Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2]

Author Topic: Ogłuszanie  (Read 2830 times)

MrUszasty

  • User
  • Posts: 44
    • View Profile
Odp: Ogłuszanie
« Reply #15 on: July 08, 2013, 14:44:08 »

czemu nie ? Można by dodać jeszcze coś w stylu nieustępliwości którą można by rozwinąć a robiła by ona między innymi to że ogłuszenia, spowolnienia (jak będą), itd. będą działać krócej ale oczywiście nie będzie można ich zbić o 100% tylko tak do max. -20% ? Co o tym myślicie ?
Logged

TheRainbowKing

  • User
  • Posts: 34
    • View Profile
Odp: Ogłuszanie
« Reply #16 on: August 18, 2013, 10:52:09 »

Moim zdaniem ogłuszanie to dobry pomysł
Broń ciężka długie ogłuszenie 30 min
Broń średnia ogłuszenie 10 min
Broń lekka ogłuszenie 5 min
Rekami ogłuszenie 2 min
Podczas ogłuszenia moim zdanie będzie można ludzi związać żeby się jak ockną to będą czekać na pomoc . Ogłuszenie lepsze od morderstwa :
Gdy się bijesz na miecze to słychać jak uderza miecz o miecz lub o zbroje więc będzie to słychać z daleka ,więc ktoś może szybciej się dowie o tym .
A zresztą mniejszy wyrok za samą kradziesz ,niż za 5 zabójstw i kradziesz lub za 5 pobić i kradziesz.
A ogłuszało by się np. skrollem . a ciosy oczywiście myszką .

//ORTY i "spacjo-kropki", "spacjo-przecinki".
//Tylko zaznaczam, bez poprawek
//Matiis
« Last Edit: August 18, 2013, 11:58:47 by Matiis »
Logged

Kirito

  • User
  • Posts: 80
    • View Profile
Odp: Ogłuszanie
« Reply #17 on: August 18, 2013, 12:15:30 »

Pomysl trafiony bo wiadomo ze jak chcemy kogos porwac to w zwyklej pozycji troche ciezko ;) ale skill ogluszania to troche przesada wkoncu zeby przywalic komus w leb wystarczy para w lapach i dobre oko ;)
Logged

Armadolon

  • User
  • Posts: 56
    • View Profile
Odp: Ogłuszanie
« Reply #18 on: August 21, 2013, 11:43:26 »

up
RainbowKing

Całkiem dobra rozpiska. Można by właśnie tak to rozłożyć, że różne rodzaje broni wywołują różne "czasy" ogłuszenia.
Dodatkowo, ciekawym rozwiązaniem byłoby dodanie oddzielnego działania dla ogłuszania. tzn. gdy zakradamy się od tyłu i wciskamy przycisk odpowiadający za ogłuszenie [powiedzmy, że będzie 75% szans, że postać zostanie ogłuszona, lecz jeśli się nie uda zostanie zadana połowa normalnych obrażeń].
Oraz też podczas walki można zrobić "wytrącenie z równowagi", które sprawi, że przeciwnik będzie "tańczył" przez chwile z głową skierowaną ku ziemi, a na ekranie wytrąconego będzie widoczne zamglenie. Właśnie podczas takiego stanu łatwo będzie ogłuszyć przeciwnika, powiedzmy że 65% szans.

//down//
Swojego czasu grałem w wow'a O.o aż tak to widać?
« Last Edit: August 23, 2013, 19:58:50 by Armadolon »
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: Ogłuszanie
« Reply #19 on: August 22, 2013, 16:57:30 »

up
RainbowKing

Całkiem dobra rozpiska. Można by właśnie tak to rozłożyć, że różne rodzaje broni wywołują różne "czasy" ogłuszenia.
Dodatkowo, ciekawym rozwiązaniem byłoby dodanie oddzielnego działania dla ogłuszania. tzn. gdy zakradamy się od tyłu i wciskamy przycisk odpowiadający za ogłuszenie [powiedzmy, że będzie 75% szans, że postać zostanie ogłuszona, lecz jeśli się nie uda zostanie zadana połowa normalnych obrażeń].
Oraz też podczas walki można zrobić "wytrącenie z równowagi", które sprawi, że przeciwnik będzie "tańczył" przez chwile z głową skierowaną ku ziemi, a na ekranie wytrąconego będzie widoczne zamglenie. Właśnie podczas takiego stanu łatwo będzie ogłuszyć przeciwnika, powiedzmy że 65% szans.

Co do twojego przycisku pomysł nietrafiony... gra niema być 1 klikiem i procentową matematyką... idź grać w wow'a bo stad kojarzę twoje skile...
Chcesz ogłuszyć walnij go w skroń nie trafisz słaby z ciebie porywacz ;)
Logged

Resuzeku

  • User
  • Posts: 270
    • View Profile
Odp: Ogłuszanie
« Reply #20 on: August 26, 2013, 00:07:59 »

Zawsze można mieć black jacka i tym ogłuszać ofiary. Tak nie jestesmy poszukiwani za zabicie kogoś, a w przypadku gdy nie ma świadków, zapewnia nam niewykrywalność, takie głuche uderzenie nie powoduje rozlewu krwi a jeśli już to nie tak jak w przypadku wbicia noża w plecy.
Logged
Cień twoim sprzymierzeńcem, cisza siostrą,  refleks bratem.

Armadolon

  • User
  • Posts: 56
    • View Profile
Odp: Ogłuszanie
« Reply #21 on: August 27, 2013, 15:59:56 »

@Zikes
Nie zgadzam się z tobą. Czemu 1 kliknięcie [czynność którą wykonujemy] nie może ogłuszyć przeciwnika? Przecież tak to się właśnie dzieje w realnym świecie, jeśli chcesz kogoś bezkrwawo załatwić, to podchodzisz i walisz z całej siły [no może nie z całej] w tył głowy, dajmy na to z łokcia. Przecież ogłuszenie nie jest tak wymagające jak walka, nie można przy tym dodawać jakiegoś w kosmos wybajerowanego systemu, w którym trzeba będzie klikać wszystkie przyciski na klawiaturze.

Tak dodatkowo, mógłbyś używać przecinków? W pewnym momencie [ dolna linijka twojego posta ] Mdliło [tzn. nie potrafiłem się "odnaleźć"] mnie czytanie twojej wypowiedzi, jedyną nawigacją były twoje trzy kropeczki co sześć-siedem wyrazów.
^^Mam nadzieję, że cie to nie dotknęło, chodzi tylko o to, żebyś częściej ukierunkowywał czytającego... jak czytać :)^^
« Last Edit: August 27, 2013, 16:04:51 by Armadolon »
Logged

Resuzeku

  • User
  • Posts: 270
    • View Profile
Odp: Ogłuszanie
« Reply #22 on: August 27, 2013, 19:50:33 »

W sumie to mozna zrobić tak, że trzeba odpowiednio blisko podejść,  delikatnie od boku i uderzyć w skroni albo od tyłu i w potylice uderzyć.
Logged
Cień twoim sprzymierzeńcem, cisza siostrą,  refleks bratem.

Armadolon

  • User
  • Posts: 56
    • View Profile
Odp: Ogłuszanie
« Reply #23 on: August 27, 2013, 20:36:36 »

Dokładnie o coś takiego mi chodziło :).
Jeszcze coś do Zkiesa. Na ostatnim filmiku, tzn. Trwała Śmierć, twórcy opowiadali o tym jak to się przechodzi w tryb realny, i o tym co to się ginie od dobicia, ale można się od tego uchronić, bowiem jest MAŁA SZANSA [czyli grzebiemy się w procentach] na to, że przejdziemy do stanu agonalnego [czy jakoś tak].
Czyli, nie jest tak jak mówiłeś, gra nie całkiem nie będzie się opierała na matematyce.
A poza tym, dobijanie nie będzie raczej salwą Quick Time Eventów, więc czemu ogłuszanie miałoby być inne? Nadal nie mówimy tutaj o walce w otwartym konflikcie.
Logged

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Odp: Ogłuszanie
« Reply #24 on: August 28, 2013, 09:07:38 »

W sumie to mozna zrobić tak, że trzeba odpowiednio blisko podejść,  delikatnie od boku i uderzyć w skroni albo od tyłu i w potylice uderzyć.

Zgadzam się, ale (zawsze musi być jakieś ;]) nie może być pewne, że się uda, a jeśli już kogoś ogłuszymy
to nie powinno wówczas być możliwości zabicia takiej osoby. Kolejna rzecz, powinno dać się ogłuszyć każdą bronią,
w końcu każda z nich ma jakąś rękojeść ;] którą można przyłożyć właśnie w celu ogłuszenia.
Długość trwania ogłuszenia to już kwestia dyskusyjna, ale moim zdaniem nie powinno to trwać dłużej niż 10 min.,
choć i to zdaje mi się zbyt długo ;]
Wydaje mi się, że podczas walki również powinna być możliwość ogłuszenia przeciwnika np na kilka sekund ;]
oczywiście szansa na to byłaby bardzo mała.

@down
Fakt ;]
« Last Edit: August 28, 2013, 10:38:21 by Natanael »
Logged

Armadolon

  • User
  • Posts: 56
    • View Profile
Odp: Ogłuszanie
« Reply #25 on: August 28, 2013, 10:34:52 »

Właśnie o czymś takim pisałem, tzn. Wytrącenie z równowagi. Podczas takiego stanu możemy przyłożyć przeciwnikowi przyciskiem ogłuszającym [jeśli taki będzie]. Podczas walki oczywiście.
O reszcie pisałem w poście nad Zikesem.
Logged
Pages: 1 [2]