Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 2 [3] 4 5

Author Topic: Pytania dotyczące mechaniki gry  (Read 13286 times)

Scypio

  • User
  • Posts: 189
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #30 on: August 06, 2013, 21:38:25 »

Właśnie obejrzałem najnowszy filmik i mam pytanie, kiedy gracz nie będzie w save-mode'ie i zostanie ostatecznie zabity to co stanie się z Jego domem, farmą czy innymi nieruchomościami?

Może warto byłoby wprowadzić system rodzin by to łatwo rozwiązać
Logged
McScypio to mój cel. A w czasie wolnym polowania na złodziejaszków i innych władców. http://dogry.pl/r/scypio

DJBDM

  • User
  • Posts: 43
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #31 on: August 06, 2013, 23:43:18 »

Parę pytań na temat systemu budowania:
  • Jakie muszą zostać spełnione wymagania, by pewna konstrukcja była uznana za budynek?
  • Na jakiej podstawie gra będzie odróżniać to, czy dany budynek jest wieżą, świątynią, portalem czy budynkiem mieszkalnym?
  • Do czego będą służyć poszczególne budynki?
  • Jakie muszą zostać spełnione wymagania, by coś było uznane za miasto?
  • Ile mniej więcej rodzai materiałów budowlanych będzie dla nas dostępnych, i czym będą się one różnić?
  • Czy budynki z upływem czasu będą wymagały remontu?
  • Czy będzie można zniszczyć lub uszkodzić czyjąś konstrukcje?
    • Czy byłoby to dosyć trudne, lub czasochłonne? Ponieważ jeżeli mógłby tego dokonać ktokolwiek w przeciągu kilku minut, stawianie domków poza miastem stałoby się zbyt ryzykowne.

Logged
Okres ważności moich postów kończy się z chwilą ich opublikowania.

Resuzeku

  • User
  • Posts: 270
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #32 on: August 07, 2013, 07:49:07 »

Jesli chodzi o mechanike gry, to co z fizyka. Czy bedzie mozna oddzialywac na przedmioty w grze np. poprzez ich podnoszenie czy popychanie?

Byla mowa o pogodzie, czy wiatr bedzie wplywal takrze na elementy otoczenia, albo woda, jesli gracz znajduje sie na molo o ile takie bedzie istniec a bedzie burza i woda uderzy na molo czy gracz zostanie przewrocony ?

Co z efektami czasteczkowymi?

Jak bedzie zachowywala sie postac podczas walki?

Co z widocznoscia ran?

Poruszony w prezentacji zostal temat ran po walce, byla wzmianka o zlamaniach, czy postac po zlamaniu powiedzmy nogi, bedzie poruszac sie o kulach?

Czy beda czule punkty postaci?

Na screenach widac rece, jak bedziecpeezentowac sie walka wrecz?
« Last Edit: August 07, 2013, 12:22:55 by Resuzeku »
Logged
Cień twoim sprzymierzeńcem, cisza siostrą,  refleks bratem.

Ptaku

  • New user
  • Posts: 1
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #33 on: August 07, 2013, 14:39:01 »

Co będzie się działo z moimi rzeczami, które są w moim domu czy magazynie, jeżeli ja będę np. na wakacjach, czyli nie będzie mnie w grze przez około miesiąc? Mogę to wszystko stracić?
Logged

swiezak018

  • New user
  • Posts: 4
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #34 on: August 07, 2013, 19:07:47 »

1. obejrzałem wasz film w którym było powiedziane iż można będzie zakładać i grabić miasta.
Ale jak to będzie wyglądało w praktyce?
np założę miasto(wioskę etc) wraz z kumplami i się wylogujemy. Podczas naszej nieobecności ktoś będzie mógł je zgrabić czy jak ?

2. czy dostępna będzie tylko kamera z pierwszej osoby (podczas eksploracji świata)
Logged

Izuel

  • User
  • Posts: 15
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #35 on: August 07, 2013, 19:08:13 »

Witam :)
Również chciałbym zadać parę pytań:
1. Czy będzie można ograbić mój dom podczas gdy jestem offline ?

2. Czy jedyną karą za przestępstwa będzie śmierć ?

3. Podczas egzekucji moje itemy i gold który mam są konfiskowane (chyba) czy będzie dało się je odzyskać ?
Logged
Winter is coming.
When you play the game ,you win or you die. There is no middle ground

fgfgfgg0

  • New user
  • Posts: 3
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #36 on: August 07, 2013, 23:53:41 »

-jak duża będzie interakcja z innymi graczami?
-jak będzie można zdobyć tytuł króla, władcy?
-czy będąc władcą danego teren będzie można nakładać sankcję, ustanawiać prawa i podatki, wypowiadać wojny innym władcą?
-czy w świat będą ingerować bóstwa?
-czy podczas np. cięcia drewna będzie można doznać uszczerbku na zdrowiu? (odciąć palca)
-jak będzie wyglądać "praca" kieszonkowca?
-jak będzie działać sądownictwo i czy tworzyć je będą gracze?
Logged

Cinek West

  • User
  • Posts: 212
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #37 on: August 08, 2013, 11:47:55 »

Kara śmierci:
Kto będzie wyznaczał kare śmierci?
Czy władca (gracz) będzie mógł ukarać nią każdego kogo będzie chciał?
Czy władca będzie mógł zmienić prawo dotyczące kary śmierci?
Czy będzie możliwość unikania wyroku? Chodzi mi o powrót z długiej banicji (Nikt nas już nie rozpozna jeśli znowu nie będzie o nas głośno).
Logged

Athallus

  • New user
  • Posts: 1
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #38 on: August 08, 2013, 18:37:00 »

Witam, jako nowy użytkownik, a stery wyjadacz w świecie gier MMORPG i RPG (klasycznych papierowych) mam pytania bardziej natury technicznej niż mechanicznej, ale jedno z drugim się wiąże.

Jaki planujecie wprowadzić silnik fizyczny, bo przy zakładanych przez was rozmiarach gry, może on być poważna przeszkodą technologiczną?

Jak duży wpływ chcielibyście by gracz miał na geomapy? Jak wiadomo produkcje takie jak Minecraft, o bardzo uproszczonej siatce terenu i grafice wcale do lekkich nie należą, tak wiec ciekawi mnie jak ten problem chcielibyście rozwiązać, gdyż wybudowanie budynku będzie wymagało często i gęsto zmiany terenu w tym miejscu, nie wspominając o farmach, ostadach czy miastach.

Odpowiadając na pytanie kolegi @DJBDM, myślę, że najprościej by było by gra każdy budynek stworzony przez gracza traktowała jako obiekt, po zamknięciu budowy najłatwiej byłoby by gracz sam mógł mu wybrać funkcje z np rozsuwanego menu: Budynek Mieszkalny, Budynek Produkcyjny, Budynek Wojskowy, Budynek Religijny. No chyba, że twórcy gry zaproponują z góry gotowe projekty, o z góry ustalonym przeznaczeniu.
Logged

xazez3

  • New user
  • Posts: 1
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #39 on: August 09, 2013, 08:54:37 »

Enidust zapowiada sie na bardzo dobra gre. Tylko mam jedno pytanie, co z tymi ludzmi co maja gorsze polaczenie sieciowe lub np okolicznosciowe przypadki wylaczenia internetu? Bedziecie temu zapobiegac w jakis sposob czy moge stracic postac przez to ze ktos rozpiol mi router lub internet mi padl?
Logged

Resuzeku

  • User
  • Posts: 270
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #40 on: August 09, 2013, 09:10:07 »

Czy będzie możliwość chowania i wyciagania broni, a także rąk jeśli akurat nic sie w nich nie znalduje?
« Last Edit: August 10, 2013, 14:20:31 by Resuzeku »
Logged
Cień twoim sprzymierzeńcem, cisza siostrą,  refleks bratem.

Resuzeku

  • User
  • Posts: 270
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #41 on: August 10, 2013, 14:19:19 »

W prezentacji gry był odniesienie do tego czym ENIDUST jest a czym nie jest,  mowa była o tym, że nie bedzie to cos w stylu Sims, ale zwróciliscie tylko uwagę na potrzeby, a ja jestem ciekawy co z bydynkami, czy będzie można bydować je w podobny sposób?
Logged
Cień twoim sprzymierzeńcem, cisza siostrą,  refleks bratem.

Liwosz2

  • User
  • Posts: 207
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #42 on: August 11, 2013, 11:46:44 »

Właśnie budowanie, mnie też ciekawi jak będą ujęte prace kowala lub chociażby np. skórowanie zwierząt. Jak ma to wyglądać.
Logged
Działać na korzyść innych... samemu pozostając w cieniu.

Deniro

  • User
  • Posts: 9
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #43 on: August 11, 2013, 23:29:46 »

Witam, mam parę pytań natury "militarnej":

Czy będzie system głodu i pragnienia?

Czy będzie można pić  z każdego źródła pitnej wody (jeśli odpowiedź na poprzednie pytanie brzmi tak)?

Czy warunki klimatyczne mają wpływ na graczy?

Wszystkie te czynniki miały duży wpływ na wojsko, a ciągnące się tabory i ataki na zaopatrzenie są tak klimatyczne <3

No i chyba kluczowe pytanie dotyczące wojen. Co z graczami, którzy mają wyłączoną opcję trwałej śmierci? Czy będzie się wtedy wojna ciągnęła w nieskończoność, ponieważ przeciwnicy nie mogą umrzeć?

Pozdrawiam
« Last Edit: August 12, 2013, 13:58:27 by Deniro »
Logged

najDee

  • User
  • Posts: 65
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #44 on: August 13, 2013, 09:48:55 »


"Jaki planujecie system dnia i nocy?"
__________________________________

Jakie wartości i wspołczynniki będą miały przedmioty, skoro nie ma być tych ktore znamy z innych gier? Będą jakieś?

Wspominaliście o statystykach ktore spadną podczas poważnych obrażeń, jesteśmy ciekawi jakie to będą statystyki( szybkości biegania, ataku, kondycja, regeneracja itp już znamy)

Przedstawcie nam jak będzie wyglądało menu oraz okno postaci.
Ile możemy założyć części ubioru na siebie i czy będziemy musieli spełnić jakieś wymagania by założyć np. epicki miecz.

Ile czasu zajmie wykucie miecza średniej jakości, kowala o średnich umiejętnościach?

Jak będzie wyglądało płacenie podatkow? na poczcie?

Jeśli nie będzie tzw SIŁY to po jakiej statystyce/umiejętności/treningu* postać będzie mogła nosić większy ciężar? Targa worek z węglem pod gore i po 6h pracy ma udżwig 1kg więcej? Skąd będziemy o tym wiedzieć skoro nie będzie cyfr i liczb xD

*nie potrzebne skreślić.
« Last Edit: August 13, 2013, 21:16:51 by najDee »
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5