Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: Zimna Krew  (Read 386 times)

Tracha

  • New user
  • Posts: 2
    • View Profile
Zimna Krew
« on: August 12, 2015, 18:52:08 »

Witam !
 Moja sugestia dotyczyć będzie ewentualnej umiejętności - Zimnej Krwi.
 Co prawda nie wiem, czy takowa nie istnieje, ale mimo wszystko napiszę to.

 To takie małe utrudnienie - jeśli umiejętność nie będzie rozwinięta boimy się przeciwników na większym poziomie doświadczenia, zadając tym samym obrażenia mniejsze o, dla przykładu, 25 %.
 Jeżeli natomiast będzie to umiejętność, którą można rozwijać, będzie to np. tak : wydany 1 PN (czy co tam tworzycie) = boimy się osoby nie o 1 poz. doświadczenia, lecz o 2. Albo zadajemy po prostu większe obrażenia : 10 PN = 20 % mniej, 20 PN = 15 % mniej, itd.
 
 Proszę - napiszcie mi co o tym myślicie, jeśli to przeczytaliście.
Logged

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
Re: Zimna Krew
« Reply #1 on: August 13, 2015, 13:34:49 »

Quote from: Tracha
większym poziomie doświadczenia
Z tego co wiem to poziomów doświadczenia ma nie być.

Co do PN to raczej tego nie będzie tylko (chyba) będziemy się uczyć poprzez praktykę i teorię.

A co do samej umiejętności to jeżeli już to nie 25%, a 10% (według mnie). Tak dużo to jednak przesada. Bossa to nigdy byśmy nie ubili.

Tylko właśnie mnie interesuje, jak Ty chciałbyś to ćwiczyć. Mówiłeś o tych przeciwnikach o większym poziomie doświadczenia. Czyli dajmy na to bossy. Musiałbym iść zabić bossa, aby tą umiejętność wytrenować?

Czekam na odpowiedź. ;)
Logged

ToTamir

  • Programista
  • User
  • ***
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: Zimna Krew
« Reply #2 on: August 13, 2015, 14:55:27 »

Z tego co wiem to poziomów doświadczenia ma nie być.

Jeśli dobrze pamiętam to faktycznie było mówione w filmie na Youtube, że nie będzie poziomów doświadczenia.

To takie małe utrudnienie - jeśli umiejętność nie będzie rozwinięta boimy się przeciwników na większym poziomie doświadczenia, zadając tym samym obrażenia mniejsze o, dla przykładu, 25 %.
Jeżeli natomiast będzie to umiejętność, którą można rozwijać, będzie to np. tak : wydany 1 PN (czy co tam tworzycie) = boimy się osoby nie o 1 poz. doświadczenia, lecz o 2. Albo zadajemy po prostu większe obrażenia : 10 PN = 20 % mniej, 20 PN = 15 % mniej, itd.

A co do proponowanej umiejętności to moim zdaniem jest skrajnie zła. Jak było mówione w filmie na Youtube gra ma się opierać na treningu, a dodakowo weterani będą posiadać bardzo dobre uzbronienie, ponieważ najzwyczajniej w świecie poświęcili dużo czasu na wzbogacenie się, a jak było także mówione w filmie na Youtube gra ma opierać się na realizmie, a więc raczej jest mała sansa, aby początkujący w podartych szmatach zabił w pojedynku weterana przy pomocy kozika przez zbroję płytową. Więc jak widać to wszystko da wystarczającą przewagę weteranom nad początkującymi, a jakiekolwiek dodatkowe bonusy mogłyby zniechęcić nowcyh graczy do gry, ponieważ zbyt silna pozycja weteranów uniemożliwiłaby wybicie się początkującym.
Logged

Skoro taki potężny jesteś, dlaczego uciekasz?