Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2]

Author Topic: mechanika craftingu/budowania  (Read 2357 times)

KawalErO

  • User
  • Posts: 50
    • View Profile
Odp: mechanika craftingu/budowania
« Reply #15 on: March 06, 2014, 17:00:09 »

@up

Dlaczego miałoby być ograniczenie wysokości? jeżeli teren jest mój to mogę robić na nim co mi się podoba, zarówno w dół jak i w górę.

Wyobraź sobie, wyjeżdżasz do innego kraju, jest 2 w nocy, wynajmujesz pokój w hotelu, płacisz, ale recepcjonista zamiast kluczy daje ci dokument z którym musisz udać się do urzędu miasta w celu podpisania. Jednak urząd zamknięty jest do 7 rano. To bez sensu zwłaszcza że w średniowieczu 80% ludności nie potrafiła nawet pisać czy czytać.

Wynajem a wypożyczanie to dwie różne rzeczy i nie wiem dlaczego miałaby występować tylko jedna z nich.
Logged

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
Odp: mechanika craftingu/budowania
« Reply #16 on: March 06, 2014, 17:39:04 »

W górę i w dół - dlaczego?
Otóż przedstawię ci taką historię np.:
Kupuję ziemię w mieście i chcę sobie wybudować piwnicę. Idę do urzędu miasta i chcę kupić ziemię w dół. Urząd miasta nie chce mi tego sprzedać. Po jakimś czasie dowiedziałem się, że pod moją ziemią jest tajny tunel. Dlatego nie mogę tam budować. Chcę zrobić drugie piętro. Też nie mogę. Dowiedziałem się, że tam będą plany budowy. Potem patrzę na papierek odnośnie mojej ziemi i tam jest wszystko o tym napisane, tylko że bez informacji o tunelu i o planach budowy.
Choćby właśnie dlatego.
Quote from: KawalErO
Wyobraź sobie, wyjeżdżasz do innego kraju, jest 2 w nocy, wynajmujesz pokój w hotelu, płacisz, ale recepcjonista zamiast kluczy daje ci dokument z którym musisz udać się do urzędu miasta w celu podpisania. Jednak urząd zamknięty jest do 7 rano. To bez sensu zwłaszcza że w średniowieczu 80% ludności nie potrafiła nawet pisać czy czytać.
To może bez tego urzędu, ale że trzeba np. w przeciągu 3 dni.
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Odp: mechanika craftingu/budowania
« Reply #17 on: March 06, 2014, 20:41:53 »

Boski może cię to zdziwi ale w średniowieczu ludzie mogli robić co im się żywnie podoba, prawo ewoluowało od swojego początku, ziemia jest twoja? kop jak głęboko możesz, buduj jak wysoko jesteś w stanie.
W np średniowieczu była wolność jeśli chodzi o to, jak chciałeś mieszkać w karczmie to płaciłeś i tyle, bez papierków i innych pierdół.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Vizimir

  • User
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: mechanika craftingu/budowania
« Reply #18 on: March 16, 2015, 13:28:34 »

Zastanawiam się, czy serwer uciągnie te wszystkie budynki graczy, czy jednak będzie trzeba zrobić ileś projektów domów i i gracze będzie mógł wybierać spośród nich. Również fizyka musiałaby być ograniczona, bo gracze mogliby nie potrafić zbudować budynku, przy realnej fizyce. Na przykład kamienna nadmurówka na drewnianym parterze nie powinna wytrzymać i się zapaść. Jestem ciekaw, jak to wszystko będzie wyglądało.
Logged

Kahetabi

  • User
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Twitter
Re: mechanika craftingu/budowania
« Reply #19 on: May 09, 2015, 09:03:34 »

Rendering do 200m, w miastach 30m :P
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Re: mechanika craftingu/budowania
« Reply #20 on: May 09, 2015, 12:16:00 »

Nie pamiętam czy już to pisałem więc napisze jeszcze raz, niechaj wygląda jak w rust gdzie wszystko pięknie działa może po za grawitacją, ale to zawsze można poprawić.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu
Pages: 1 [2]