Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Poll

Kara za Magie Legendarną która może zmienić los (wojen bitew całego swiata)

Jestem przeciw
- 7 (36.8%)
Jestem za
- 12 (63.2%)

Total Members Voted: 19


Pages: [1] 2 3 4

Author Topic: Kara za Magie Legendarną  (Read 3987 times)

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Kara za Magie Legendarną
« on: September 29, 2013, 15:51:33 »

Kara za używanie magi.

Magia ma być czymś mistycznym i niezwykłym czymś co może zgładzić lub nawet wskrzesić coś co sieje zagładę i harmonie. Więc nie wyobrażam sobie że taką moc mogło bym mieć 40% graczy i nie dało by się ich zabić permanentnie więc stąd ten pomysł. Jeśli postanawiasz użyć magi postanawiasz przejść bramę za której niema powrotu aktywujesz tryb trudny.

Wszystko ma swoje minusy i plusy.
« Last Edit: October 08, 2013, 22:30:25 by Zikes »
Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #1 on: September 29, 2013, 16:00:48 »

Wiesz, to tak jakbyś powiedział wojownikowi że ma grać na trybie trudnym. Ja bym jak już dał coś takiego że od jakiegoś "poziomu" tryb trudny włącza się samoistnie. Np: Mag poznaje zaklęcie "Armia Ciemności". Tak samo jak jakiś rycerz robi się już pomału coś na miarę pomniejszego bóstwa też mu się włącza tryb trudny.
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #2 on: September 29, 2013, 16:12:37 »

Dokładnie, niektórzy magowie w grze będą nawadniali pola, leczyli, pomagali w hutach( zamiast 10 minut rozpalania pod piecem mag zrobi to w 3)itd. Ale niech powyżej jakiegoś poziomu staną się śmiertelni.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

DrNikt

  • User
  • Posts: 79
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #3 on: September 29, 2013, 17:40:17 »

Mimo słusznych kontrargumentów zgadzam się z autorem. Taki zabieg zredukuje liczbę magów, a ci którzy się ostaną będą lepsi i jako gracze i jako magowie, a plebs niech będzie plebsem :P
Logged

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #4 on: September 29, 2013, 17:55:04 »

Kto powiedział że większość graczy będzie grała magami , bo jeśli jakiś grzcz już od początku będzie grał magiem to będzie musiał grać w trybie gry realnym , według mnie to niesprawiedliwe . Skoro ma istnieć coś takiego to czemu nie wprowadzić czegoś takiego wojownikowi , jeśli zabije coś przy użyciu miecza lub innej broni niech też od razu przechodzi na tryb gry realny . To że ty nie lubisz magów to nie znaczy że musisz zabraniać być innym graczom magami , którzy i tak nie będą ręczną altylerią masowego zniszczenia tak jak w innych produkcjach .
Logged

DrNikt

  • User
  • Posts: 79
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #5 on: September 29, 2013, 18:09:30 »

Bo magów dotyczy selekcja naturalna bardziej niż wojowników :) niech początkujący mag wie ze nie mając doświadczenia nawet przy prostych może zginać. Takiego wojaka dajmy na to, Słupek treningowy czy kompan z drewnianym mieczem razczej nie zabija
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #6 on: September 29, 2013, 18:31:41 »

DrNikt oficjalnie mianuję cię Hejterem tego forum.

powód:
Próbujesz wyeliminować wszystko co magiczne z Enidust który jest grą o tematyce fantastycznej.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #7 on: September 29, 2013, 18:33:11 »

Phi. Selekcja naturalna ? Książka może zabić ? Ciekawe. Wypróbuję to na tobie. I co, może jeszcze damy coś takiego że jak mag rzuca zaklęcie to ma 10% szans że go zabije ?
Logged

DrNikt

  • User
  • Posts: 79
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #8 on: September 29, 2013, 18:47:01 »

DrNikt oficjalnie mianuję cię Hejterem tego forum.

powód:
Próbujesz wyeliminować wszystko co magiczne z Enidust który jest grą o tematyce fantastycznej.

Quote
ang. "hater") Zazdrosny koleś który nie potrafi cieszyć sie sukcesem kogoś innego, dlatego próbuje wytknąć w nim wszystkie możliwe wady.

anonimowy lamus,który ukrywa się pod nickiem,dogryzając wszystkim,najczęściej ludziom popularnym.Swoimi postami zaśmiecają sieć.

Z definicji wynika że takowym nie jestem, to po pierwsze. Po drugie, cóż Panie Lemurze, zazwyczaj unikam tego rodzaju krytyki jaka zamierzam się teraz posłużyć, jednak serdecznie zalecam Panu powtórzenie edukacji z zakresu czytania ze zrozumieniem. Żadna moja wypowiedź nie ma na celu "eliminacji magi ze świata fantasy" jak raczyłeś to określić.

Osobiście widzę magię jako jedno z najpotężniejszych narzędzi danych człowiekowi w jakimkolwiek świecie fantasy. Co w mojej opinii czyni je trudno dostępnym i niebezpiecznym (nawet dla samego użytkownika). Nie chce spotykać na każdym kroku maga dosiadającego gryfa, i wysyłającego wiadomości magicznymi wróblami które znajdą Cię choć by w trzewiach smoka.

Zgodzę się ze stwierdzeniem że magią można załatwić wszystko, ale magia nie powinna być dla każdego.



Phi. Selekcja naturalna ? Książka może zabić ? Ciekawe. Wypróbuję to na tobie. I co, może jeszcze damy coś takiego że jak mag rzuca zaklęcie to ma 10% szans że go zabije ?

Teoria Cię nie zabije.  Jednak jak pomylisz składniki parzonego przez Ciebie wywaru? Nie mówię tu o wariancie losowym. A o błędach popełnianych podczas odkrywania nieznanego.
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #9 on: September 29, 2013, 18:58:25 »

człowieku jestem dzieckiem fantastyki wychowałem się na władcy pierścieni i siramlillion'ie przeczytałem góry książek fantastycznych.

i tak ty jedyne co robisz to marudzisz na wszystko co wpisuje się w definicje fantastyki. Gdyby wyeliminować wszytko co ci się nie podoba to byłą by to gra o średniowieczu, a nie Fantastyka co jest jednym z głównych założeń projektu. zamiast eliminować hodowle stworzeń magicznych i magów spraw ny było to trudniej osiągnąć.

tak jak wcześniej mówiono niech magowie po osiągnięciu pewnego poziomu przechodzą w tryb niebezpieczny.
rozwiązuje to moim zdaniem problem jaki ukazał nam autor tego wątku.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

DrNikt

  • User
  • Posts: 79
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #10 on: September 29, 2013, 19:05:04 »

człowieku jestem dzieckiem fantastyki wychowałem się na władcy pierścieni i siramlillion'ie przeczytałem góry książek fantastycznych.

i tak ty jedyne co robisz to marudzisz na wszystko co wpisuje się w definicje fantastyki. Gdyby wyeliminować wszytko co ci się nie podoba to byłą by to gra o średniowieczu, a nie Fantastyka co jest jednym z głównych założeń projektu. zamiast eliminować hodowle stworzeń magicznych i magów spraw ny było to trudniej osiągnąć.

tak jak wcześniej mówiono niech magowie po osiągnięciu pewnego poziomu przechodzą w tryb niebezpieczny.
rozwiązuje to moim zdaniem problem jaki ukazał nam autor tego wątku.

Jesteś dzieckiem i wcale nie wiem czy fantastyki. Powtórzę z capsem co miałem na mysli: CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM. I naprawdę nie interesują mnie Twoje lektury z dzieciństwa. A cała reszta Twojej wypowiedzi są to przeinaczone moje słowa o tym ze JA NIE CHCE ELIMINOWAĆ MAGI, A UCZYNIĆ JĄ TRUDNO DOSTĘPNĄ.
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #11 on: September 29, 2013, 19:10:12 »

oczywiście sprawić by magia oprócz tego że będzie trudna w nauce to jeszcze że każdy mag może zginąć jak tylko opuści miasto. gratuluję niesprawiedliwości wobec magów.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Arahaidax

  • User
  • Posts: 16
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #12 on: September 29, 2013, 19:17:55 »

DrNikt i Pan_Lemur, ten temat nie jest przeznaczony na to żebyście tu spamowali tylko na dyskusje na temat magii.
Moim zdaniem zostanie magiem nie powinno powodować przejścia w tryb "Hard", magia powinna być czymś "elitarnym", czymś, czego nauczenie się nie powinno trwać kilka minut czy godzin, ale dni lub nawet tygodni, nie odnosi się to do zaklęć powodujących np: (jak ktoś podał wyżej) zapalenie się ogniska, albo pojawienie się kuli światła. Magia nie powinna być moim zdaniem też tania. Moim zdaniem magia powinna być też bardzo "manożerna", a mana nie powinna regenerować się w szybkim tempie, może poziom opanowania danego zaklęcia powinien decydować o tym ile many będzie on pobierał? Pomoże to zredukować, choć o odrobinę jego pobór many.
Logged

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #13 on: September 29, 2013, 19:25:31 »

@up tu nie ma many Jest tytułowy Pył i popieram to o czym mówisz jednak te tematy są by dyskutować nawet w taki mało konstruktywny sposób bo może dojdziemy do konsensusu i wytworzy się coś ciekawego
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

DrNikt

  • User
  • Posts: 79
    • View Profile
Odp: Kara za Magie
« Reply #14 on: September 29, 2013, 19:30:42 »

@up tu nie ma many Jest tytułowy Pył i popieram to o czym mówisz jednak te tematy są by dyskutować nawet w taki mało konstruktywny sposób bo może dojdziemy do konsensusu i wytworzy się coś ciekawego

Tu nie sposób się nie zgodzić. Właśnie z konfrontacji skrajnych koncepcji i pomysłów powstają kompromisy i praktyczne rozwiązania. I pytanko czy można gdzieś poczytać coś więcej o tym pyle?
Logged
Pages: [1] 2 3 4