Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: [1] 2 3 ... 7

Author Topic: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec  (Read 6212 times)

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« on: August 02, 2013, 08:57:32 »

Ta opcja podobno ma być możliwa. Więc moje pytanie jak może to wyglądać waszym zdaniem ;]
Moim zdaniem powinniśmy mieć możliwość niektórych zwierzątek złapania samemu, a niektórych kupienia u treserów
Zastanawiam się czy takie zwierzaki mogły by nam jakoś pomagać czy też miły by jedynie funkcję ozdobną ;]
Jeśli miały by być nam w jakiś sposób pomocne to w jaki? czy mogły by z nami walczyć? dostarczać wiadomości (jak ktoś w inny temacie opisywał gołębia pocztowego ;]) Macie jakieś swoje sugestie?
« Last Edit: August 02, 2013, 09:13:50 by Natanael »
Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #1 on: August 02, 2013, 10:02:36 »

Jeśli coś się takiego pojawi to z pewnością prócz funkcji ozdobnej takie zwierzę będzie pełniło funkcje obronną. Pomagało w walce itp. Ktoś nawet na forum pisał o psinie która szczekając będzie wzywała straż miejską ;P
Wiadomości też nie głupio pomysł ale raczej na mniejszą odległość bądź wcale. Zostawić to gołębią, krukom bądź jastrzębiom.

Poza tym było by ciekawie zobaczyć jak nasz wielki wilk (Ewentualnie: Tygrys :D ) rozrywa na strzępy jakiegoś nieostrożnego bandytę. Tak, bardzo ciekawe :)

A i teraz tak sobie pomyślałem...Może jakieś gatunki zwierząt miałby jakieś umiejętności ? Np: Taki wilk (Psina!) mógłby wyczuwać graczy w okolicy. Pies szczekając wzywał by straż, Tygrys rycząc przeganiałby jakieś słabsze zwierzęta itp.
Logged

TheHalogen131

  • User
  • Posts: 45
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #2 on: August 02, 2013, 14:25:01 »

Mimo iż uważam takiego chowańca za przyjemną i klimatyczną rzecz, to nie chciałbym widzieć X ludzi biegających po mieście z tygrysami, wilkami, czy niedźwiedziami u boku. Mimo wszystko zachowajmy umiar, a chowańce powinny spełniać minimalną rolę w świecie Enidust. Koty, psy, jakieś ptaki-bardzo dobrze. Szczekanie jako alarm? Może być. Ale ryczenie i odstraszanie innych zwierząt? Myślę, że to już przesada.
Logged
"Kiedy jest się bogiem, nie trzeba się tłumaczyć"-Mistrz Terry Prachett "Mort"

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #3 on: August 02, 2013, 14:41:29 »

Ja raczej też myślałem o tych mniejszych zwierzakach typu tchórzofretka, szop, szczur czy kruk, sokół itp ;]
Ale z drugiej strony te większe jak wspomniany tygrys jeśli byłby odpowiednio trudny do zdobycia to czemu nie ;]
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #4 on: August 02, 2013, 23:30:06 »

Tygrys taki fajny duży jak Tyrande Whisperwind z Warcrafta 3 i WoWa. Chodzi mi oto żeby nie było 2 tygrysów, czyli pomarańczowych i białych (czarne w białe/pomarańczowe/czerwone paski fajnie by wyglądały). Chodzi oto żeby ich umiejętności różniły się od siebie i żeby ich przyrost zależał od Ciebie jak trenujesz tygrysa. Nie będziesz go brał na polowania, nie będzie biegał, prześcigniesz go nawet ty. No tych zwierząt mogłoby być sporo. Wilk też fajna sprawa, lecz żeby nie doszło do sytuacji żeby gracz dosiadał kurę co mimo wszystko fajnie by wyglądało, lecz nie to się liczy ; ;D
Logged

MateuszMmz

  • User
  • Posts: 20
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #5 on: August 06, 2013, 21:20:28 »

Bez przesady. Racja, że gracze biegający z wielkimi tygrysami po mieście to przesada, lecz oswojone ptaki bądź wilki to dobry pomysł. Zwłaszcza jeśli gracze mieliby możliwość samodzielnego oswajania takiego zwierzaka, bo skądś się ci treserzy muszą wziąć. A takie oswajanie byłoby procesem czasochłonnym i trudnym, przez to nie byłoby to powszechne zjawisko. A psy obronne na terenie domu to świetny pomysł, jeśli okradanie byłoby w grze możliwoscią
Logged

Gremlin

  • User
  • Posts: 68
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #6 on: August 07, 2013, 12:15:56 »

Skoro mówimy o zwierzętach to ciekawi mnie czy będą konie.
Mam nadzieje, że tak bo to by była straszna tragedia gdybyśmy mieli wszędzie iść pieszo.
Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #7 on: August 07, 2013, 12:17:18 »

Konie z pewnością będą bo raczej kura nie będzie ciągnąć wozu.  (NO oczywiście osiołek albo muł mógłby no ale...)
Logged

Gremlin

  • User
  • Posts: 68
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #8 on: August 07, 2013, 13:19:22 »

W sumie racja nie pomyślałem wozach
Logged

Eisenhaim

  • User
  • Posts: 16
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #9 on: August 07, 2013, 13:20:25 »

Hehe widzę ze ktoś przeczytał mój temat o gołębiach, wilkach tygrysach :D
Ja proponowałem by zwierzętami mogli być realni ludzie wybierając swoją rasę oraz npc.
Co do zwierząt proponuje tak.

koniowate: czyli koń, osioł, wielbłąd itp. Były by na pewno ważnymi zwierzakami i cennymi przede wszystkim. Na każdym mogło by się jeździć i ciągnąć woź ale każdy miałby inne parametry. Np jedni nadawaliby się do szybkich biegów inne były by wytrzymałe więc pociągowe itp.

kotowate: takie jak tygrys, kot, lew. Mieszkały by w dżunglach, pustyniach, sawannach itp. kot nie robiłby nic tylko zarł i chlał wode/mleko
za to odstraszać by mógł szczury, myszy itp. Tygrys atakowałby kogo złapie w łapy nawet te oswojone. By tego nie robił trzeba by było wpisać nick gracza do menu tygrysa by ten go rozpoznawał ale też miałby ograniczenia co do zapamiętania nicków.
Lwy zabijały by wszystko i wszystkich (dobre na areny) potrzebowali by dużej ilości mięsa szczególnie tygrysy i lwy

psowate: typowe wilki i różne rasy psów przydatne w średniowieczu np do zaganiania owiec, polowań na duże zwierzęta/ na szczury ( tak są psy na szczury) itp. Wilki potrzebowały by dużej ilości mięsa.

ptaki: gołębie, jastrzębie, sowy ( jak z harry pottera :D) itp.
Dostarczały by listy, itp. Czyli taki spowolniony komunikator tekstowy :D.
Była by możliwość wysłania swojego jastrzębia by przyniósł nam gołębia który właśnie nad nami leci.  Dzięki temu można by było przechwycić korespondencje itp.

Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #10 on: August 07, 2013, 13:22:47 »

Człowiek raczej nie będzie grał zwierzątkiem bo:

a) Będzie raczej przymus grania człowiekiem (Raczej nie będzie innych ras)
b) Kto by nim chciał grać ?
Logged

DJBDM

  • User
  • Posts: 43
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #11 on: August 07, 2013, 13:33:12 »

Moim zdaniem zwierzęta powinny być dosyć drogie i rzadkie, oraz koszty ich utrzymania powinny być dosyć wysokie. Powinny one również być podatne na środowisko, choroby czy obrażenia oraz powinny być śmiertelne.

Głównie po to, aby uniknąć sytuacji które mają miejsca w MMO takich jak WoW, gdzie w każdym większym mieście wszyscy mają jakiegoś peta u boku. Myślę, że taki widok w Enidust popsuł by klimat całej gry...
Logged
Okres ważności moich postów kończy się z chwilą ich opublikowania.

Eisenhaim

  • User
  • Posts: 16
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #12 on: August 08, 2013, 00:25:26 »

ja bym chciał być wilkiem. z rekrutowałbym z 10 osób i byśmy zrobili wjazd na zamek wilczego stada :D albo napadali na karawany
Logged

Armox

  • User
  • Posts: 26
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #13 on: August 08, 2013, 12:48:39 »

Ewentualnie polimorfia? ;p Jako wilk mogło by mi być łatwiej rekrutować inne wilki (bestie, nie graczy) :)
Logged
Dążyć do doskonałości, której nigdy się nie doścignie..

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Zwierzęcy towarzysz, chowaniec
« Reply #14 on: August 08, 2013, 12:50:23 »

A kombinujecie. Twórcy gry powiedzieli że nie planują wprowadzenia innych ras prócz człowieka. Ewentualnie wprowadzą nacje która jednak nie będzie miała wpływ na rozgrywkę tylko na wygląd naszej postaci. Tak chyba było mówione w jakiejś prezentacji czy poście na forum. Nie pamiętam dokładnie.
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 7