Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7

Author Topic: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.  (Read 9180 times)

remixir

  • User
  • Posts: 146
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #15 on: June 20, 2013, 22:33:09 »

Dlatego nasz punkt początkowy powinien być losowy tworząc naszą historie pochodzenia i np w naszym opisie np by było Drakon z Abhul miasta Sarki ^^ i to była część które nie mogli byśmy się wyprzeć ponieważ korzenia by nas łączyły z miastem rodzinnym ^^ i mogli byśmy mieć także jakieś ulgi w naszym rodzinnym państwie-mieście
Logged

AAAron

  • User
  • Posts: 163
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #16 on: June 20, 2013, 22:41:00 »

no nie do konca sie zgadzam poczatki ludzi przeciez takie nie byly jakis tam koles skads tam xD :D byly grupy ludzi robili osady nastepnie miasteczka miasta itd jak juz powstalo dane miasto mozna bylo powiedziec ze jest stad a w grze bardzo prosto to mozna wprowadzic, na poczatku masz nick jak juz zbudowales z kims miasto np Winford ja mam nick AAAron to na poczatku mam AAAron a po zbudowaniu go mam AAAron z Winford sami sie przypisujemy do danego miasta iw ten sposob bedzie mozna okreslic liczbe mieszkancow w miescie :) mam nadzieje ze teraz sie ze mna zgadzasz :D
Logged
"Świat pełen jest wilków, które uskarżają się na rogi owiec lecz ja tych owiec bronie"

Liwosz2

  • User
  • Posts: 208
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #17 on: June 20, 2013, 22:43:18 »

dobry pomysł, mogła by być też (koło ważnego budynku np. ratusza) Lista z pełną liczbą mieszkańców i innych informacji :)
Logged
Działać na korzyść innych... samemu pozostając w cieniu.

remixir

  • User
  • Posts: 146
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #18 on: June 20, 2013, 22:44:34 »

To jesli by wprowadzić epoki do gry np zaczynalibyśmy bardzo skromnie z kamieniami i patykami odkrywając nowe technologie to moglibyśmy zaczynać w klanach 10-15 osobowych które posiadają parę szałasów i 2 psy udomowione ^^
Logged

AAAron

  • User
  • Posts: 163
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #19 on: June 20, 2013, 22:45:48 »

Nie o to mi chodzilo xD :D o samo to jak na poczatku zyli ludzie :D ale nie glupi pomysl :)
Logged
"Świat pełen jest wilków, które uskarżają się na rogi owiec lecz ja tych owiec bronie"

Liwosz2

  • User
  • Posts: 208
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #20 on: June 20, 2013, 22:47:18 »

No tak tak, tylko teraz wchodzi coś takiego, że jak jedna gildia rozwinie się dużo bardziej od innej, to przejmie cały rynek zarobkowy i tak dalej :) moim zdaniem.
Logged
Działać na korzyść innych... samemu pozostając w cieniu.

AAAron

  • User
  • Posts: 163
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #21 on: June 20, 2013, 22:48:36 »

i o to chodzi :D ealizm ma byc :) np taka gildia zawlasnie wszystkim, ale komus sie to nie bedzie podobac i sie zaczac rebelie :D i nowe panstwa itd
Logged
"Świat pełen jest wilków, które uskarżają się na rogi owiec lecz ja tych owiec bronie"

remixir

  • User
  • Posts: 146
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #22 on: June 20, 2013, 22:49:11 »

Ale serio rzwój świata zaczynałby się od kija i kamienia a ludzie poszukując nowych ziem odkrywali by nowe technologie a sami zaczynali uczyć się robić top[orki z kamienia później nastepnei z żelaza a pózniej uzywac magii lub może nawet nowych materiałów ^^ a maista tez by się powoli rozbudowywały z drewnianych w kamienne
Logged

AAAron

  • User
  • Posts: 163
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #23 on: June 20, 2013, 22:50:03 »

No to juz lepszy pomysl zobaczymy jak to tworcy zrobia :)
Logged
"Świat pełen jest wilków, które uskarżają się na rogi owiec lecz ja tych owiec bronie"

remixir

  • User
  • Posts: 146
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #24 on: June 20, 2013, 22:50:49 »

jedna gildia to inne by podpisały sojusz którego pkt było by wspólna wojna z tą gildią ja np wole zbudowac sojusz z innym niż być podwładnym silniejszego
Logged

Liwosz2

  • User
  • Posts: 208
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #25 on: June 20, 2013, 22:54:27 »

Gildie mnie strasznie fascynują, bo chodzi o współpracę i ufność :) tylko czekam, by do jakiejś dołączyć.
Logged
Działać na korzyść innych... samemu pozostając w cieniu.

AAAron

  • User
  • Posts: 163
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #26 on: June 20, 2013, 22:54:54 »

znaczy gildia by nie mogla rzadzic ale panstwo a panstwo moglo by ewentualnie poprosic lub wynajac gildie do pomocy :) np.(Gildia Najemnikow,Gildia Sprawiedliwosci) ja ta droga gildie zrobie :D
Logged
"Świat pełen jest wilków, które uskarżają się na rogi owiec lecz ja tych owiec bronie"

AAAron

  • User
  • Posts: 163
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #27 on: June 20, 2013, 22:55:30 »

Jak juz wyjdzie alfa to wtepnie bedzie mozna myslec o gildiach liwosz :D
Logged
"Świat pełen jest wilków, które uskarżają się na rogi owiec lecz ja tych owiec bronie"

Liwosz2

  • User
  • Posts: 208
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #28 on: June 20, 2013, 22:57:03 »

Więc ja Cię popieram i od razu z górki jestem na nią gotowy :D
Logged
Działać na korzyść innych... samemu pozostając w cieniu.

remixir

  • User
  • Posts: 146
    • View Profile
Odp: Bractwa, grupy, państwa, miasta itd.
« Reply #29 on: June 20, 2013, 23:14:24 »

Aaron podsunąłeś mi pomysł w grze istniały by różne ugrupowanie zaczynając od najemników kończąc na Królestwie (inne zgrupowanie to różne przywileje itd.:) np Król gracz który ma własne państwo czyli np 100 osób międyz nich rozdaje przywileje np twórzyłby radnych miast jego państwo prezydentów oraz opłacałby najemników bądź gildie nadając im obywatelstwo w zamian za ochrone lub np tropienie bandytów itd itd... ale sma król za to nei mógłby napadać /kraść handlować a przywódca najemników nie mógłby tworzyć własnego państwa chyba że by zmienił rodzaj grupy w zamian moźliwość zarabiania na ochronie lub atakowaniu na zlecianiach
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7