Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Poll

Czy uważasz, że zaprezentowany niżej pomysł jest dobry?

Jest zaje***.
Może być.
Wszystko jedno.
Raczej nie.
Jest do niczego.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 7

Author Topic: System walki.  (Read 7070 times)

remixir

  • User
  • Posts: 146
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #15 on: June 26, 2013, 18:16:06 »

szczerze wolałbym stary system skilli tylko z  tą różnicą że skille nawet pojedyncze użycie umiejętności mogło przeważyć o wygranej czy przegranej
Logged

Maniex

  • User
  • Posts: 75
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #16 on: June 27, 2013, 21:44:53 »

Moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby zaimplementowanie takiego trybu gry jak w pewnym modzie do Half-Life 2 gdzie walka wygląda tak: Naciskasz d i przytrzymujesz lpm to atak zostaje wyprowadzony z prawej strony lub naciskasz w i przytrzymujesz lpm to atak jest wyprowadzony z góry. To samo z blokiem naciskasz d i przyjmijmy że blok to będzie ppm więc naciskasz d i przytrzymujesz ppm to postać będzie blokować atak z prawej strony lecz będzie odsłonięta z góry z dołu oraz z boku.
Logged
Gdy inni ślepo podążają za prawdą, pamiętaj NIC NIE JEST PRAWDZIWE
Gdy innych ogranicza moralność lub prawa, pamiętaj WSZYSTKO JEST DOZWOLONE
Działamy w mroku by służyć światłości. JESTEŚMY ASSASSYNAMI.

AAAron

  • User
  • Posts: 163
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #17 on: June 27, 2013, 21:55:30 »

Jak dla mnie mogly byc taki  jak w Mount&Blade Warband :) zly nie jest, ataki wyprowadzasz zaleznie jak myszke ustawiasz :)
Logged
"Świat pełen jest wilków, które uskarżają się na rogi owiec lecz ja tych owiec bronie"

Maniex

  • User
  • Posts: 75
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #18 on: June 27, 2013, 21:58:53 »

Jak dla mnie mogly byc taki  jak w Mount&Blade Warband :) zly nie jest, ataki wyprowadzasz zaleznie jak myszke ustawiasz :)

Jakoś z tego co widziałem z gameplayów z M&B Warband nie ogarniam tej walki xD
Logged
Gdy inni ślepo podążają za prawdą, pamiętaj NIC NIE JEST PRAWDZIWE
Gdy innych ogranicza moralność lub prawa, pamiętaj WSZYSTKO JEST DOZWOLONE
Działamy w mroku by służyć światłości. JESTEŚMY ASSASSYNAMI.

Vesnito

  • User
  • Posts: 14
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #19 on: June 27, 2013, 22:04:51 »

Jestem za systemem wali z M&B Warband jest łatwy do nauczenia sie podstaw ale żeby być mistrzem trzeba długo trenować.
Logged

Malin

  • User
  • Posts: 68
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #20 on: June 27, 2013, 22:10:32 »

Ja zaczekam na to co zaprezentują twórcy, skoro mówili że, walka będzie wyglądała tak a nie inaczej to napewno już mają zaprojektowany ten system.
Logged
"Jeżeli absolutnie nikt Cię nie nienawidzi,to znaczy że robisz coś źle"

Maniex

  • User
  • Posts: 75
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #21 on: June 27, 2013, 22:15:56 »

Ja zaczekam na to co zaprezentują twórcy, skoro mówili że, walka będzie wyglądała tak a nie inaczej to napewno już mają zaprojektowany ten system.

Pewnie mają ale zawsze po propozycjach forumowiczów mogą coś jeszcze wdrożyć do gry.
Logged
Gdy inni ślepo podążają za prawdą, pamiętaj NIC NIE JEST PRAWDZIWE
Gdy innych ogranicza moralność lub prawa, pamiętaj WSZYSTKO JEST DOZWOLONE
Działamy w mroku by służyć światłości. JESTEŚMY ASSASSYNAMI.

SorenII

  • User
  • Posts: 73
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #22 on: June 27, 2013, 22:24:36 »

Opisywany system walki jest  identyczny jak w grze Mount and Blade  :) ruch myszka wyznacza kierunek ataku. Twórcy maja trochę dobrych gier na których mogą się wzorować(M&B Wiedźmin 2 i 3 Risen 1. A co do sterowania w Gothicu ono było za toporny... chyba większość z nas przechodziła go z mieczem dwuręcznym  i machała nim na  lewo i prawo ;>
Logged
Dobrze myślący ale nie koniecznie  tak już piszący ;>
Ile już takich projektów w Polsce było ? ile upadło ? ale wierze nadal wierze ze to wypali. :>

Maniex

  • User
  • Posts: 75
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #23 on: June 27, 2013, 22:30:28 »

Opisywany system walki jest  identyczny jak w grze Mount and Blade  :) ruch myszka wyznacza kierunek ataku. Twórcy maja trochę dobrych gier na których mogą się wzorować(M&B Wiedźmin 2 i 3 Risen 1. A co do sterowania w Gothicu ono było za toporny... chyba większość z nas przechodziła go z mieczem dwuręcznym  i machała nim na  lewo i prawo ;>

System walki z Wieśka 2 (Wieśka 3 jeszcze nie ma :D) i z Risena opiera się na klikaniu kilku przycisków do blokowania i atakowania oraz czasami uniku przez co walka jest łatwa i monotonna jak w Gothicu 3.
Logged
Gdy inni ślepo podążają za prawdą, pamiętaj NIC NIE JEST PRAWDZIWE
Gdy innych ogranicza moralność lub prawa, pamiętaj WSZYSTKO JEST DOZWOLONE
Działamy w mroku by służyć światłości. JESTEŚMY ASSASSYNAMI.

SorenII

  • User
  • Posts: 73
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #24 on: June 27, 2013, 22:56:13 »

No walka  z reguły opiera się na uniku,bloku oraz ataku. Chodziło mi tu raczej o sposób jej wykonania czyli prosta i przyjemna ale dająca możliwości. Po prostu nie mam siły męczyć  się  nad mechanika walki to jest główna  rzecz jak trzyma mie w grach.
Co do wieśka  już dużo znamy informacji o walce i jak będzie ona wyglądać.A w Risenie to tak,mój ulubiony styl to tarcza i miecz= blok i kontratak po za tym Risena 2 wywaliłem  z dysku po 10 min właśnie na jego Toporna mechanikę walki moim zdaniem była ona grosza(toporniejsza) od Gothica 1.
Logged
Dobrze myślący ale nie koniecznie  tak już piszący ;>
Ile już takich projektów w Polsce było ? ile upadło ? ale wierze nadal wierze ze to wypali. :>

Driv3r

  • New user
  • Posts: 1
    • View Profile
Non-Target
« Reply #25 on: July 27, 2013, 13:32:41 »

Jeśli ta gra ma być realna to myślę że taki system non-target będzie dobrym rozwiązaniem niż namierzanie przeciwnika i ciągłe klikanie PPM albo LPM.
Logged

MateuszMmz

  • User
  • Posts: 20
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #26 on: August 06, 2013, 21:33:43 »

Dobrym pomysłem jest metoda walki WSAD + LPM/PPM. Z tym, że celowalibyśmy w którą część przeciwnika uderzyć, lub z której strony wykonać blok. Jednak jeśli to zbyt skomplikowane to system walki z Wiedźmina popieram w 100%
Logged

Colack

  • User
  • Posts: 303
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #27 on: August 06, 2013, 22:01:57 »

Ja popieram system walki z M&B. Oczywiście gdyby był jeszcze bardziej dopracowany  i dodane zostałyby uniki, odskoki itd
Logged

Rahl

  • User
  • Posts: 694
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #28 on: August 06, 2013, 22:09:58 »

Ja popieram bardziej system z War of the Roses. Tam system podobny do Warbanda tylko tyle że jak dłużej przytrzymamy to mocniej uderzymy. Oczywiście takie rzeczy jak tarcze w większej ilości, dodatkowe ciosy, nowe sposoby parowania (Chodzi głównie o animację) a także odskoki mile widziane.
Logged

Johnny

  • New user
  • Posts: 1
    • View Profile
Odp: System walki.
« Reply #29 on: August 06, 2013, 22:12:01 »

A mi by pasowało coś na wzór Chivalry Medieval Warfare: 3 ataki (z góry, pchnięcie, chlastanie poziomo), gdzie np. tak jak w tej grze można by było uniknąć poziomego ataku po prostu kucając w odpowiednim momencie, jeśli broń jest na wysokości klatki piersiowej/głowy.
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7