Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: Pustynia i piasek  (Read 1544 times)

Bill

  • User
  • Posts: 127
    • View Profile
Pustynia i piasek
« on: August 12, 2013, 20:57:13 »

Żeby gra była bardziej realistyczna, to na pustyni i w piasku powinna być zmniejszona prędkość chodu pieszego jak i koni, chyba że jeździmy lub idziemy drogami, które są przystosowane do tego. Fajnym dodatkiem były by też ślady zostawiane na piasku od 5 do 15 minut zależnie od wiatru który zakryje ślady piaskiem. Do tego można było by dodać hodowle wielbłądów, które z chodzeniem po piasku nie mają żadnych problemów.
« Last Edit: August 12, 2013, 20:58:53 by Bill »
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #1 on: August 12, 2013, 21:06:11 »

Pomysł dobry ,ale czy nie wybiegamy za daleko w przyszłość?
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Bill

  • User
  • Posts: 127
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #2 on: August 12, 2013, 21:07:51 »

Wybiega za daleko w przyszłość? Co to za problem żeby zmniejszyć prędkość po wejściu na dany teren? Jeśli chodziło ci o ślady to też żaden kłopot. W wielu grach tak jest.
Logged

Ratharr

  • User
  • Posts: 186
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #3 on: August 12, 2013, 21:10:38 »

+chodzenie boso=poparzenie stóp
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #4 on: August 12, 2013, 21:11:34 »

Nabijanie postów ? Chodzi mi o to że nie ma pewności że będzie pustynia na mapie czegoś takiego nikt nie zaznaczył .
Poza tym może trzeba zrobić zwierzęta i zająć się bardziej istotnymi rzeczami jak ślady na piasku czy wiatr.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Bill

  • User
  • Posts: 127
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #5 on: August 12, 2013, 21:14:05 »

Nabijanie postów ? Chodzi mi o to że nie ma pewności że będzie pustynia na mapie czegoś takiego nikt nie zaznaczył .
Poza tym może trzeba zrobić zwierzęta i zająć się bardziej istotnymi rzeczami jak ślady na piasku czy wiatr.
Właśnie powiedziałeś że istotnymi rzeczami są ślady na piasku i wiatr. Dzięki :D A tak poza tym patrz co piszesz :)
Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #6 on: August 12, 2013, 21:15:03 »

Biorąc pod uwagę wypowiedź o gospodarce podczas prezentacji można założyć że pustynia będzie. Jeżeli to nie był tylko zwykły przykład handlu. "W mieście gdzie jest wiele studni woda nie będzie warta złamanego miedziaka, za to na pustyni będzie warta swojej ceny w złocie" (Jakoś tak) Opierając się na tym można przyjąć że pustynia będzie, poza tym świat będzie ogromny wiec pewnie pojawią się i pustynie rodem z Varantu bądź górskie i ośnieżone szczyty niczym Nordmar (Rodem z sagi G3 ale lepszy bo Enidust)

A poza tym to pomysł dobry.
Logged

Bill

  • User
  • Posts: 127
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #7 on: August 12, 2013, 21:18:05 »

Biorąc pod uwagę wypowiedź o gospodarce podczas prezentacji można założyć że pustynia będzie. Jeżeli to nie był tylko zwykły przykład handlu. "W mieście gdzie jest wiele studni woda nie będzie warta złamanego miedziaka, za to na pustyni będzie warta swojej ceny w złocie" (Jakoś tak) Opierając się na tym można przyjąć że pustynia będzie, poza tym świat będzie ogromny wiec pewnie pojawią się i pustynie rodem z Varantu bądź górskie i ośnieżone szczyty niczym Nordmar (Rodem z sagi G3 ale lepszy bo Enidust)

A poza tym to pomysł dobry.
Dzięki za poparcie :) Właśnie miałem edytować tekst i pisać razem z dowodami że pustynie będą. I na pewno więcej niż jedna. Moim zdaniem będą minimum 3 ewentualnie 4 biorąc pod uwagę to że na mapie pokazanej w prezentacji są 4 "kontynenty".
Logged

Resuzeku

  • User
  • Posts: 270
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #8 on: August 12, 2013, 21:41:19 »

Mogą też pojawić się dżungle, tam problemy z poruszaniem były by spowodowane gęsta roślinnością.  Jest wiele gier z dżunglą i w każdej przez rosliny przechodz się tak jakby ich wcale nie było.  CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ.  I mam nadzieje że ENIDUST tego dopilnuje.
Logged
Cień twoim sprzymierzeńcem, cisza siostrą,  refleks bratem.

Ratharr

  • User
  • Posts: 186
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #9 on: August 12, 2013, 21:42:58 »

Chodzi ci o torowanie drogi maczetą?  :D
Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #10 on: August 12, 2013, 21:44:18 »

Chodzi o to że roślinność cię spowalnia. I po co zaraz maczeta?

Spalić całą dżunglę!

Tak, chodzi o użycie maczety bo by nas roślinność spowolniła...Ewentualnie miecza bądź topora bo chyba w średniowieczu nie było maczety.
Logged

Resuzeku

  • User
  • Posts: 270
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #11 on: August 12, 2013, 21:50:44 »

W sumie spalenie nie bedzie łatwe biorąc pod uwagę wilgoć otoczenia :D
Logged
Cień twoim sprzymierzeńcem, cisza siostrą,  refleks bratem.

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #12 on: August 12, 2013, 23:16:58 »

Jak dla mnie to zbędny bajer który jak wyjdzie powinien wyjść z patchem. Biorąc pod uwagę ze ślady maja zostawać na mapie 10-15 min to zeżre strasznie dużo pamięci serwera 1 ślad na mapie będzie zżerał tyle samo pamięci ile 1 przedmiot na ziemi jeśli pomnożymy to przez ilość graczy i ilość śladów zrobionych to zajedziemy serwer w 1 min ;) ale spowolnienie postaci na grząskim lub stromym terenie to raczej norma więc penie wyjdzie....
Logged

Bill

  • User
  • Posts: 127
    • View Profile
Odp: Pustynia i piasek
« Reply #13 on: August 12, 2013, 23:22:11 »

Wiadomo że od razu nie da się zrealizować naszych wszystkich pomysłów. Te pomysły wchodziły do gry z kolejnymi patchami. My tutaj tylko dajemy pomysły, które twórcy mogą, ale nie muszą wykorzystać.
Logged