Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2]

Author Topic: System obrażeń  (Read 2141 times)

Rinaruk

  • User
  • Posts: 25
    • View Profile
Odp: System obrażeń
« Reply #15 on: July 30, 2013, 14:14:47 »

Myślę że system będzie taki jak jest w fps'ach, czyli cios w głowę będzie zadawał najwięcej dmg, w tors nieco mniej a w nogi najmniej. Czasem jak czytam niektóre posty to się zastanawiam czy ludzie wiedzą że to będzie gra mmorpg a nie wieloosobowy symulator prawdziwego świata, myślę że część osób nieźle się zdziwi jak zobaczy grę po premierze :p
Logged

Natanael

  • User
  • Posts: 135
    • View Profile
Odp: System obrażeń
« Reply #16 on: July 30, 2013, 14:34:49 »

Myślę że system będzie taki jak jest w fps'ach, czyli cios w głowę będzie zadawał najwięcej dmg, w tors nieco mniej a w nogi najmniej. Czasem jak czytam niektóre posty to się zastanawiam czy ludzie wiedzą że to będzie gra mmorpg a nie wieloosobowy symulator prawdziwego świata, myślę że część osób nieźle się zdziwi jak zobaczy grę po premierze :p

Po prostu część z forumowiczów zbyt dosłownie bierze pod uwagę ogłoszony przez twórców "realizm" gry ;]
i tak jak piszesz podział obrażeń rzeczywiście może tak wyglądać.
 
Ludzie to nie jest takie proste wydzielić takie sektory na postaci, jakim sposobem można wydzielić obszar i odp. obrażenia na np. policzek? Ręce, nogi, tors to rozumiem ale nie takie szczątkowe trafienia...

Też uważam że rozdrabnianie się na jeszcze bardziej szczegółowe miejsca trafień nie ma większego sensu
można za to opracować pewien zespół obrażeń w obrębie danej części ciała np korpus - przebite płuco, rozcięty brzuch, zmiażdżona klatka piersiowa itp ustalić je jako losowa rana krytyczna i podczas krytycznych obrażeń system losowałby odpowiedni typ przypisany do konkretnej części ciała jak i rodzaju użytej broni i jeśli taki cios nas nie zabije to z pewnością będzie skutkował poważnymi osłabieniami postaci. ;]
« Last Edit: July 30, 2013, 14:36:56 by Natanael »
Logged

Lich555

  • User
  • Posts: 1063
    • View Profile
    • Moje zdjęcia
Odp: System obrażeń
« Reply #17 on: July 30, 2013, 17:16:31 »

Zgadzam się w zupełności. Ludzie na tym forum przestali rozmawiać o grze, Oni już rozmawiają o tym, jak dawniej wyglądało życie. A co do systemu obrażeń to mi taki jak opisałeś do szczęścia wystarczy i w żadnej grze mi nie przeszkadzał.
Logged
Pages: 1 [2]