Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Poll

Kara za Magie Legendarną która może zmienić los (wojen bitew całego swiata)

Jestem przeciw
- 7 (36.8%)
Jestem za
- 12 (63.2%)

Total Members Voted: 19


Pages: 1 [2] 3 4

Author Topic: Kara za Magie Legendarną  (Read 3988 times)

Arahaidax

  • User
  • Posts: 16
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #15 on: September 29, 2013, 19:32:45 »

@up Właśnie miałem o ten pył zapytać ;). Pewno jest gdzieś na forum ale nie miałem na razie czasu przeszukać całego ^^.
Logged

AprilRayne

  • User
  • Posts: 62
    • View Profile
    • Quantum
Odp: Kara za Magie
« Reply #16 on: September 29, 2013, 20:46:04 »

PANOWIE, NIE DAJMY SIĘ ZWARIOWAĆ!
Moim zdaniem wszystko powinno być wyważone, zbalansowane, by nie zniechęcać graczy.
Jeśli już to niech będzie jak w League of Legends - trudniejsze mechanizmy, których poznanie przynosi nieco większe korzyści
Logged
Tak, jestem basistą w Quantum Brain, nie piszcie już z pytaniami -.-"

wiczan

  • New user
  • Posts: 4
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #17 on: September 29, 2013, 20:54:21 »

Zdecydowanie jestem przeciw. Dlaczego mag ma mieć trudniej ? Liczba magów i bez tego może nie być kto wie jak duża. Są gusta i guściki, niektórzy preferują magię inni jarają się mieczami :p
Logged

AprilRayne

  • User
  • Posts: 62
    • View Profile
    • Quantum
Odp: Kara za Magie
« Reply #18 on: September 29, 2013, 21:03:04 »

Z racji że to będzie gra dla hardkorów i tak bita połowa pójdzie w szermierkę, magia jest nudna, nawet w Skyrimie uciekłem ze szkoły magii by zostać łucznikiem o.O

Magowie i tak mają przerąbane
Logged
Tak, jestem basistą w Quantum Brain, nie piszcie już z pytaniami -.-"

DrNikt

  • User
  • Posts: 79
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #19 on: September 29, 2013, 21:32:14 »

Zwróćcie uwagę że tu nie ma systemu klas. I to nie jest tak że zależnie od wyboru klasy system ma Cie udupić. Po prostu zajmując się niektórymi kwestiami każda postać musi liczyć się ze śmiercią.
Logged

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #20 on: September 30, 2013, 12:22:02 »

Jeżeli już, to popieram pomysł, że każda postać po osiągnięciu jakiegoś "poziomu", po prostu przechodzi w tryb śmiertelny,
a odpowiednio wcześniej tak jak zapowiedzieli twórcy, czyli sami wybieramy w jakim trybie grać.

Natomiast co do kar za stosowanie magii, może wprowadzić jakąś szansę na porażkę i efekty uboczne dla czarów?
Takie szanse rosły by wraz z mocą danego czaru, a malały z poziomem umiejętności.
Logged

Ximos

  • User
  • Posts: 144
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #21 on: September 30, 2013, 13:10:26 »

Jeżeli już, to popieram pomysł, że każda postać po osiągnięciu jakiegoś "poziomu", po prostu przechodzi w tryb śmiertelny,
a odpowiednio wcześniej tak jak zapowiedzieli twórcy, czyli sami wybieramy w jakim trybie grać.

Natomiast co do kar za stosowanie magii, może wprowadzić jakąś szansę na porażkę i efekty uboczne dla czarów?
Takie szanse rosły by wraz z mocą danego czaru, a malały z poziomem umiejętności.


Trudno tu w ogóle pisać o jakiś ograniczeniach jak na temat magów wiemy tylko jedną rzecz. że będą używać pyłu który może nie być dosłownym pyłem a nazwą kodową. I po co wam przejście w tryb śmiertelny po osiągnięciu odpowiedniego "poziomu" jak i tak będzie trzeba ryzykować życie wchodząc w strefy gdzie z automatu zmienia się na tryb hardkor. Podejrzewam że balans będzie tak zrobiony że bez ryzyka w takich strefach nie uda się wam osiągnąć czegoś sensownego w profesjach jak i zbicie fortuny na zwykłych surowcach będzie czasochłonne. Zostawcie ograniczenia do momentu aż wyjdzie gra. Potem się zobaczy czy bycie magiem będzie tak lukratywne że wszyscy będą chcieli nimi grać. A i nie wyobrażajcie sobie że będzie to mag podobny do WoWa lub Skirima bo możecie się rozczarować. Jak przeczytalibyście parę książek typu Ahaja to byście się zorientowali że są rużne typy magów i nie wiadomo który będzie tu wzięty pod uwagę.
Logged

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #22 on: September 30, 2013, 13:46:10 »

@up
Wiesz ja ustosunkowałem się do pomysłu twórcy ;] Natomiast odnoszę wrażenie, że idąc Twoim tokiem myślenia to moglibyśmy
praktycznie w ogóle o niczym nie dyskutować i nie proponować własnych pomysłów, bo tak naprawdę niewiele wiemy o Grze ;]

Natomiast co do magów i magii to ja osobiście nie wyobrażam sobie, że będzie on taki jak w innych mmo. Bardziej skłaniam się
do wizji maga z Warhammera, gdzie żeby naprawdę stać się dobrym magiem trzeba było wielu przegranych sesji ;]
i w którym rzucanie zaklęć wiązało się nawet z utratą własnego życia ;] (trzeba było mieć niezłego pecha w rzutach :))
« Last Edit: September 30, 2013, 13:49:42 by Natanael »
Logged

Ximos

  • User
  • Posts: 144
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #23 on: September 30, 2013, 14:18:53 »

@up

To jest akurat oczywiste że jak już będziemy posiadać mała ilość "pyłu" i rzucimy czar przekraczający jego ilość to będzie to kosztem naszego życia. Z tym chyba wszyscy się zgadzają. Ale mi chodzi o to że wprowadzenie przymusowego wejścia w hardkor dla magów jest idiotycznym pomysłem. Dodatkowo twórcy już na samym początku mówili że gra to nie pojedyncze kliknięcia więc nie będzie w grze maga który z miejsca zabija całe legiony innych graczy, a może i będzie ale żeby do tego dojść gra zajmie mu sporo czasu. W końcu w paru książkach to właśnie zbuntowani czarodzieje o wyjątkowej sile przejmowali władze nad światem by potem zginąć z ręki bohatera.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #24 on: October 04, 2013, 12:15:40 »

@up
Ale mag będzie wstanie może nawet zabić całe legiony jeśli ktoś osiągnie taki poziom magi to chyba oczywiste że może zniszczyć całe miasto jednym zaklęciem i w takim wypadku ten tryb trudny powinien mu się włączyć.
Logged

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #25 on: October 04, 2013, 13:02:12 »

@up
Nie wydaje mi się aby jeden mag potrafił zmieść z powierzchni ziemi całe miasto itd. Jeżeli już miały by istnieć tak potężne zaklęcia
to wolałbym aby były w postaci jakichś długich rytuałów, do których wymagane są nie tylko rzadkie składniki ale i grupa kilku potężnych magów.
Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #26 on: October 04, 2013, 15:01:50 »

#UP: W "Miecz Prawdy" istniały takie zaklęcia (Świetna seria książek nawiasem mówiąc) jednak były one rzadkie. Były to zaklęcia zrobione przez magów przed 3000 tysiącami lat i do czasów "współczesnych" przetrwało kilka. W Enidust też można coś takiego zrobić. Przykładowy czar: Księga po której otworzeniu w kierunku wroga naciera widmowa konnica. (Nie muszę mówić że takowy czar jest jednorazowy) Albo: Sieć światła. Zaklęcie jest zaklęte w jakimś przedmiocie i gdy padną na niego promienie słoneczne robi się wielkie BUM. W książce ta Sieć została umieszczona w centrum armii wroga i zabiła pół miliona ludzi. To tyle jeżeli chodzi o zaklęcia niszczące miasta.
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #27 on: October 04, 2013, 16:48:39 »

...których nie powinno być. żadnej broni masowej zagłady w tej grze nie powinno być.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #28 on: October 04, 2013, 17:27:28 »

W pełni się zgadzam z Panem_Lemurem , mag powinien mieć na sobie pewne ograniczenia żeby niedoszło do czegoś takiego że mag może wygrać z wieloma przeciwnikami np. Jeden mag versus legion/armia/gildia/dwuosobowa drużyna . A skoro temat jest poświęcony karami za bycie magiem , to powiedzy to inaczej . Niech w tryb realnym przechodzą osoby objęte listem gończym , ja osobiście pobawiłbym się w takiego bezwzględnego łowce nagród . 
Logged

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #29 on: October 04, 2013, 18:44:03 »

@Rahl
Nie miałem na myśli że ogólnie nie jest to możliwe :-) Po prostu źle się wyraziłem. Chodziło mi oto, że w Enidust jeden mag nie powinien być tak potężny. :-)
Logged
Pages: 1 [2] 3 4