Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10

Author Topic: Magia  (Read 10917 times)

Izuel

  • User
  • Posts: 15
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #15 on: June 20, 2013, 18:20:45 »

Zgadzam się , i to jest największy problem twórców czy dany wybór będzie właściwy
Logged
Winter is coming.
When you play the game ,you win or you die. There is no middle ground

Alistair

  • User
  • Posts: 191
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #16 on: June 20, 2013, 18:29:43 »

Zauważyłem, że ostatnio rozmawiamy o każdym magu oddzielnie, jak by to były oficjalne klasy. Mag ognia, a to mag wody i mag lodu. Przecież gracz nie musi się skupiać na jednym żywiole tylko i wyłącznie. Każdy mógłby korzystać z każdego rodzaju magii, ale nie muszą być one wszystkie profesjonalnie wyuczone, czyż nie tak ?
Jeżeli natrafimy na masowe PvP jak już wcześniej wspomniano czyli GvsG na danym terenie np. na pustyni magowie mogą posiadać dobrze wyuczone czary. Jeden będzie posiadać profesjonalną inteligencję na używanie lodu, aczkolwiek z wodą i ogniem będzie mu już trudniej. Czyli przy drugiej walce na innym terenie już będzie miał mniejsze szanse. Nie wiem jakim krokiem chcą iść twórcy, ale tutaj trzeba to dobrze zbilansować, chyba, że to już kwestia indywidualna każdego gracza jak sobie poradzi na polu walki.

Logged

DQ

  • User
  • Posts: 109
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #17 on: June 20, 2013, 18:51:02 »

To już znam ranking najczęstszych zajęć w Enidust:

1. Magowie/Pustelnicy/Tajemnicy Ludzie.

2. Poszukiwacze przygód/"Koksy"/One Man Army.

3. Banda złodziei/rabusie/mordercy.
Logged
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Matiis

  • Administrator forum
  • User
  • *****
  • Posts: 96
    • View Profile
    • Enidust Official Website
Odp: Magia
« Reply #18 on: June 20, 2013, 18:51:46 »

Gracz musi przemyśleć w jaki sposób chce działać. Jeżeli ma zamiar zostać mistrzem magii wody - zostanie nim. Ale musi się liczyć z niedogodnościami podczas owej walki na pustyni. Jako, że nie ma ograniczeń w postaci klas, jeżeli ma zamiar samemu działać na owej pustyni, musi ustąpić kilka punktów do innego drzewka. ALBO to do czego dążymy - współpracować z innymi graczami, aby RAZEM móc działać na owej pustyni. O ile ten jeden mag, jeżeli zainwestuje punkty tylko w magię wody, nadal może wspierać swoją drużynę - w krytycznych sytuacjach woda od takiego maga może być bezcenna. Gracze muszą się wspierać przy takich niedogodnościach, w ramach współpracy, podczas ulewy właśnie ten mag będzie wspierać maga ognia. Gra poprzez swoją mechanikę bardzo mocno zachęca do współpracy graczy na każdym kroku.
Logged

Alistair

  • User
  • Posts: 191
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #19 on: June 20, 2013, 19:04:41 »

No i mamy oficjalne mini info. Czyli nasze spekulacje się potwierdziły po części ^^
Logged

Izuel

  • User
  • Posts: 15
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #20 on: June 20, 2013, 19:06:43 »

Dzięki za wyjaśnienie, rozwiałeś wiele wątpliwości :)
Logged
Winter is coming.
When you play the game ,you win or you die. There is no middle ground

Chemik

  • User
  • Posts: 12
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #21 on: June 20, 2013, 20:22:38 »

Jeżeli to ma być realizm dlaczego by nie zrobić tego aby żywioł był przypisywany losowo? Nie każdy będzie miał talent do magii wody i nauczy się magi ognia na takim samym poziomie. To by było zbyt op. Można też by dodać że mag po wielu godzinnych treningach traci na sile i wytrzymałości. Nie będzie taki sam jak dajmy na przykład łotrzyk który będzie biegał i polował na zwierzynę.
« Last Edit: June 20, 2013, 21:19:57 by Chemik »
Logged

Alistair

  • User
  • Posts: 191
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #22 on: June 20, 2013, 21:35:30 »

No coś tracić zapewne będzie w czasie wykonywania akcji, ale siłę i wytrzymałość ? W czasie czytania ? To nie realizm już niestety.
Logged

Chemik

  • User
  • Posts: 12
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #23 on: June 20, 2013, 21:37:38 »

Naprawdę? Gdybyś czytał cały czas książki ucząc się nowych zaklęć nie miał byś takiej dobrej kondycji :)
Logged

Alistair

  • User
  • Posts: 191
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #24 on: June 20, 2013, 21:41:04 »

Ale weź pod uwagę, że mag ma jednak tą swoją siłę wewnętrzną, więc jakby to się miało ze sobą kumulować ? Wytrzymałość może nie, siła też nie, prędzej jego energia.
Logged

Chemik

  • User
  • Posts: 12
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #25 on: June 20, 2013, 21:49:52 »

Energia powinna być wykorzystywana tylko i wyłącznie do czarów, oczywiście może będą jakieś czary które dajmy na to wspomagają regenerację wytrzymałości lub wzmocnią mięśnie aby mogły wytrzymać więcej, lecz mag nie będzie posiadał tyle samo siły co normalny człowiek który pracuje na roli. Nie ćwiczony mięsień zanika.
Logged

Getraj

  • New user
  • Posts: 1
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #26 on: June 20, 2013, 21:58:09 »

Moim zdaniem z magia w tej grze powinna być zróżnicowana.Czyli jednym z rodzajów magii może być ten proszek innym np.coś podobnego do magii run z serii gothic.Kolejnymi rodzajami magii może być na przykład magia pochodząca z własnej "duszy".Jeszcze innym magia związana z "demonami","aniołami","wróżkami" itp.Magia może być powiązana z bóstwami że np od "boga zła" będzie można stosować czarną magię i odwrotnie. Inne rodzaje magii mogą być powiązane z naturą,księżycem,gwiazdami,krwią itp. Te wszystkie rodzaje nie muszą być od razu w grze wręcz przeciwnie, fajnie by było jakby różne rodzaje magii dochodziły by w czasie i nawet nie musimy ich od razu odkrywać.Może to wyglądać że np. zostaniemy "szczęściarzem" i wpadniemy do powiedzmy pana księżyca i tam jedna osoba się jej nauczy i potem będzie mogła uczyć innych.To naprawdę da zajebisty klimat grze i będzie to wyglądało jak prawdziwy "real fantasy world".

Pozdrawiam
Getraj
Logged

Ratharr

  • User
  • Posts: 186
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #27 on: June 21, 2013, 21:16:13 »

Magia powinna być bardzo wymagająca, jeśli mają być realistyczne obrażenia. Człowiek jakby dostał z kuli ognia spłonąłby na miejscu, jakby został zamrożony byłby niesprawny (odmrożenia). Nawet głupie rzucanie kamieniami może trafić w głowę i ... zgon
Logged

Alistair

  • User
  • Posts: 191
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #28 on: June 22, 2013, 10:29:58 »

@UP
Z tym się zgadzam, o tym nawet nie pomyślałem, dziwne, ale przez jakiś czas o tym rozmawiamy, nikt o tym nawet nie pomyślał. W tym miejscu stawiam kropkę i proponuję poczekać na odpowiedź ze strony administracji na jakiej zasadzie będzie to działało.
Logged

Liwosz2

  • User
  • Posts: 207
    • View Profile
Odp: Magia
« Reply #29 on: June 22, 2013, 10:35:07 »

Chciałem tylko zapytać, czy taki mag ognia dajmy na to, rzuca w kogoś tą kulę ognia i ta osoba ginie w jakim mniej więcej odstępie czasowym może rzucać kolejną?
Logged
Działać na korzyść innych... samemu pozostając w cieniu.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10