Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: Mechanika misji tworzonych przez graczy  (Read 1623 times)

Bhaal

• User
    • View Profile
Mechanika misji tworzonych przez graczy
« on: July 26, 2013, 17:05:00 »

Ponieważ jak wiadomo to gracze będą tworzyć dla siebie nawzajem misje, to mam pomysł jak mogłoby to wyglądać z kwestii mechanicznej (nie znam się jakoś strasznie na tym, więc jeśli nie byłoby to możliwe to przepraszam)

Jak wiadomo można na chacie zlecać sobie nawzajem misje, ale według mnie to nie najlepsze rozwiązanie (mogłoby dochodzić do oszustw). Moim zdaniem twórcy mogliby wprowadzić takie coś, że byłaby opcja zlecania misji w jakimś menu. Na chacie/ gdziekolwiek wpisujemy co chcemy, żeby ktoś zrobił (eskorta, znalezienie jakiś składników itd). Gdy spotkalibyśmy się z takim graczem w tym menu mielibyśmy do wyboru kilka rodzai misji (mogłoby to być uzupełnianie stopniowo przez twórców). My byśmy wybierali do jakiego punktu miałaby być eskorta (zaznaczenie na mapie)/ jakie surowce miałyby zostać dostarczone itd, oraz nagrodę za to zlecenie. Oczywiście wcześniej ustalamy z tym graczem, który się do nas zgłosił wszystkie szczegóły. Nie byłoby żadnych oszustw i wszystko by było w najlepszym porządku.

Mam nadzieję, że rozpisałem to w miare zrozumiale.

Paszczmen

• User
    • View Profile
Odp: Mechanika misji tworzonych przez graczy
« Reply #1 on: July 26, 2013, 20:05:25 »

Według mojego skromnego zdania to samo można zrobić samemu, wpisując na czacie czego potrzebujemy i na pewno ktoś się znajdzie. Kwestia uczciwości, to już inna sprawa. Nie wiem czy ingerowanie twórców w tę część gry nie było by zbytnim odciągnięciem od poważniejszych spraw i stratą czasu.

ToTamir

• Programista
  • User
    • View Profile
« Reply #2 on: July 26, 2013, 20:12:44 »

Lepiej było by wystawiać misje na tablicy ogłoszeń np. przynieść 5 skór wilków i kto przyniesie pierwszy dostaje kasę