Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: [1] 2

Author Topic: Temat: trwała śmierć  (Read 4332 times)

Mistrz Ignis

  • Administrator forum
  • User
  • *****
  • Posts: 55
    • View Profile
    • Valarand
Temat: trwała śmierć
« on: August 10, 2013, 09:58:45 »

W związku z faktem, iż chcemy zakończyć omawianie kwestii trwałej śmierci w grze, tworzę ten wątek. Prosiłbym zamieszczać tutaj wszelkie pytania dotyczące wyłącznie kwestii trwałej śmierci. W tym konkretnym wypadku daję Wam wolną rękę - możecie skopiować istniejące już pytania dotyczącego tego tematu; nie będę też zwracał uwagi jeśli ktoś zdubluje tu pytanie które już padło.
Logged

Cinek West

  • User
  • Posts: 212
    • View Profile
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #1 on: August 10, 2013, 11:50:37 »

Kto będzie wyznaczał kare śmierci?
Czy będzie istniała swoboda odnośnie wyroków? (za te same przewinienia różne kary)
Czy władca (gracz) będzie mógł ukarać nią każdego kogo będzie chciał?
Czy władca będzie mógł zmienić prawo dotyczące kary śmierci?
Czy będzie możliwość unikania wyroku? Chodzi mi o powrót z długiej banicji (Nikt nas już nie rozpozna jeśli znowu nie będzie o nas głośno).
Czy będzie możliwe karania śmiercią wrogów wojennych?
Czy władca będzie mógł ułaskawiać skazanych na śmierć?(Np. wymiana jeńców albo w ramach reparacji wojennych)
Logged

Resuzeku

  • User
  • Posts: 270
    • View Profile
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #2 on: August 10, 2013, 13:19:15 »

Jeśli będę grał w trybie niebezpiecznym, to będę mógł przypisać mój dorobek innemu graczowi w razie mojej śmierci (coś w stylu testamentu)?
« Last Edit: August 10, 2013, 18:43:08 by Resuzeku »
Logged
Cień twoim sprzymierzeńcem, cisza siostrą,  refleks bratem.

Gitex

  • User
  • Posts: 9
    • View Profile
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #3 on: August 10, 2013, 16:51:04 »

Witam,
Pytania:
1. W ostatnim filmiku wspominaliście o zmianie z safe trybu na realistyczny, jednak czy będzie można odwrócić ten proces?
2. W przypadku okaleczenia, gdy otrzymamy debuff, który można nadrobić treningiem, jednak czy to jest jedyna opcja? Czy "czas leczy rany"?
3. Czy w jakimkolwiek stanie okaleczenia,agonalnym,konającym możemy dostać debuff na stałe do końca gry? Coś w rodzaju blizny?

Pozdrawiam
Gitex
« Last Edit: August 10, 2013, 20:04:17 by Gitex »
Logged

Tetlanesh

  • User
  • Posts: 151
    • View Profile
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #4 on: August 10, 2013, 22:07:39 »

 - w filmiku jest powiedziane jest, że nie od razu będzie można przełączyć postać na tryb hardcore. Czy ograniczenie będzie wynikało z czasu spędzonego w grze (czy to zdefiniowanego zwykłym czasem zalogowania czy też aktywnego grania, czyli okresu gdzie postać coś robi) czy też może będzie inne ograniczenie (np. przykładowe "X rozwiniętych umiejętności na Y" lub "Z zabitych potworów")

 - czy leczenie będzie realizowane przez NPC (mówię o drugiej fazie leczenia w mieście) czy odpowiednio wyszkoleni gracze będą mogli sami wyleczyć innego gracza?

 - czy postacie które dobiją gracza (nieważne czy postać była hardcore czy nie) będą z automatu ścigane czy też ktoś musi donieść na tą postać do władz?
Logged

Ximos

  • User
  • Posts: 144
    • View Profile
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #5 on: August 10, 2013, 23:02:48 »

W filmie było napomknięte że w niektórych miejscach postacie z automata przechodzą z save moda na hardcore. Czy można jakoś bardziej określić jakie go będą miejsca?
Logged

sheadovas

  • New user
  • Posts: 2
    • View Profile
    • Sheadovas's Blog
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #6 on: August 12, 2013, 11:17:26 »

Jeśli postać jest w trybie konającym, to ile czasu musi minąć aby umarła? Jest to kwestia powiedzmy do 5min czy jest to trochę więcej czasu?
Logged

Shafrem321

  • User
  • Posts: 13
    • View Profile
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #7 on: August 12, 2013, 11:35:59 »

Czy będzie można umrzeć ze starości?
Logged

najDee

  • User
  • Posts: 65
    • View Profile
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #8 on: August 13, 2013, 08:18:54 »

Co stanie się z ciałem po śmierci? zniknie, czy raczej powolny rozkład, aż do kości lub pogrzebania, spalenia.

Hmm, jak zostanie sporządzone menu postaci, konto. Czy dostępna będzie możliwość stworzenia tylko jednej postaci na koncie i dopiero po śmierci pierwszej zostanie odblokowana możliwość stworzenia następnej, a nasz wcześniejszy bohater idzie do jakiegoś tam archiwum lub sali poległych.

Czy postać "bezpieczna" w strefie bezpiecznej może trwale umrzeć? Np. gdy spadnie z znacznej wysokości lub utopi w morzu? Jeśli tak to czy będzie można spychac ludzi z urwiska lub zrzucać nieprzytomnych graczy?;-)

Czy doprowadzenie do stanu agonalnego jakimś cudem wystarczy tylko jeden cios w czuły punkt? a "krytyczny"  może bez problemu zakończyć żywot ofiary, np podcięcie gardła, lub cios młotem w tył głowy?
Jeśli padniemy w niebezpiecznym miejscu, a wróg nadal będzie się kręcił w pobliżu, my się budzimy próbujemy się oddalić, to czy on dla własnej rozrywki może nam poprawić stan agonalny z kolejnym plusem do debuffa dla nas, czy jak to będzie wyglądało?


« Last Edit: August 14, 2013, 11:09:52 by najDee »
Logged

sheadovas

  • New user
  • Posts: 2
    • View Profile
    • Sheadovas's Blog
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #9 on: August 14, 2013, 12:12:49 »

Nawiązując do pytania z poprzedniego posta, jeśli ciało nie zniknie po śmierci bohatera, to czy będzie można je zabrać i urządzić zmarłemu bohaterowi pogrzeb? ;)
Logged

Cinek West

  • User
  • Posts: 212
    • View Profile
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #10 on: August 14, 2013, 19:33:53 »

Wspominaliście kiedyś że gracza po zalogowaniu mogą czekać niespodzianki, nie koniecznie pozytywne...
Czy nasza postać będzie mogła zginąć kiedy będziemy wylogowani?
Chodzi mi o dwa aspekty, czy postać może zginąć czekając na wylogowanie z serwera (nas już w grze nie ma a postać jeszcze jest), czy może zginąć w każdej chwili kiedy nie gramy, nie pytam się czy będzie stała w jednym miejscu, tylko czy będzie jakiś sposób żeby zaszkodzić danej postaci (pomijając ograbienie majątków).
Jeśli występowała by jakakolwiek forma zabicia gracza w trakcie jego nieobecności, to czy występowała by także automatycznego wezwania pomocy, jeśli postać była by na granicy śmierci?
Logged

Resuzeku

  • User
  • Posts: 270
    • View Profile
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #11 on: August 16, 2013, 00:26:25 »

Co jeśli będę w trybie"kochający" i ktoś mnie znajdzie ale złożyło sie tak, że nie ma możliwości bym w wyznaczonym czasie trafił pod opiekę lekarzy ponieważ znajdujemy się daleko od jakichkolwiek zabudowań to czy osoba która mnie znalazła będzie w stanie jakoś wydłużyć czas mojej "agoni" na tyle długo by udało sie mnie zaprowadzić do jakiegokolwiek miejsca gdzie zostanę opatrzony?

Gdy znajdę się w stanie agonalnym czy konającym to zaprowadzenie mnie nie do lekarza (biorę pod uwagę przypadek z wczesniejszego pytania) ale np.obozu czy ogniska i podanie jakiś racji żywnościowych w jakimś stopniu poprawi mój stan?
Logged
Cień twoim sprzymierzeńcem, cisza siostrą,  refleks bratem.

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #12 on: August 21, 2013, 23:48:16 »

Czy "skok wiary" (w siano) będzie się kończył śmiercią?
Czy skacząc do wody z dużej wysokości, umrzemy po zderzeniu, czy też nic nam nie będzie?
Logged

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #13 on: August 23, 2013, 23:45:53 »

Jakbyś nie zauważył to były ironiczne pytania ;)
co do pytań.. czy ciało po śmierci będzie się rozkładać (czy będzie można pochować), czy po prostu zniknie?
Logged

Mistrz Ignis

  • Administrator forum
  • User
  • *****
  • Posts: 55
    • View Profile
    • Valarand
Odp: Temat: trwała śmierć
« Reply #14 on: August 29, 2013, 00:55:45 »

Jeśli jeszcze raz zobaczę jakieś gdybania lub sprzeczki w pytaniach, przyznam ostrzeżenia. Po to tworzę osobny temat, żebym nie musiał się bawić z selekcjonowaniem, a tego typu wypowiedziami NIE ułatwiacie mi tego.
« Last Edit: August 29, 2013, 00:58:33 by Mistrz Ignis »
Logged
Pages: [1] 2