Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2] 3 4 5

Author Topic: Pytania dotyczące mechaniki gry  (Read 13627 times)

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #15 on: July 03, 2013, 22:32:58 »

1.Czy w grze będzie cykl dnia i nocy?
 -Ile będą trwały? Czy zawsze, o każdej porze dnia i nocy (real life) będą tyle samo trwać?
2.Czy będą w tej grze pory roku?
 -Jeśli tak, to co jaki czas będą się one zmieniać?
Logged

Mistrz Ignis

  • Administrator forum
  • User
  • *****
  • Posts: 55
    • View Profile
    • Valarand
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #16 on: July 04, 2013, 22:32:49 »

*post kontrolny*
Logged

softenik

  • User
  • Posts: 8
    • View Profile
    • StarboundHQ
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #17 on: July 09, 2013, 18:57:20 »

Ostatnio na moim forum o pewnej grze, kiedy przedstawiłem grę Enidust, wystąpiło wiele kontrowersji, oto pytania, które niektórzy użytkownicy zadawali:

- Jak będą wyglądały spory pomiędzy przeciwnikami, non-target?
- Czy będzie Item Shop (Durne pytanie...)?
- Co z Fast Travelem (Błagam, nie mówcie, że go wprowadzicie. :)?
Logged

pawixis

  • User
  • Posts: 92
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #18 on: July 19, 2013, 14:31:45 »

Wycofanie punktów umiejętności:
Często o tym wspominacie, ale skoro głównym założeniem ma być realizm, to nie wiem czy to dobry pomysł.
Przecież, jak całe życie chodzimy na siłownię to nagle nie staniemy się z powrotem człowiekiem o drobnej budowie, bo postanowiliśmy iść w rozwój umysłowy.
Czy na pewno chcecie wprowadzić takie coś?
Logged
Czekam <3

gasdq

  • User
  • Posts: 21
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #19 on: July 24, 2013, 00:24:03 »

1.1 Czy temperatura i pogoda będzie miała wpływ na walkę, kupno jedzenia??.
1.2 Czy forma uzdrawiania będzie polegała na magii, czy też na jedzeniu np: owoców??.
Logged

Nezyt

  • Guest
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #20 on: July 24, 2013, 03:12:02 »

1. Czy jeżeli zdecyduję się skupić na ścieżce magii i będę chciał przedstawić swoją postać jako samotnego pustelnika i będę chciał wybudować sobie gdzieś na jakimś odludziu dom, to będę mógł przywołać jakieś szkielety, itd... Które pomogłyby mi budować owy dom?

2. Jak bardzo rozwinięta będzie fizyka? Chodzi o to, że jeśli na przykład jestem już super potężnym magiem, i rzuciłem sobie na przykład zaklęcie wybuchu na skałe, to ta skała faktycznie wybuchnie, czy jak w większości gier będzie dalej stała w miejscu?

3. Czy będę mógł np. posłać na miasto armię nieumarłych?

4. Czy jeżeli będę poszukiwanym na cały kraj przestępcą, to siły prawa, gracze którzy obiorą zawód strażnika, żołnierza itd... będą jakoś na mnie reagowały, robiły coś z tym, czy po prostu to oleją?

5. Czy to prawda z tym otworzeniem portalu do świata demonów?

6. Wracając do tego poszukiwanego na cały kraj przestępcy, to czy gracz który popełniał w miastach liczne przestępstwa itd.. po złapaniu będzie mógł zostać umieszczony w lochu?
Logged

pawixis

  • User
  • Posts: 92
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #21 on: July 28, 2013, 22:06:02 »

Będzie można budować kryjówki pod ziemią? Bo nie wiem czy zostać płatnym zabójcą czy nie.
Logged
Czekam <3

michalson111

  • User
  • Posts: 44
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #22 on: July 31, 2013, 09:25:53 »

Co o upadka z wysokosci, postac bedzie hardkorem o niezniszczalnych nogach, czy moze lamaga, ktory zabija sie o kamien o ktory sie potknal??? ;P  ;D
Logged

pawixis

  • User
  • Posts: 92
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #23 on: August 04, 2013, 15:58:08 »

Jak będzie wyglądało strzelanie z łuku?
Męczenie się mięśni, wpływ wiatru, pogody?
Logged
Czekam <3

gebaftw

  • User
  • Posts: 7
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #24 on: August 05, 2013, 20:18:56 »

Witam,

Kilka pytań:

1. Jak będzie wyglądał system magii? Czy aby użyć czaru będziemy potrzebować odpowiednich przedmiotów? Np. siarka do kuli ognia czy np. "kawałek wiecznego lodu" do jakiś czarów mrozu?

2. W większości gier MMO system magii jest niezbalansowany, czy myśleliście jak poradzicie sobie z tym problemem? Np. czary bedą zabierać dużo many/bedą męczyć gracza, tak że będzie trzeba rozważnie używać zaklęć podczas wyprawy?

3. Czy myśleliście o tzw. "World Bossach"? Z których możnaby dostać specjalne artefakty? Jeśli tak to czy te artefakty także by się zużywały? Lub może byłyby czasowe?

4. Podczas oglądania waszego filmu Q&A, naszło mnie jeszcze pytanie jak to będzie z tymi miastami. Rozumiem, że na początku możemy spodziewać się kilku podstawowych miast. Natomiast pożniej gracze sami będą budować miasta. Czy aby powstało MIASTO będą jakieś wymagania? Np. ratusz czy coś w tym stylu? Czy budynki będziemy tworzyć sami czy będą tylko określone które będziemy mogli tworzyć?

5. Czy bedzie stanowisko zarządcy miasta? Jesli tak to jak będzie można takowe uzyskać? Wybory? Czy wojna klanowa?

6. Czy Miasta/budynki będzie można niszczyć?

7. Jak będzie wyglądało oblężenie miast? Czy bedę mógł przyjść i w każdej chwili ograbić miasto?

8. Czy zabicie/obrabowanie gracza nakłada na mnie jakieś kary? Nawet jeśli nikt mnie nie zobaczy?

9. Rozumiem, że stawiacie na tzw. skill u graczy. Jednak czy myśleliście jak bedzie wygladac walka miedzy graczami? Czy nie bedzie to tak jak w wiekszoci nowych gier gdzie nie mamy opcji automatycznego namierzania postaci a co za tym idzie, ludzie biegaja, skacza i machaja mieczami jak głupi, przez co walka wyglada smiesznie. Czy u was tez tak bedzie? A może jednak nasz ekwipunek bedzie miał wpływ na walke? Np postać w ciężkiej zbroi będzie męczyć się szybciej i poruszać wolniej od postaci ubranej w lekka zbroje?

10. Czy postaci będa miały umiejętności? Czy może przy tworzeniu postaci będziemy mieć do wyboru kilka "perków" które same zdefiniują naszą klase? Czy może z góry zostaną na nas nałożone klasy?

11. Czy będzie możliwość obrabowywania domów?

12. Czy będzie "grind"? Czy może zdobywanie doświadczenia nie będzie się opierało na zabijaniu potworków 24/7?

13. Czy w grze będzie występować "Swięta trójca" czyli tank-dps-heal? CZy będą oni niezbędni do przechodzenia lokacji?

Bardzo ciekawi mnie ta gra, ponieważ jakiś czas temu z kilkoma znajomymi chcieliśmy stworzyć podobną grę, jednak ze względu na brak doświadczenia i odejściu kilku osób z naszej ekipy projekt poszedł do kosza.
Jednak całą mechanikę gry (co jak co ma wyglądać, walka, magia, miasta, wojny, świat itp) mieliśmy rozpisane.
Więc chętnie pomogę i zarzucę kilka pomysłów jeśli będziecie chcieli.

Pozdrawiam
Geba

Logged

Archigad

  • New user
  • Posts: 1
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #25 on: August 05, 2013, 22:57:55 »

Witam. Mam pytanie dotyczące walki. Jeśli wygramy walkę z jakimś trudnym przeciwnikiem który zabierze nam dużo punktów zdrowia  to czy będziemy mieli poważne urazy jak np. złamana ręka lub noga przez które będziemy wolniejsi bądź słabsi?
Logged

Czaja

  • User
  • Posts: 14
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #26 on: August 06, 2013, 17:20:37 »

Jak w każdej grze rpg chciał bym zostać łucznikiem. Stąd moje pytanie:
Czy strzelanie z łuku tzn. trajektoria lotu strzały będzie zależna tylko od podstawowych czynników takich jak rodzaj łuku, warunki atmosferyczne (o których mówiliście na filmie przedstawieniowym) i umiejętności postaci, lub zdecydujecie się na bardziej skomplikowane rozwiązania i dodacie między innymi wagę i wykonanie strzał, czas naciągu strzały ( im dłużej łuk jest naciągnięty tym trudniej trafić w cel), drobne szczegóły np. cięciwa; materiał z jakiej jest wykonana, jej zużycie (kiedy cięciwa jest na łożysku szybciej się zużywa, a do tego łożysko wygina się przez co siła naciągu zostaje zmniejszona)? :D

Wiem, że wiele oczekuję ale to takie moje małe marzenie :).
Pozdrawiam
Logged

Kalindro

  • New user
  • Posts: 3
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #27 on: August 06, 2013, 18:00:04 »

Skoro stan konający jest przez innych graczy dostrzegany jako śmierć, a nadal można go uratować, to będzie można nosić trupy do świątyni? Czy w tym przypadku będzie wręcz wymagana komunikacja z innymi graczami przez Skype lubi inne komunikatory? I czy po dokonaniu egzekucji przedmioty będzie można zebrać? Bowiem będzie to wy oglądało wręcz komicznie gdy na publicznej egzekucji będzie czekało pełno ludzi aby obłupić trupa.
Logged

Malin

  • User
  • Posts: 68
    • View Profile
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #28 on: August 06, 2013, 21:05:46 »

Co się dzieje z majątkiem typu dom,miasto bądź cesarstwo, po permanentnej śmierci?
Logged
"Jeżeli absolutnie nikt Cię nie nienawidzi,to znaczy że robisz coś źle"

Zhar

  • New user
  • Posts: 1
    • View Profile
    • Azyl Alfa
Odp: Pytania dotyczące mechaniki gry
« Reply #29 on: August 06, 2013, 21:30:42 »

Ja natomiast mam oytanie czy nie było by możliwości wpływu petów na postać - cięzko ranną, ranną bądz w stanie agonalnym ? Wiadomo, że rumak może taką postać "wynieść" z pola walki, pies lub inne zwierzę "obronne" bronić przed przeciwnikiem w czasie opatrywania ran będź oczekiwania na pomoc. Wiadomo, pet którego masz tydzień nie odda za ciebie zycia ale jeśli masz takowego przed dość długi czas to jest on do ciebie przywiązany i może wspomóc.
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 5