Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 2 [3]

Author Topic: NPC w nowych wioskach, miastach i wsiach  (Read 2655 times)

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: NPC w nowych wioskach, miastach i wsiach
« Reply #30 on: October 04, 2013, 15:06:46 »

NajDee: Po prostu sądzę że jak masz już te koło 70 postów to mniej więcej zapoznałeś się z realiami gry ;D A co do budowy. Nie mam pojęcia jak będzie ona wyglądała i są to tylko (a raczej nie tylko moje) spekulacje.

@UP: To jest jakieś rozwiązanie że trzeba wstawić jakieś przedmioty żeby to funkcjonowało i chyba to będzie jedyna opcja na to żeby NPC przychodzili. CHYBA że twórcy mają własny plan
Logged

najDee

  • User
  • Posts: 65
    • View Profile
Odp: NPC w nowych wioskach, miastach i wsiach
« Reply #31 on: October 05, 2013, 08:06:52 »

Rahl
Licznik postów to tu raczej nie ma nic wspólnego do wiedzy o budownictwie. Mogę mieć zero, obejrzeć wszystkie filmy z prezentacji gry i wiem tyle co każdy użytkownik. 500 moich postów nie pogłębi wiedzy o nie wiadomym;-)

Faktem jest(dla mnie logiczne), że strażnicy będą mieli swoją strażnice, a w jej okolicy będą stać na warcie i patrolować teren. Jeżeli będzie trzeba zabezpieczyć większy teren wtedy będzie trzeba dobudować strażnice w miejscu do której poprzednia nie dosiega. Nie pisze tu o głównym wojsku miasta(o ile będzie coś takiego jak wojsko) tylko o strażnikach np. przy targowisku.
Spekulować możemy gdyż nie wiemy kompletnie nic na udo temat.

Logged

Youhei

  • User
  • Posts: 10
    • View Profile
Odp: NPC w nowych wioskach, miastach i wsiach
« Reply #32 on: October 20, 2013, 14:18:57 »

Najlepszym pomysłem według mnie będzie zastosowanie pomysłu z budowaniem danych fragmentów budynku wymaganych do przybycia czyli np. stolik skrzynia i łóżko. A co do samego pojawiania się NPC to według mnie burmistrz (albo osoba przez niego upoważniona) postawi jakiś znam z nazwą miasta/wsi i tam mogli by się pojawiać NPC. Gdy takowy NPC się pojawi burmistrzowi albo osobie upoważnionej pokazany by był komunikat że nowy NPC przybył do wioski. Wtedy burmistrz albo OU (osoba upoważniona) idą do tego znaku i rozmawiają z NPC, przeglądają ofertę i albo zgadzają się na to żeby zamieszkał albo wydalają go.
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1371
    • View Profile
Odp: NPC w nowych wioskach, miastach i wsiach
« Reply #33 on: October 20, 2013, 15:29:36 »

@Up
Pomyśl, jak dasz te elementy do swojego domu to straż zajmie ci łóżko? nee może dać specjalny stojak na eq strażnika?
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Pan_Lemur

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 1302
    • View Profile
Odp: NPC w nowych wioskach, miastach i wsiach
« Reply #34 on: October 20, 2013, 16:10:23 »

a nie można zrobić po prostu że strażnik mieszka w wydzielonej sferze?? sferę taką wydzielają ściany i specjalne drzwi? z tymi drzwiami muszą być odpowiednie elementy np łóżko by taki npc zechciał tam mieszkać. wsio trpchu jak simsy.

"drzwi wejściowe" i wszystko co się za nimi by znajdowało było by strefą oznaczoną jako "koszary" a każdy npc miałby swoje wymagania. a po osiągnięciu jakiejś liczebności mogli by za żądać np kucharza czy sprzątaczki, którzy tez by mieli swoje wymagania itd.

takiemu npc trzeba by wskazać takie "drzwi wejściowe", które od jakichkolwiek innych różniłyby się tylko ID
Logged
Zawsze powtarzam że nóż między żebrami rozwiązuje wszystkie problemy...

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: NPC w nowych wioskach, miastach i wsiach
« Reply #35 on: October 21, 2013, 18:24:20 »

tryb off załatwił by sprawę ;) przybywa was 100 zakłada miasto i jest 100 npc każdy gracz po wylogowaniu stawał by się npc.

I wpadł mi fajny pomysł co gdybyśmy mogli zostawiać quest na naszych postaciach np jesteśmy kupcem i potrzebuję skór wilka na jutro ale już muszę wychodzić z gry ustawiamy questa przynieś mi 10 skór wilka a dam ci to i to. z każdą rzeczą można by było tak robić lub zabij potwory na moim polu a dam ci x.
Logged

TimiTim

  • User
  • Posts: 63
    • View Profile
Odp: NPC w nowych wioskach, miastach i wsiach
« Reply #36 on: October 21, 2013, 21:33:45 »

z tym trybem off bardzo mi się podoba, ale po wylogowaniu gdy NPC  zginie np. podczas najazdu, to jest to traktowane jak śmierć gracza ? bo nie każdy walczył by za ojczyznę, będą tacy, którzy uciekną albo przejdą na stronę wroga dlatego moim zdaniem taki NPC nie powinien być bardzo mocno połączony z naszą postacią (niech nosi takie same eq i ma te same statystyki)


te questy to świetny pomysł !! gracze tworzyli by questy co wprowadziło by sporą różnorodność i miało by wpływ na gospodarkę i zaludnienie (myśliwi musieli by się przenosić gdy rynek się nasyci jakimiś skórami albo polować na coś innego, może mniej dochodowego albo zmienić profesję - na bandytę^^)
Logged
Pages: 1 2 [3]