Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2]

Author Topic: Ruiny pod wodą  (Read 3083 times)

gasdq

  • User
  • Posts: 21
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #15 on: July 25, 2013, 11:42:24 »

Wracając do Ruin gdybyśmy napotkali starożytne świątynie, w którym będzie można napotkać elementy architektury starożytnej, które mogą posłużyć nam np jako meble w domy.Co wy na to??
Logged

gasdq

  • User
  • Posts: 21
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #16 on: July 25, 2013, 16:15:36 »

Quote
Co do tematu, @gasdq nie rozumiem :) W sensie znajdujemy jakies plany lub wzory do wykonania mebli w stylu starożytnym czy w sensie znalezienie mebli i "zabranie" ich ze sobą w celu udekorowania domu?
Chodziło mi o to drugie, czyli udekorowanie domu lub np do sprzedania mebli lub obrazów.

Quote
Jeśli to drugie to wszelakie drewniane meble byłyby zbutwiałe i jeśli nawet byłyby w jednym kawałku to niezdatne do użytku. Jeśli zaś byłyby to kamienne meble(lub z jakichś innych surowców) i nie byłby częścią np. kamiennej posadzki wówczas istniałby problem jej wyciągnięcia na powierzchnię+erozji, która zapewne podniszczyła owe meble+różnych glonów i mchów obrastających meble(brak wyglądu estetycznego, no chyba, że ktoś celuje w taki wystrój)
.
Gra kieruje się w realizm, ale chyba aż nie taki :P mogą być zniszczone trochę w tej sytuacji byłby uznane jako zniszczony antyk, który byłby do sprzedania a druga sprawa wszystkie pomieszczenia nie muszą być zalane, chociaż na statku ::)

Quote
I ostatnie pytanie, ile byłoby takowych mebli :) Czy się "respią" czy jest ich ograniczona ilość(są elementami kolekcjonerskimi)?
Myślałem nad kilkoma, bo jedna byłby to pewien skarb, który może nas wzbogacić o meble lub pieniądze a meble dzieliły, by się na :
  • Nie zdolny do użytku (domowego i handlowego)
  • Zniszczony antyk (tylko do sprzedania)
    • Antyk do użycia (czyli można postawić go w domu lub sprzedać go)
« Last Edit: July 25, 2013, 16:19:42 by gasdq »
Logged

Mistrz Ignis

  • Administrator forum
  • User
  • *****
  • Posts: 55
    • View Profile
    • Valarand
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #17 on: July 25, 2013, 16:47:46 »

Pavolvo - pisanie "offtop / off offtop" jest ciekawym pomysłem, jednak naszym (administracji) skromnym zdaniem wpisywanie treści dotyczących działu A do działu B nadal jest niewłaściwym zachowaniem.

Cała treść nie dotycząca wątku została zarchiwizowana, a jej uczestnicy dostają ostrzeżenia. Częściowy skok myślowy jest jak najbardziej dopuszczalny, ale w granicach rozsądku - to jest wtedy, gdy nadal jest związany z tematem, a nie gdy są to rozważania o czymś kompletnie innym.
Logged

gasdq

  • User
  • Posts: 21
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #18 on: July 25, 2013, 17:06:27 »

Hmmm moim skromnym zdanie było to powiązane z tematem  :P (chociaż pewne elementy odbiegały) jedynym usprawiedliwieniem jest to, że chcieliśmy rozwiązać problemy, które mogą nastać w pomyśle.
Edit1
Aby post nie odbiegał od tematu, choć odbiega, lecz chciałem usprawiedliwić się, więc proszę o nie usuwanie tego postu.Chciałbym jeszcze jakieś opinie usłyszeć od drogich użytkowników ;)na temat Ruin, w których występowały, by jakieś skarby.Jakie to mogłyby być przedmioty ?
« Last Edit: July 25, 2013, 17:17:03 by gasdq »
Logged

Bhaal

  • User
  • Posts: 10
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #19 on: July 25, 2013, 21:11:45 »

Witam jestem nowy na tym forum, a to jest mój pierwszy post :)

Może do dyskusji dodam, że te podwodne ruiny mogły by być pilnowane przez morskie potwory. Taka walka w wodzie była by bardzo trudna, bo mielibyśmy problemy ze swobodnym poruszaniem się i walką. Woda mogła by też wpływać na rzucane zaklęcia - część by w ogóle nie działała, a część działała by inaczej (np jakieś zaklęcia obszarowe przez gęstość wody trafiałyby też nas).
Logged

gasdq

  • User
  • Posts: 21
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #20 on: July 25, 2013, 22:47:47 »

Witam jestem nowy na tym forum, a to jest mój pierwszy post :)

Może do dyskusji dodam, że te podwodne ruiny mogły by być pilnowane przez morskie potwory. Taka walka w wodzie była by bardzo trudna, bo mielibyśmy problemy ze swobodnym poruszaniem się i walką. Woda mogła by też wpływać na rzucane zaklęcia - część by w ogóle nie działała, a część działała by inaczej (np jakieś zaklęcia obszarowe przez gęstość wody trafiałyby też nas).

Dobry pomysł lecz nie na temat z zaklęciami  :P mówię tak bo administracja zaś usunie posty  :-[
Edit
Potwory to dobry pomysł.Duchy które mogłyby bronić podwodnych miast...jakieś było by to utrudnienie
« Last Edit: July 25, 2013, 22:50:35 by gasdq »
Logged

Taun

  • User
  • Posts: 7
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #21 on: July 25, 2013, 22:56:53 »

nie koniecznie duchy jakieś morskie stwory lub tez oddzielna nacja coś na kształt nag z wowa
myślę ze ciekawą opcją mogła by być możliwość osuszenia jakiegoś jeziora by dostać się do ruin ale to już jako większe przedsięwzięcie np. jako gildia
Logged

gasdq

  • User
  • Posts: 21
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #22 on: July 26, 2013, 11:44:49 »

Osuszenia w tych czasach, które będą się rozgrywały (w jaki sposób??)Ruin w ten sposób będą odkryte i będzie łatwo je znaleźć.
Logged

Taun

  • User
  • Posts: 7
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #23 on: July 26, 2013, 14:56:16 »

to był tylko luźny pomysł ale moim zdaniem wykonalne by wykopać kanał którym woda odpłynie w inne miejsce lub użycie jakiegoś potężnego zaklęcia przez gildię magów
Logged

Bhaal

  • User
  • Posts: 10
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #24 on: July 26, 2013, 15:26:08 »

Jak dla mnie to całe osuszanie byłoby zbędne. Lepsza zabawa byłaby, gdybyśmy musieli dopłynąć do tych ruin pod wodą po drodze pokonując jakieś morskie potwory niż po osuszeniu tego miejsca zwiedzać je jak zwykł standardowe lochy.
Logged

gasdq

  • User
  • Posts: 21
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #25 on: July 26, 2013, 16:12:37 »

A macie jakieś pomysły na temat artefaktów w Ruinach lub statkach co mogło, by tam się znajdować ?? (chciałbym jeszcze trochę podyskutować na ten temat, bo będę edytował 1 post aby złączyć nasze pomysły w dogodną całość)
Logged

Bhaal

  • User
  • Posts: 10
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #26 on: July 26, 2013, 16:52:52 »

Może (co prawda to nie artefakt) byłby tam jakiś niezwykle rzadki potwór czy roślina (niekoniecznie rozmiarów kilku okrętów, żeby dało się to wynieść na brzeg/ surowce z tego), albo list w butelce z położeniem starożytnego skarbu.
Logged

MateuszMmz

  • User
  • Posts: 20
    • View Profile
Odp: Ruiny pod wodą
« Reply #27 on: August 06, 2013, 21:28:10 »

Proste rozwiązanie które podkreśliłoby wymóg współpracy między graczami - Zbierasz kumpli, kupujecie/robicie statek, wypływacie nim na morze, grupa "nurków" (osób które używając magii mogą przebywać pod wodą) schodzi na dno razem z liną do wciągnięcia potencjalnego skarbu na statek. Oczywiście wymagałoby to odpowiedniej współpracy załogi, aby skarbu szlag nie trafił. A te jaskinie musiałyby być losowo generowane, gdyż gracze zbyt szybko je splądrowali
Logged
Pages: 1 [2]