Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: Szramy i okaleczenia.  (Read 880 times)

Jarosz9000

  • User
  • Posts: 5
    • View Profile
Szramy i okaleczenia.
« on: August 09, 2013, 01:10:40 »

Witam.

Jak dla mnie przydało by się coś takiego jak szramy i okaleczenia.

Jak postać dostała dość mocne uderzenie w głowę, niemal śmiertelne, to fajnie jak by została po tym pamiątka w postaci szramy przez pół twarzy. Tak samo po zmasakrowaniu ręki, nawet żeby było ciekawiej można by stworzyć krytyczne rany w które wdało by się zakażenie i aby przeżyć lekarz musiałby amputować kończynę. Jeśli  w grze byli by inżynierowie, mogły bo to być nawet jakieś bardziej skomplikowane rzeczy niż zwykły kawałek drewna zamiast nogi.

To dałoby smaczek grze.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: Szramy i okaleczenia.
« Reply #1 on: August 09, 2013, 01:21:10 »

aby przeżyć lekarz musiałby amputować kończynę.
To dałoby smaczek grze.

utniesz rękę kowalowi i co będzie miał z gry??
raczej amputacji stałej nie powinno być kapłan powinien móc złączyć że tak powiem odcięte kończyny ale powinien zostać stały ślad po tym oraz stałe obniżenie siły.
Co do odcięcia głowy uważam że takie coś powinno być możliwe tylko u osób z włączonym trybem trudnym natychmiastowa egzekucja.

Z bliznami jak najbardziej się zgadzam mimo że wcześniej już o tym gdzie czytałem no niestety to nie nowy pomysł.
Logged

Jarosz9000

  • User
  • Posts: 5
    • View Profile
Odp: Szramy i okaleczenia.
« Reply #2 on: August 09, 2013, 01:30:58 »

Kowalowi zostaje zmiana profesji?? Ponadto może zawsze mieć zamiast ręki doczepiany młot kowalski. Tak wiem ze to skrajność i nieco dziwactwa, ale trzeba sobie radzić.
Logged

Ximos

  • User
  • Posts: 144
    • View Profile
Odp: Szramy i okaleczenia.
« Reply #3 on: August 09, 2013, 01:33:17 »

Co do odcięcia głowy uważam że takie coś powinno być możliwe tylko u osób z włączonym trybem trudnym natychmiastowa egzekucja.

Z bliznami jak najbardziej się zgadzam mimo że wcześniej już o tym gdzie czytałem no niestety to nie nowy pomysł.

Co do odcięcia głowy to nie tylko będzie możliwe dla osób z trybem śmierci. Sprawiedliwe będzie że jeśli zabijesz kogoś kto taki tryb ma włączony, a ty nie i zostaniesz zaatakowany przez straż to też zginiesz. Po za tym w filmie napomknięto że będą strefy gdzie każdego czeka śmierć. (czytaj legowisko smoka, paszcza krakena czy bliskie otoczenie wodza demonów)

Jeśli system blizn się pojawi to miałbym nadzieję że będzie 2 lub 3-krotnie bardziej dopracowany niż ten w fable pierwszym.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Odp: Szramy i okaleczenia.
« Reply #4 on: August 09, 2013, 01:40:39 »

Co do odcięcia głowy to nie tylko będzie możliwe dla osób z trybem śmierci. Sprawiedliwe będzie że jeśli zabijesz kogoś kto taki tryb ma włączony, a ty nie i zostaniesz zaatakowany przez straż to też zginiesz. Po za tym w filmie napomknięto że będą strefy gdzie każdego czeka śmierć. (czytaj legowisko smoka, paszcza krakena czy bliskie otoczenie wodza demonów)

ścięcie głowy może być dostępne tylko dla osób w trybie trudnym i możne być wykonane na nich jak najbardziej tak.
« Last Edit: August 09, 2013, 02:17:07 by Zikes »
Logged

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: Szramy i okaleczenia.
« Reply #5 on: August 09, 2013, 11:18:31 »

Jak ktoś ma tryb bezpieczny to nie może nikogo zabić i też nie możę być zabity na stałe. szramy i okaleczenia mogłyy się znaleźć, fajnie by wyglądał taki wojownik po wielu bitwach.
Logged

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 393
    • View Profile
Re: Szramy i okaleczenia.
« Reply #6 on: July 22, 2015, 11:06:09 »

Jest to dobry pomysł jeżeli chodzi o blizny. Byłoby to realistyczne.
Jeżeli jednak chodzi o kończyny to popierałbym pomysł Zikesa. Bo jakoś mi się nie widzi brak dwóch nóg... Wtedy to gra już by nie miała sensu.
Logged