Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: drzewko rozwoju technik  (Read 1016 times)

kikox

  • User
  • Posts: 34
    • View Profile
drzewko rozwoju technik
« on: July 25, 2013, 18:02:46 »

myślę ze coś w tym stylu to dobry pomysł tylko żeby jeszcze mozna poszczególne elementy wymieniac i kolorowac
« Last Edit: July 26, 2013, 00:36:33 by Mistrz Ignis »
Logged

Scheikh

  • Guest
Odp: drzewko rozwoju technik
« Reply #1 on: July 25, 2013, 19:09:13 »

Pomysł jest cud, miód, malina i orzeszki, a jedyne co bym zmienił, to żeby rozwój przedmiotów nie był zależny od czasu (chodzi o epokę, rok, etc.), lecz od stanu naszego doświadczenia zawodowego.
Logged

Ximos

  • User
  • Posts: 144
    • View Profile
Odp: drzewko rozwoju technik
« Reply #2 on: July 26, 2013, 00:37:06 »

Drugi hełm pod linią od lewej. To hełm spartanina bez pióropuszu sprzed a.d. Twórca tego obrazka trochę się nie przyłożył do swojej pracy.
Logged

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: drzewko rozwoju technik
« Reply #3 on: July 29, 2013, 22:20:25 »

to chodzi Ci bardziej o rzemiosło czy umiejętności bohatera?
Logged

kikox

  • User
  • Posts: 34
    • View Profile
Odp: drzewko rozwoju technik
« Reply #4 on: July 30, 2013, 09:46:21 »

o umiejętności
Logged

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: drzewko rozwoju technik
« Reply #5 on: July 30, 2013, 10:11:00 »

Podoba mi sie bardzo, drzewka moim zdaniem to niezbędny element rpg
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: drzewko rozwoju technik
« Reply #6 on: July 30, 2013, 17:18:59 »

Zobaczyć baaardzo rozwinięte drzewko w grze to od razu się człowiek cieszy  ;D
Logged

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: drzewko rozwoju technik
« Reply #7 on: July 30, 2013, 18:52:02 »

Jeszcze lepiej gdybysmy nie wiedzieli jakie umiejetnosci czekaja na nas na wyzszych poziomach. mam na mysli, ze te wyzsze o kilka bylyby zablokowane i niewidoczne na poczatku
Logged