Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 2 3 [4]

Author Topic: Dynamiczna, szybka walka  (Read 5045 times)

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1292
    • View Profile
Odp: Dynamiczna, szybka walka
« Reply #45 on: September 27, 2013, 16:16:34 »

jak będziemy znali przeciętna ilość hp i obrażenia broni będzie to można dopracować i ustalić ile powinien wynosić próg bólu

a każda rana oprócz bólu powinna mieć jeszcze dodatkowy efekt. jak złamanie ręki uniemożliwia jej użycie a strzała w udzie uniemożliwia bieg. musimy czekać na info chyba że ktoś z twórców ma już wizje i uchyli rąbka tajemnicy jeśli system się podoba tak byśmy mogli go dopracować
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: Dynamiczna, szybka walka
« Reply #46 on: September 27, 2013, 16:39:58 »

Walka ze strzałą, powinna też mocno osłabiać, a jeśli nie będziemy się oszczędzać to padniemy.

Myślę, że będą na polu bitwy medycy, lub magowie, którzy usuną strzałę i zatamują krwotok.
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Odp: Dynamiczna, szybka walka
« Reply #47 on: September 27, 2013, 19:06:46 »

Przecie pisałem co sę dzieje kiedy np mamy strzałe w barku ;) na ten pomysł wpadłem, myśląc "jak wygląda walka w realu"
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: Dynamiczna, szybka walka
« Reply #48 on: October 18, 2013, 15:47:32 »

Nie pamiętam czy ktoś o tym wspominał, ale co do tego progu bólu...

Jeśli wymierzymy cięcie w szyje umieramy od razu, a nie:

Ee tam takie rany to na porządku dziennym.
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Odp: Dynamiczna, szybka walka
« Reply #49 on: October 18, 2013, 16:41:31 »

Ja tam na początku wspomniałem hitboxy, szyja, serce to oczywista śmierć. Tego chyba w produkcji realistycznej nie trzeba mówić.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Dynamiczna, szybka walka
« Reply #50 on: October 18, 2013, 17:41:43 »

Chyba, że byłby to ktoś o znikomej sile to nie zabijało by od razu, lecz pewne skutki (np. po uderzeniu w głowę lekki jej zawrót) by się pojawiły.
Logged
Pages: 1 2 3 [4]