Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: Wygląd postaci  (Read 1327 times)

Zanpax

  • User
  • Posts: 7
    • View Profile
Wygląd postaci
« on: July 06, 2013, 14:52:24 »

Nie wiem czy w prezentacji było mówione coś o tworzeniu wyglądu postaci, ale zawsze można podyskutować o tym :). Jak myślicie w jak dużym stopniu byłaby takie coś? Ja osobiście chciałbym bardzo dużo możliwości (ale tylko realistycznych, a nie nosy na pół twarzy) zmieniania wyglądu, żeby nikt nie był podobny.
Logged

Kejster

  • User
  • Posts: 36
    • View Profile
    • SoundCloud w wykonaniu Kejstera :)
Odp: Wygląd postaci
« Reply #1 on: July 06, 2013, 20:30:57 »

Witam,
Zgadzam się z tobą, powinno być bardzo dużo kombinacji, żeby wyglądało to bardziej realistycznie a nie spotykanie co chwile klonów :P - lecz oczywiście, wszystko musi zachować swój umiar.
Można by wprowadzić do gry, np fryzjerów, a podczas treningu stopniowo przybywa graczowi tkanki mięśniowej, natomiast kupcowi na targu, który prawie nic nie robi - rósłby brzuszek :P
Logged
Pasja i wytrwałość prowadzi do rzeczy wielkich, o których marzono od wieków.

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: Wygląd postaci
« Reply #2 on: July 06, 2013, 20:37:43 »

Tak, dobry pomysł. Już się gdzieś przewinęło coś takiego, że używane mięśnie mogłyby rosnąć, a nieużywane zanikać, albo że można przytyć. Tylko jak na początku wszyscy będą biegać po krainie to ciekawe czy to będzie miało jakiś wpływ na tuszę :p
Logged

Liwosz2

  • User
  • Posts: 208
    • View Profile
Odp: Wygląd postaci
« Reply #3 on: July 06, 2013, 21:13:29 »

No np. 'śmieciowe' jedzenie :) Chociaż tutaj pewnie będzie ono wyglądało tak, że będzie możliwość jedzenia tłustych rzeczy które dają dużo energii, ale też dodają dużo pkt. do otyłosci :)
Logged
Działać na korzyść innych... samemu pozostając w cieniu.

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: Wygląd postaci
« Reply #4 on: July 06, 2013, 21:15:49 »

ooo nowy pomysł, podoba mi się ;)
Logged

Scheikh

  • Guest
Odp: Wygląd postaci
« Reply #5 on: July 06, 2013, 21:18:35 »

Przyda się oczywiście też losowanie wyglądu, bo niektórym (np. Mi) nie będzie się chciało przez 2 godziny customizować postać tylko po to, by inni mogli mnie rozpoznać (gra będzie miała widok 1-osobowy)
Logged

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: Wygląd postaci
« Reply #6 on: July 06, 2013, 21:53:05 »

Jakoś nie zauwazylem, zeby gdzies bylo napisane o perspektywie grania postacią
Logged

Scheikh

  • Guest
Odp: Wygląd postaci
« Reply #7 on: July 06, 2013, 21:57:18 »

@Up
Było, wystarczy przeczytać opis na głównej stronce lub chociażby obejrzeć sreeny z gry :P
Logged

Kejster

  • User
  • Posts: 36
    • View Profile
    • SoundCloud w wykonaniu Kejstera :)
Odp: Wygląd postaci
« Reply #8 on: July 06, 2013, 22:43:50 »

Pomysł z jedzeniem mi się podoba :D. Co Wy na to by podzieli produkty spożywcze na białkowe, węglowodany i tłuszcze, i jak w prawdziwym życiu da nam odpowiednią "ilość" / nie inaczej da nam na jakiś konkretny czas w zależności od jedzenia energii, a brak zużywania jej będzie skutkowało tyciem. Żeby być silnym i umięśnionym trzeba by było jeść dużo białka, przez co handel spożywczy byłby bardziej różnorodny niż -> idę do domu jem kawałek chleba idę pracować po 2-3h to samo w kółko bo chleb akurat jest tani :P. Można by też zastosować fakt, iż cały czas byśmy jedli to samo, to będzie nam dawało mniej energii (raczej byłoby słabe rozwiązaniem przejedzenie się czegoś).
Logged
Pasja i wytrwałość prowadzi do rzeczy wielkich, o których marzono od wieków.

mortaksPL

  • User
  • Posts: 46
    • View Profile
Odp: Wygląd postaci
« Reply #9 on: July 07, 2013, 09:45:53 »

Dzielenie produktów jest nawet ciekawe. Mogłoby to wpłynąć choćby na sytuację handlową. Weźmy na przykład kraj w stylu Nordmaru z Gothica III. W tak mroźnym klimacie byłoby duże zapotrzebowanie na produkty zwierzęce, a w szczególności tłuszcz. Mogliby to wykorzystywać kupcy, którzy kupowaliby mięso i tłuszcz (nie wiem... smalec, łój, sadło) od myśliwych w krajach o klimacie umiarkowanym, gdzie popyt na te produkty jest mniejszy, a później w czasie wyprawy kupieckiej sprzedawać w mroźnej krainie swoje towary po wyższej cenie
Logged