę?
Będzie to problem jeżeli jeden gracz z czasem z bandytów z mieczykiem zrobi 20 wojowników. To gracze mieli tworzyć grupy/gildie złodziei.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: Inna koncepcja mobów
« Reply #21 on: October 16, 2013, 19:22:05 »

Nie martw się umiem dobrze czytać ;) gdzie ja się wykazałem taką wielką inteligencją?

Wilki nie atakowały wiosek może żeby skubnąć owcę, ale nie wbijały na rynek gryząc wszystkich (kij + kamień = wilk nie podejdzie)

Jeżeli chcemy wyeliminować jakąś gildie płacimy komuś by ją zawsze atakował albo by nie atakował nas.
Największe wątpliwości mam co do tego by jeden gracz nie miał, aż tak wielkiej mocy by samemu zagrozić istnieniu miasta. Zmiana strefy spoko, ale co jeśli:
-atak na miasto: koleś atakuje "wybitną jednostką" miasto i niszczy strategiczne budowle albo wybija 5 dziur w murze, a 2 dni później wrogowie atakują i nie oskarżysz ich o współpracę, bo kto nie zaatakuje osłabionego wroga? tylko głupiec. 

Wspomniałeś o bandytach, jak ty to widzisz ? Czy jak będę w tym trybie to czy ci bandyci będą mieli własne eq, sakiewkę?
Będzie to problem jeżeli jeden gracz z czasem z bandytów z mieczykiem zrobi 20 wojowników. To gracze mieli tworzyć grupy/gildie złodziei.

Co do wilków w średniowieczu to nie był zagrożony gatunek a stada nie liczyły po 5 lecz nawet po 50 osobników więc jak miały chęć zakatować wioskę czy gospodarstwo to nikt nie walczył lecz się chował. ;) (i nic nie pisałem o mieści tylko o wiosce udowadniasz coraz bardziej że nie umiesz czytać ;)

I przypominam to mają być moby niezdolne do komunikacji z innymi graczami wrogo nastawione do wszystkiego co się rusza. A nie tryb gdzie dowodzisz by przejąć władze nad światem enidust. Oczywiście nie wątpię że takie jednostki nieraz wprowadzą chaos lecz to niema być prosta gra musisz być przygotowany że jak się zalogujesz twoje miasto może nie istnieć. I powiedz mi poco taka osoba miała by pomóc graczom po co? I też pisałem o tym wyżej to niema być tryb dla każdego lecz wyznaczone osoby sprawdzone przez twórców enidust takie zamknięte bata coś w tym stylu ;)  wystarczy czytać bo wszystko co tu jest napisane jest napisane wyżej ;)

Fajnie było by poznać nazwę zespołu ;)

Co do ostatniego po to ten temat jest by tworzyć koncepcje obrys całej propozycji nie wiem nie myślałem o tym czy tacy bandyci będą mieli własny interfejs ale fajne by to było bo mogli by zwiększyć swój poziom i uzbrojenie ale z drugiej strony byli by ciężkimi przeciwnikami ale znów łupy będą większe wszystko ma swoje plusy i minusy.
Logged

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
Re: Inna koncepcja mobów
« Reply #22 on: August 11, 2015, 14:11:06 »

Skoro nie dla wszystkich to może by to jeszcze jakoś uszło. Ale gdyby był jednak tam taki zdrajca, który by robił interesy z inną gildią to... Nieciekawie by było.

Dajmy na to, że gildia X rozstawiła pułapki na wilki w lesie A. Gracz współpracujący z tą gildią, który ma np. 15 wilki celowo zmierza w tym kierunku, aby je zabić. Wtedy gildia mogłaby nieco zarobić na skórach itp.

Drugą wadą jest to, że po niebie latałoby 100 smoków. Niektórzy by nie chcieli bawić się ww. wilkami, tylko czymś epickim, heroicznym. Zatem jesteśmy skazani na zagładę!

Ten pomysł ma jednak wady. Jak dla mnie nie powinno tego być.
Logged

Dagrog

  • User
  • Posts: 83
    • View Profile
Re: Inna koncepcja mobów
« Reply #23 on: August 11, 2015, 23:24:39 »

To bez sensu aby działał jakiś dodatkowy interfejs, co to strategia?
Każdy działa sam i kwestią jest komunikacja z dowódcą, czy to na znaki czy sygnały dźwiękowe.
Co do zwierząt to może by i dało się oswoić jakiegoś wilka ale stado z 5 to chyba trochę trudna sprawa, ale czemu nie skoro ktoś jest na tyle zajawiony żeby to zrobić to czemu nie mógłby stać się samodzielnym samcem alfa, przecież stada haskich słuchają swoich panów, to prawie wilki, ktoś przecież powiedział że nie będzie łatwo ale czemu nie?
Logged
Pages: 1 [2]