Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2]

Author Topic: “Z życia projektu”- artykuł o postępach  (Read 1542 times)

Matiis

  • Administrator forum
  • User
  • *****
  • Posts: 96
    • View Profile
    • Enidust Official Website
Re: “Z życia projektu”- artykuł o postępach
« Reply #15 on: December 31, 2016, 14:44:50 »

Tak naprawdę jedynym mankamentem grafiki jest brak SSAO( czy innego efektu AO ). Myślę, że ten efekt znacznie upiększyłby grafikę gry. Ale jestem w stanie zrozumieć, że go nie ma. To tylko efekt graficzny i nie jest wymagany do dalszej pracy nad grą, stąd nawet jeśli pojawił się na liście TODO, to otrzymał raczej niski priorytet.
Jakby ktoś nie wiedział czym jest AO( Ambient Occlusion ), załączam obrazek:


Dzięki za feedback. SSAO mimo, że mało widoczne - jest aktywne. Bez niego jego brak byłby jeszcze bardziej odczuwalny. Prawdą jednak jest, że można je bardziej dotweakować, w tej chwili w wielu miejscach jest rzeczywiście za lekkie. Cały postprocess pipeline jest robiony w HDR przez co część starszych ustawień wymaga korekt. SSGI (Approx) Również w aktualnej wersji zdaje się nieco maskować AO. Na pewno coś w tym zakresie usprawnimy ;)
Logged

Shimizo

  • New user
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: “Z życia projektu”- artykuł o postępach
« Reply #16 on: January 03, 2017, 18:49:38 »

Niezła robota. Jestem ciekawy kiedy Enidust wyjdzie w jakiejś wersji alfa - dostępnej dla graczy. Może model alfa ostatnio popularny na steamie? Wiele gier dostaje zastrzyk pieniędzy na rozwój, twórcy dostają feedback od graczy, a sami użytkownicy mogą bawić się w grze.
Logged

Vizimir

  • User
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: “Z życia projektu”- artykuł o postępach
« Reply #17 on: January 04, 2017, 23:02:25 »

Już dość dawno tutaj nie zaglądałem, ale jutuby mi o Was przypomniały. Z niecierpliwością czekam na kolejne relacje oraz jak najrychlejszą alfę.
Logged
Pages: 1 [2]