Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: W sprawie questów  (Read 1015 times)

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
W sprawie questów
« on: September 28, 2013, 16:25:28 »

Cześć , chciałem tu poruszyć pewną rzecz , mianowicie gdy dostajemy quest typu zanieś jakiś przedmiot danej osobie , zabij watahe wilków , czy coś w tym stylu . W większości mmorpg te cele są zaznaczane na mapie , ale skąd my mamy wiedzieć że ta osoba/bestia tam jest , według mnie gdy dostajemy zadanie tego typu na mapie powinnien zostać obszar a nie punkt , który zmniejszalibyśmy szukając wskazówek , tropów , rozmowy z graczami lub npc . Quest znajdź i zabij lub weź i zanieś są nudne jak flaki z oleju , i ten pomysł był by niezłym urozmaiceniem .
Logged

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: W sprawie questów
« Reply #1 on: September 28, 2013, 16:32:11 »

Takie coś jest w Gothicu. Mniej więcej... NPC opisuje, gdzie nasz cel się znajduje.
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: W sprawie questów
« Reply #2 on: September 28, 2013, 16:35:29 »

A tu quest mają tworzyć głównie gracze, więc można dodać opcje że zaznaczą ci to na twojej mapie. poza tym nie ma potrzeby na standardowe questy bo postacie nie mają poziomów więc nie musisz łapać expa tylko doskonalisz umiejętności.
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

maricn1998

  • User
  • Posts: 112
    • View Profile
Odp: W sprawie questów
« Reply #3 on: September 28, 2013, 16:37:25 »

Też racja , ale na początku gry to npc będą dawać na quest a oni są znani z tak zwanej sztucznej głupoty
Logged

DrNikt

  • User
  • Posts: 79
    • View Profile
Odp: W sprawie questów
« Reply #4 on: September 28, 2013, 22:45:07 »

Cześć , chciałem tu poruszyć pewną rzecz , mianowicie gdy dostajemy quest typu zanieś jakiś przedmiot danej osobie , zabij watahe wilków , czy coś w tym stylu . W większości mmorpg te cele są zaznaczane na mapie , ale skąd my mamy wiedzieć że ta osoba/bestia tam jest , według mnie gdy dostajemy zadanie tego typu na mapie powinnien zostać obszar a nie punkt , który zmniejszalibyśmy szukając wskazówek , tropów , rozmowy z graczami lub npc . Quest znajdź i zabij lub weź i zanieś są nudne jak flaki z oleju , i ten pomysł był by niezłym urozmaiceniem .

O ile będziesz w ogóle mieć mapę :D zapraszam do dyskusji o mapach
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: W sprawie questów
« Reply #5 on: September 28, 2013, 22:49:55 »

Myślę, że jakieś mapy się pojawią, wydaję mi się, że twórcy dodadzą system "kreślenia" map, a obecność takiego przedmiotu w ekwipunku będzie zależeć tylko od ciebie samego.
W Far Cry'u 3 był zaznaczony obszar, lecz tam była mniejsza mapa i obszar zaznaczony na mapie był za mały, tutaj można by go powiększyć gdyż mapa będzie większa dodając tym oczekiwany efekt.
Logged

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: W sprawie questów
« Reply #6 on: September 29, 2013, 09:38:04 »

Już o tym rozmawialiśmy w temacie o mapach drogi liszu. Dawno cię nie było :D
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?

Arahaidax

  • User
  • Posts: 16
    • View Profile
Odp: W sprawie questów
« Reply #7 on: September 29, 2013, 19:44:02 »

Może cel zadania nie był by zaznaczany na mapie tylko NPC po prostu podawał by nam miejsce gdzie można znaleźć cel? Np:

Gracz- Gada coś o quescie.
NPC- Cel można znaleźć na (np:) północnej części (tu nazwa jakieś lokacji) przy ujściu (nazwa jakieś rzeki).

Ewentualnie mnie, lub bardziej szczegółowe info, bo jak szukam jakiejś osoby, to dostane jej adres chyba ;)
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: W sprawie questów
« Reply #8 on: September 30, 2013, 11:12:11 »

Dobrze, że rozmawialiśmy, ale jak widać autor tematu nie zauważył tego, więc napisałem to jeszcze raz.
Logged