Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2]

Author Topic: Niekonwencjonalne bronie  (Read 2150 times)

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #15 on: September 07, 2013, 16:03:06 »

na forum nie mamy myśleć czy nie myśleć czy serwer pociągnie, tylko dawać jak najwięcej pomysłów i dyskutować na ich temat
Logged

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #16 on: September 14, 2013, 00:46:02 »

Nie trzeba od razu wszystkiego. Złapać co większego kamienia i grzmotnąć w zardzewiały hełm bandyty. Czy chociaż zalać się w trupa w obskurnej karczmie i rzucić kuflem w głowę napakowanego tępaka by potem wylecieć z niej na pysk... Taa To było by genialne. Chodzi mi o to by udostępnić niewielką game przedmiotów, które będą pełniły taką funkcję. Dla mnie wystarczy krzesło, kije i kamienie. Ooo, albo jak w AC piachem w twarz. Powodzenia
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #17 on: September 14, 2013, 07:16:34 »

Tak, racja. My mamy dawać pomysły, a dopiero twórcy mają się zastanawiać co można zrobić, a co nie.
Moim zdaniem nie jest to bardzo potrzebne. Ale jak zostanie wprowadzone do gry to bronienie/atakowanie czym popadnie jest ok. Ale nie wiem czy dobrym pomysłem jest wypychanie broni z ręki, ja uważam, że nie.
Logged

TheBeard

  • User
  • Posts: 50
    • View Profile
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #18 on: September 14, 2013, 14:56:52 »

@up Dla mnie opcja rozbrojenia to podstawa, jak można mówić o realizmie przy braku możliwości rozbrojenia oponenta?

A co do pomysłu to jest on dobry,  ja natomiast widzę jeszcze jeden problem, a mianowicie kwestię dostępu do tychże przedmiotów. Niezbyt podoba mi się pomysł udostępnienia tylko kilku takich obiektów, a z kolei w przypadku udostępnienia wszystkich powstaje problem dostępu do nich. Nie wyobrażam sobie, żeby chudy 80-letni mag był w stanie używać w walce tych samych przedmiotów co 20-letni żołnierz, nie mówiąc o tym, że nawet używając tego samego obiektu wyrządzą diametralnie różne szkody (różnica w sile i doświadczeniu w walce). To z kolei prowadzi do tego, że każdy przedmiot trzeba by opisać dodatkowymi parametrami, nie wiem czy to nie za dużo komplikacji jak na jeden mechanizm.
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #19 on: September 14, 2013, 20:51:00 »

Przepraszam za moją słabą pamięć. Czy w którymś z filmów była mowa o wieku?
A wyrzucanie komuś oręża... zależy jakby to wyglądało. Jakby było to kliknięcie 1 klawisza to byłaby to bardzo irytująca rzecz.
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1371
    • View Profile
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #20 on: September 14, 2013, 21:03:51 »

Są czary rozbrojenia (przekazanie dużej energii przedmiotowi co powoduje jego wyrzucenie na daną odległość), czy nawet mocny cios tarczą w oręż przeciwnika powoduje jego wytrącenie dla mnie to coś ważnego w grze.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #21 on: September 14, 2013, 21:16:29 »

Uderzasz tylko tarczą i już wygrasz na 90%? To musi być też nieprzyjemne w skutkach dla uderzającego.
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1371
    • View Profile
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #22 on: September 14, 2013, 21:30:18 »

Mocny cios tylko w tedy kiedy przeciwnik jest zmęczony czy zdezorientowany albo wzięliśmy duży rozpęd.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

TheBeard

  • User
  • Posts: 50
    • View Profile
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #23 on: September 18, 2013, 22:20:44 »

W żadnym filmie nie było mowy o wieku, ale na każdym kroku podkreślany jest aspekt realizmu, tak więc sądzę, że w ten czy inny sposób zostanie to uwzględnione w grze. A nawet jeśli nie, to sama różnica w sile jest już wystarczająca.

Co do rozbrojenia, to oczywiście, nie wyobrażam sobie, że będzie to naciśnięcie jednego przycisku, tak jak cały system walki, mam nadzieję, że będzie to oparta na umiejętnościach gracza i treningu gracza umiejętność wysokiego ryzyka (masz szanse rozbroić przeciwnika, ale w razie niepowodzenia wystawiasz się na łatwy cios przeciwnika)
Logged

wojtu

  • User
  • Posts: 45
    • View Profile
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #24 on: September 19, 2013, 18:18:41 »

@up Dla mnie opcja rozbrojenia to podstawa, jak można mówić o realizmie przy braku możliwości rozbrojenia oponenta?

A co do pomysłu to jest on dobry,  ja natomiast widzę jeszcze jeden problem, a mianowicie kwestię dostępu do tychże przedmiotów. Niezbyt podoba mi się pomysł udostępnienia tylko kilku takich obiektów, a z kolei w przypadku udostępnienia wszystkich powstaje problem dostępu do nich. Nie wyobrażam sobie, żeby chudy 80-letni mag był w stanie używać w walce tych samych przedmiotów co 20-letni żołnierz, nie mówiąc o tym, że nawet używając tego samego obiektu wyrządzą diametralnie różne szkody (różnica w sile i doświadczeniu w walce). To z kolei prowadzi do tego, że każdy przedmiot trzeba by opisać dodatkowymi parametrami, nie wiem czy to nie za dużo komplikacji jak na jeden mechanizm.
Według mnie jeśli w grze ma być w miarę realny crafting, to na pewno będzie każdy materiał miał swoje parametry. Np. różnica wytrzymałości i ciężkości miecza wykonanego z drewna, a metalu :P Albo w budownictwie, nie powinno dać się wybudować na 1 palu całego domu.
PS. Też nie bardzo sobie wyobrażam, jak twórcy stworzą tak skomplikowany system, ale zdaje się mają taki zamiar.
Logged

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #25 on: October 20, 2013, 21:34:50 »

Jak już ktoś wspominał, byłby problem z animacją trzymania przedmiotu. Ale myślę, że da się to osiągnąć. Opracować kilka przedmiotów i umieścić je w losowych miejscach.
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #26 on: October 21, 2013, 16:12:55 »

Sprawami technicznymi mają zajmować się twórcy, nie My!
Logged

RuskiBigosPL

  • User
  • Posts: 922
    • View Profile
Odp: Niekonwencjonalne bronie
« Reply #27 on: October 21, 2013, 17:09:43 »

ale dalem taka sugestie. pisze na ekranowej bo urwalem kabel w klawiaturze. :D :D
Logged
Szukam Wysłannika Innosa... Znasz jakiegoś?
Pages: 1 [2]