Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: Możliwość zostania ,,medykiem"  (Read 1628 times)

DarkEmin3m

  • New user
  • Posts: 2
    • View Profile
Możliwość zostania ,,medykiem"
« on: July 28, 2013, 18:35:28 »

Witam !
Według mnie świetnym pomysłem byłoby dodanie do gry umiejętności medycznych na przykład umiejętność zaszywania ran bądź nastawiania kości. Mam nadzieję, że mój pomysł się wam spodoba!
Logged

Tetlanesh

  • User
  • Posts: 151
    • View Profile
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #1 on: July 28, 2013, 23:39:09 »

wszystko zależy od tego jak zostanie rozwiązany system obrażeń, raczej spodziewałbym się po prostu magii leczniczej.
Ale fajnie by było gdyby trzeba było leczyć rany w bardziej przyziemny sposób.
Logged

MobilnyMongoł

  • User
  • Posts: 103
    • View Profile
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #2 on: July 28, 2013, 23:47:33 »

Irytuje mnie tu słowo "MAGIA" ta gra ma stawiać na realizm, więc nie sądzę że przyjdzie pierwszy lepszy staruch z brodą i przykrótką sutanną, zacznie merdać palcami, pojawią się światełka i oderwany czerep przywróci na swoje miejsce, a odcięta ręka w CUDOWNY sposób odrośnie...
Logged
Lepiej siedzieć na muszli i się nie zesrać, niż zesrać się nie siedząc na muszli...

Ximos

  • User
  • Posts: 144
    • View Profile
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #3 on: July 29, 2013, 00:11:43 »

Irytuje mnie tu słowo "MAGIA" ta gra ma stawiać na realizm, więc nie sądzę że przyjdzie pierwszy lepszy staruch z brodą i przykrótką sutanną, zacznie merdać palcami, pojawią się światełka i oderwany czerep przywróci na swoje miejsce, a odcięta ręka w CUDOWNY sposób odrośnie...

Nie raczej nie. Bardziej spodziewam się czegoś takiego że przyjdzie staruch i poderda tym czymś co nadaje się do merdania i złamana kość się scali, ale odcięta ręką lub tym bardziej głowa nie. No chyba że będzie nekromancja.
Logged

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #4 on: July 29, 2013, 22:29:15 »

Albo bardziej właściwa nazwa to zielarz, ktory komponuje wywary do uzdrawianai itp. niekoniecznie medyk, co magią łączy kości. chociaż sam nie wiem na co tu postawią twórcy
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #5 on: July 30, 2013, 17:33:46 »

Ja jednak myślę że w grze nie będzie można odciąć głowy, ręki itp. Walniesz w głowę to Ona nie odleci tylko "trochę" więcej zaboli.
Logged

gloobuss

  • User
  • Posts: 33
    • View Profile
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #6 on: July 30, 2013, 20:38:25 »

Mi MAGIA w ogóle nie podoba się w tym projekcie ... najwyżej jakieś minimalne odłamy tego
Logged

michalson111

  • User
  • Posts: 44
    • View Profile
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #7 on: July 31, 2013, 16:40:35 »

Magia medyczna byla by spoczko, ale zeby nie przesadzic i nie zrobic z tego bajki ...
Logged

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #8 on: July 31, 2013, 16:56:15 »

hasło "realizm" w tej grze oczywiście wywołuje dyskusje na rozne tematy, jadnak czym byloby sredniowieczne mmorpg bez magii? osobiscie tez uwazam zeby z tym nie przesadzic, ale powinna sie pojawic, z tym ze niekoniecznie do natychmiastowego uzdrowienia
Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #9 on: July 31, 2013, 17:17:26 »

Jeśli gra ma stawiać w większy sposób na realizm to z pewnością (Moim zdaniem) pojawią się takie umiejętności (Rzeczy...?) jak zszywanie ran, nastawianie kości itp. Z pewnością jednak była by to umiejętność dość powszechna bądź łatwa do nauczenia i co nie zmienia faktu że po nastawianiu kości nie będziemy od razu skakać koziołków. I tu się pojawia mag który zna magię leczniczą (Którą już nie tak łatwo się nauczyć jak prostego i przyziemnego zszywania ran bądź nastawiania kości) i podnosi z błogosławieństwem (Hokus-Pokus) naszego bohatera i każe mu siać dalej Mordor na tym Ziemskim Padole.
Logged

Piotr1628

  • User
  • Posts: 14
    • View Profile
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #10 on: August 01, 2013, 23:46:44 »

Hmm, jeśli o mnie chodzi to jest to całkiem nie głupi pomysł, gdyż podejrzewam że nie każdy będzie chciał być magiem leczącym, a tak to sobie wojownik zabierze parę medykamentów ze sobą i nie będzie miał żadnych problemów.
Lecz kwestia złamania to chyba powinno być po prostu spowolnienie, bo to już by był za duży realizm, a jak ma ktoś coś złamane to użyje bandażu i przyspieszy regenerację uszkodzonego narządu. Pozostaje również kwestia mikstur leczących, ale raczej wiadomo że będą się nimi zajmować alchemicy :)
Logged

pawixis

  • User
  • Posts: 92
    • View Profile
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #11 on: August 01, 2013, 23:53:01 »

Irytuje mnie tu słowo "MAGIA" ta gra ma stawiać na realizm, więc nie sądzę że przyjdzie pierwszy lepszy staruch z brodą i przykrótką sutanną, zacznie merdać palcami, pojawią się światełka i oderwany czerep przywróci na swoje miejsce, a odcięta ręka w CUDOWNY sposób odrośnie...
Realizm realizmem a klimat klimatem
Logged
Czekam <3

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #12 on: August 02, 2013, 23:37:11 »

Brak magii to jest najgorszy pomysł. Nie oszukujmy się ;) Tak jak kolega wyżej napisał realizm w tej kwestii jest bez sensu.
Logged

MateuszMmz

  • User
  • Posts: 20
    • View Profile
Odp: Możliwość zostania ,,medykiem"
« Reply #13 on: August 06, 2013, 21:15:10 »

Takie "magiczne leczenie" powinno obejmować jakieś mikstury, zioła uzdrawiające,ale metody przyziemne także powinny być stosowane np. bandaże. Magia pomagałaby w leczeniu, a nie zastępowała konwencjonalne środki
Logged