Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 [2] 3

Author Topic: Bossy  (Read 2380 times)

Ximos

  • User
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #15 on: May 16, 2015, 22:03:38 »

. przesłaniem mojego postu jest zamysł o udostępnieniu całości społeczeństwa gry możliwości spróbowania swoich sił z danym martwym już bossem bez możliwości otrzymania za niego nagrody, doświadczeia, umiejętności. w skrócie niczego. jedyną nagrodą ma być satysfakcja z pokonania danego przeciwnika (bo jaki jest sens farmienia czegoś za co nawet nie dostanie się złamanego grosza ani punktu doświadczenia/umiejętności?)

@Zikes: skoro już piszę post... są realne możliwości stworzenia takich eventów z walką z martwym bossem. iluzje, sny, wizje, objawienia... whatever co łatwiejsze do wykonania. W sumie to nawet byłby ciekawy pomysł na wprowadzenie "Areny iluzji" dającej możliwość walki z przeciwnikiem dla tego kto chce. dawałoby to możliwość tworzenia turnieju dla uciechy widzów i śmiałków pragnących spróbować swoich sił w takich potyczkach.

Rozumiem zamysł walki z bosem po jego śmierci, ale ty nie widzisz że boss ma być bossem. Za podjęcie walki z nim ma być ryzyko permanentnej śmierci. Pojawienie się możliwości walki z bosem już raz pokonanym sprawi tylko to że gracze będą na nim trenować. Zdobywając umiejętności do pokonania innych bosów które wcześniej czy później będą mieć podobne skille, zachowanie. Dlatego moim zdaniem Bossa powinno się tylko raz i nikt potem nawet bez lota nie powinien mieć do niego dostępu. Może się pojawić w innej części świata podobny ale nie ten sam.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #16 on: May 16, 2015, 22:34:39 »

A co gdyby dodać item kule wspomnień którą będzie mógł uzyskać mag a dzięki niej będzie dało się uzyskać portal wspomnień i wskrzesić wspomnienie bosa na arenie dla uciechy ludu? bez ryzyka śmierci.
Idealny trening rozrywka a zarazem rozwiązanie problemu Ajaciana.
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #17 on: May 16, 2015, 23:53:02 »

Ximos zatrudnij teamowi grafika 2D i 3D, kogoś od animacji i innego od ai mobów, za 40 000zł miesięcznie masz profesjonalistów co będą robić bossa raz na tydzień.

Wracając do tematu, bosowie mogą być nieśmiertelni, bo po zgonie ich dusza wraca do świata demonów gdzie dtwarza swoje ciało.
Jeśli będzie mieć dobre AI i dużo HP to będzie trudny, ale jak dodamy np 3 zestawy kombosów gdzie ppierszy opiera się na sile drugi na zwinności a trzeci na magii spowoduje że ludzie nie będą pewni czy teraz walczą z magiem czy szybkim jak błyskawica wojakiem. Oczywiście można dodać stadia do walk ale to już inna sprawa.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #18 on: May 17, 2015, 00:10:34 »

Gniazdu respawn bosa w tym samym miejscu odpada taki boss powinien mieć respawn naprawdę długi a i instancji nie będzie chyba ze z konieczności.

No i tak jak mówiłem niekiedy wystarczy lekka zmiana tekstur i nazwy by był to inny boss tego samego rodzaju.

Zawsze może się pojawić jakiś boss fabularny który jest demonem i ucieka swoją duszą by odbudować ciało aby znów wstąpić na ziemie ale smoki to nie demony.

I naprawdę czuje że postać GM zawita w Enidast by trwożyć fabułę spawnic bosy bo nie może to być głupi algorytm który obliczy że taki respir się w mieście. ;)
Logged

Ximos

  • User
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #19 on: May 17, 2015, 11:54:52 »

Ximos zatrudnij teamowi grafika 2D i 3D, kogoś od animacji i innego od ai mobów, za 40 000zł miesięcznie masz profesjonalistów co będą robić bossa raz na tydzień.

Wracając do tematu, bosowie mogą być nieśmiertelni, bo po zgonie ich dusza wraca do świata demonów gdzie dtwarza swoje ciało.
Jeśli będzie mieć dobre AI i dużo HP to będzie trudny, ale jak dodamy np 3 zestawy kombosów gdzie ppierszy opiera się na sile drugi na zwinności a trzeci na magii spowoduje że ludzie nie będą pewni czy teraz walczą z magiem czy szybkim jak błyskawica wojakiem. Oczywiście można dodać stadia do walk ale to już inna sprawa.

Naprawdę myślisz że bosy będą tu padać co tydzień lub że raz na miesiąc? No to musisz być naprawdę nie w temacie gry. Osobiście twierdze że przez pierwsze pół roku gry gracze nie podejmą się nawet próby walki z bosem. Przynajmniej ci ogarnięci co do poziomu trudności. Przypomnę ci że statystyki gracza nie będą rosnąć, i nie będzie itemów powiększających punkty życia.
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #20 on: May 17, 2015, 18:50:19 »

To ty widocznie jesteś nie w temacie, gracz początkujący ma być zbliżony do zaawansowanego, co niesie za sobą to że zorganizowane i silne ekipy dadzą sobie radę z bossem.
Nie powiedziałem że będą padać co tydzień (czego się nie dowiemy puki nie wyjdzie gra) po za tym nie zmieniaj tak szybko tematu, jeśli zatrudnisz zawodowców to nie mam nic przeciwko.
Nie rozumiem czemu jesteś taki pewny swojego jeśli nawet nie widziałeś gry na oczy.
Dodatkowo ogarnięci gracze będą chcieli jak najszybciej zabić takiego wroga, czemu? By zwiększyć swoje zdolności, wypalić swoje imiona na wikipedii, zdobyć kasę, iteamy czy cokolwiek.
Kto pierwszy zdobędzie stal, będzie miał przewagę i na tej zasadzie działa też pokonywanie bossów.
To chyba tyle.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Kahetabi

  • User
  • Posts: 147
    • View Profile
    • Twitter
Re: Bossy
« Reply #21 on: May 18, 2015, 01:28:15 »

Ja bym podzielił bossy na:
-mini-bossy
-bossy
-zabijewaswzrokiem bossy a.k.a. final bossy.

1.Mini bossy- spawn oczywiście rzadszy od zwykłych mobów, inaczej mówiąc byłyby to silniejsze moby, lepsze wyposażenie, większe atrybuty, niekoniecznie innym zestawem ruchów (wystarczyłaby zmiana detali, zwiększenie masy). Preferowane położenie w stadzie to obszar od centrum do przodu. Nagły wzrost zwiastowałby nadejście bossa, duży nagły wzrost na dużym obszarze zwiastowałby rychłe nadejście wielu bossów. Nieregularne ubijanie mini-bossów owocowałoby  zbieraniem się ich w grupy i po dłuższym okresie pojawianiem się bossów. Same w sobie stanowiłyby bardzo małe zagrożenie dla siedlisk graczy, w miarę omijałyby zurbanizowane powierzchnie. Opuszczone wioski przyciągałyby mini-bossy, przyspieszając degradację budynków lub bezpośrednio niszcząc je. Liczba ludzi potrzebnych do prowadzenia kontrolowanej walki z mini-bossem to minimum dwie osoby, plus minimum 2 do zajęcia się stadem, lub jedna osoba do odciągnięcia uwagi mini bossa na tyle aby reszta drużyny uporała się z mini-bossem.

2.Bossy- Nie pojawią się jeśli nie zostaną spełnione konkretne warunki. Najlepiej jakby cała sylwetka uległa zmianie (np. bossy zwierząt przybierałyby posturę zbliżoną do człowieka). Przydałby się podrasowany AI, trzymanie się w stadach (małych armiach) w obszarze od centrum do tyłu. Mógłby mieć obok siebie parę mini-bossów. Mógłby je rozsyłać na patrole wokół siebie, zwiększając pole widzenia. Atakowałby każde miasto znajdujące się w zasięgu jego wzroku (wliczając jego patrole). Pojawienie się pod wioską/miastem 2 lub więcej mini-bossów, z całą pewnością oznaczałoby to iż boss zmierza w naszym kierunku. Kiedy na mini-bossa wystarczyłaby palisada, to na paru (i ich stadniątka) już trzeba wyciągać co się ma, włócznie, łuki, kusze, tresowane krwiożercze króliki, a co dopiero kiedy u bram pojawi się boss. Zmiany kursów satelitów nie następowałyby nagle, zataczałyby one łuki w drodze do atakowanych miast, z czasem otaczając je. Wychodziłoby na to iż najlepszą taktyką byłoby zaatakowanie bossa kiedy jest w drodze z miarę szybko aby uniknąć oblężenia, zachęcając graczy do obserwowania co się dzieje wokół ich miejsc zamieszkania. Osiedlenie się gdzieś w dziczy, z dala od cywilizacji, skazane by było na klęskę jeśli nie posiadałaby żołnierzy mogących sprostać czyhającym na nich niebezpieczeństwom. Tak samo jak w przypadku mini-bossów, nagłe pojawianie się bossów na dużym obszarze zwiastowałoby pojawieniem się czegoś silniejszego, w tym przypadku- final-bossa.

3. Final boss- Mam dwie koncepcje, pierwsza lepsza. To nie będzie jesień średniowiecza, to będzie potop, budujcie arki. Kiedy twórcy będą zamykać kolejne etapy bety, wysyłaliby takiego final-bossa, niszcząc wszystko. Jak już wszystko by zniszczył, nastąpiłaby przerwa techniczna i następna faza. W oficjalnej wersji albo w otwartej becie, co jakiś czas zstępowałby boss do gry. Jeśli gracze przez określony czas nie podołaliby jego sile, traciliby wszystko. Wszyscy. Wszystko. Taki clean serwera. Final-bossy nie ograniczałyby się do jednego gatunku/rasy, efekty ich działań byłyby globalne. Sam final-boss i armia będąca bezpośrednio obok niego nie interesowałaby się miastami po drodze do ich głównego celu- stolic. Zmierzając prosto do nich, oczywiście nie omijałby specjalnie miast stojących na drodze, po prostu przebijałby się przez mury, zostawiając otwartą drogę boss-satelitom, które w przeciwieństwie do mini-boss-satelit nie ściągałyby final-bossa i nie wszystkie inne satelity tylko parę najbliższych.
Druga koncepcja, bardziej casualowa-Cel final bossa to jedna stolica, po zniszczeniu jej zacznie się wycofywać wraz z armiami. W miarę omijałby bardziej obmurowane miasta aby nie tracić czasu, nawet obalenie palisady zajęło by mu parę sekund. Aby uniknąć walki z bossem otoczonym licznymi armiami, trzeba by było wyruszać na ekspedycje, dając ludziom pracę, monitorować przemieszczanie się obszarów spawnu oraz częstotliwość przybywania mobów.

To chyba wszystko co chciałem napisać. Chciałbym aby ludzie potrafili się zjednoczyć, ruszyć czasami głową, monitorować zagrożenia i potrafić na nie odpowiednio zareagować.
Logged

Ajamaharis

  • User
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #22 on: May 18, 2015, 20:48:06 »

. przesłaniem mojego postu jest zamysł o udostępnieniu całości społeczeństwa gry możliwości spróbowania swoich sił z danym martwym już bossem bez możliwości otrzymania za niego nagrody, doświadczeia, umiejętności. w skrócie niczego. jedyną nagrodą ma być satysfakcja z pokonania danego przeciwnika (bo jaki jest sens farmienia czegoś za co nawet nie dostanie się złamanego grosza ani punktu doświadczenia/umiejętności?)

@Zikes: skoro już piszę post... są realne możliwości stworzenia takich eventów z walką z martwym bossem. iluzje, sny, wizje, objawienia... whatever co łatwiejsze do wykonania. W sumie to nawet byłby ciekawy pomysł na wprowadzenie "Areny iluzji" dającej możliwość walki z przeciwnikiem dla tego kto chce. dawałoby to możliwość tworzenia turnieju dla uciechy widzów i śmiałków pragnących spróbować swoich sił w takich potyczkach.

Rozumiem zamysł walki z bosem po jego śmierci, ale ty nie widzisz że boss ma być bossem. Za podjęcie walki z nim ma być ryzyko permanentnej śmierci. Pojawienie się możliwości walki z bosem już raz pokonanym sprawi tylko to że gracze będą na nim trenować. Zdobywając umiejętności do pokonania innych bosów które wcześniej czy później będą mieć podobne skille, zachowanie. Dlatego moim zdaniem Bossa powinno się tylko raz i nikt potem nawet bez lota nie powinien mieć do niego dostępu. Może się pojawić w innej części świata podobny ale nie ten sam.
skoro chcesz to rozpiszę ci zamysł mniej lub bardziej kompletny, bo chyba nie rozumiesz koncepcji. w mieście A jest arena do walk, treningu i dla uciechy ludzi. Znajduje się też tam mag iluzjonista który po otrzymaniu przedmiotu zawierającego esencję bossa pozwala przyzwać jego iluzję. (zależy czy twórcy przyjmą pomysł i jak go wykorzystają)

zróbmy mały eksperyment. weź do ręki dezodorant i rozpyl go w pokoju. co możesz z zaobserwować w ciągu paru kolejnych minut?

po chwili zastanowienia -> zapach się rozrzedza. jeśli założymy że mag jest w stanie spowolnić ten proces lub nawet go zatrzymać to daje nam to niezły materiał do eksperymentów z "esencją bossa". przechowywanie zapachu czy innych mniej trwałych substancji jest trudna i trzeba to robić w odpowieni sposób lub przez odpowiendie osoby. możesz pozyskać taką substancję, ale sam nic z nią nie zdziałasz...  będziesz musiał porzetransportować ją do odpowiedniej osoby, więc do tego czasu iluzja będzie stawała się coraz słabsza -> nie będziemy walczyć z bossem jak z prawdziwym.

nie czytałeś też chyba pierwszego postu który pisałem
Quote
możliwości spróbowania swoich sił z danym martwym już bossem bez możliwości otrzymania za niego nagrody, doświadczenia, umiejętności. w skrócie niczego. jedyną nagrodą ma być satysfakcja z pokonania danego przeciwnika

jeżeli chodzi o obrażenia skoro to wywlekasz: przy dajmy na to złamaniu ręki, poza uszkodzeniem ciała i kości dochodzi jeszcze fizyczny ból oraz szok przy urazie. Przy walce z iluzją można ro rozwiązać na dwa sposoby:
- pełne obrażenia -> otrzymanie trafienia powoduje obrażenia fizyczne i psychiczne.
- iluzja -> obrażenia od trafienia są tylko iluzją powodującą ból, ale nie naruszającą tkanki.

jakie te rozwiązania nam dają możliwości? otóż przy pełnych obrażeniach dochodzi to co chcesz, czyli możliwość śmierci od złamanych kości czy bezpośrednich trafień śmiertelnych. natomiast obrażenia otrzymane od iluzji powodują ból. ból pozwól że cię uświadomię: powoduje stany szoku, może powodować utratę przytomności, powodować uszkodzenia mózgu, zaburzać pracę narządów lub w rzadkich przypadkach powodować śmierć.
czyli w wyciągając wnioski: taka walka (przypomnę że nie daje możliwości nam ćwiczyć własne umiejętności czy zdobywać doświadczenie/nagrody) poza tym iż może nas zabić lub poważnie poranić nie daje nam prawie nic. jedyne bonusy jakie daje to możliwość przetestowania siebie oraz naszej drużyny, daje nam satysfakcję w przypadku pokonania takiego przeciwnika.
zważ też że koncepcja może nie być dostepna dla każdego w każdym momencie tylko publikowana na większych wydarzeniach takich jak turnieje. spowoduje to że nie będzie można ćwiczyć walk z bossami na co dzień tylko w niezbyt częstych wydarzeniach. zależy od tego jak twórcy wykorzystają pomysł, jeśli już go wykorzystają.

@gniazdu:
wszystko zależy od wyposażenia graczy którzy chcą się na takiego bossa porwać. jaki jest sens iść z patykiem na czołg? ale mając granat mozna już więcej zdziałać ^^
Logged

ZapZarapZap

  • New user
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #23 on: May 18, 2015, 21:56:47 »

Ogólne założenia.
Skoro gra ma być w miarę realistyczna, to proponuję, żeby nie robić miliona bossów. Podarujmy sobie też podział na mini-bossy itp. Jedyne bossy jakie wydają mi się sensowne to swojego rodzaju pradawne istoty i żywiołaki, które mogą stąpać po lądzie, pod nim, pływać, jak i latać w przestworzach. Postaram się dodać jakieś wyjaśnienia. Później rozwinę dodatkowy wątek bóstw i demonów, bądź innych podobnych istot.

Tereny występowania.
Tutaj do wyboru mamy nasze wcześniejsze typy:

-lądowe:
*najprościej je znaleźć
*pochodzą głównie od żywiołów ziemi, ognia, drewna i wiatru
*jest ich najwięcej ze wszystkich (mają najwięcej miejsca do życia)
*żywią się określonym żywiołem
*zwalczają żywioły przeciwne ich własnemu
*dzielą się na destrukcyjne i neutralne
Wyobraźcie sobie wioskę zrównaną z ziemią przez wybuchający wulkan. Teraz wyobraźcie sobie, że częścią tego wulkanu jest żywiołak (zrobiony z lawy) i chcecie go zabić, aby dalej nie pustoszył żyznych terenów powulkanicznych. Taki przeciwnik działa zgodnie ze swoją naturą i podczas walki i stygnięcia lawy zmienia żywioł z ognia-ziemi na ziemie (można mu w tym pomóc zaklęciami). Walka miałaby polegać na używaniu głowy, żeby zmienić go z ciała płynnego w stałe itd. Można obrać inna drogę, ale chodzi o pokazanie, ze liczy się myślenie, a nie taktyka "heja ho i do przodu".

-wodne:
*takie spotkania odbywają się niezwykle rzadko
*pochodzą od żywiołu wody i wiatru
*jest ich sporo, ale spotkamy tylko kilka (łodzi podwodnych nie zobaczymy, więc exploracja głębin to raczej marzenie)
*żywią się owocami morza
*spotkamy je w miejscach szczególnych (rafy, wyspy w kształcie rogala  ;D)
*charaktery nieprzewidywalne
Po zbudowanie pierwszych okrętów gracze rozpoczną swoją przygodę z exploracją archipelagów, handlem drogą morska, piractwem jak i zwalczaniem piractwa. Szkoda byłoby ograniczać się do w/w. Dodajmy grze smaczku poprzez szanse na spotkanie wodnych żywiołaków, które mogą znosić nasze okręty z obranego kursu. Walka z nimi polegałaby na przeżyciu sztormu (życie jest chyba najcenniejszą nagrodą za taką walkę) lub pokonaniu czegoś zrodzonego z wody, co możemy spotkać w oku cyklonu (dla odważnych).

-latające
*szansa spotkania najmniejsza ze wszystkich
*zaliczają się do latających, ale spotkasz je jako żywiołaki w postaci sztormu, zawieruchy, burzy pustynnej
*smoki są zarówno żywiołakami jak i pradawnymi istotami
*z żywiołakami pod postacią wiatru nie da się walczyć w inny sposób niż magią
*smoki mogą się pojawić, aczkolwiek są zbyt potężnie i lepiej, żeby ich nie było (w grze, w ogóle..)
Walka z bossami wiatru/powietrza mogłaby się odbyć tylko poprzez przyzwanie ich odpowiednimi rytuałami w miejscu o wielkim skupieniu mocy magicznej (w których miały miejsce potężnie burze, huragany itp.). Poza możliwością walki bossy pojawiały by się w świecie jako w/w efekty pogodowe. O smokach nie wspominam, bo to przegięcie, ale miałyby możliwość dowolnej zmiany swojego kształtu i byłyby bardzo inteligentne.

jeżeli twórcy dadzą nam możliwość budowania kopalni głębinowych (może nawet podziemnych miast) to także:
-podziemne
*pradawne istoty tylko i wyłącznie złe, a ich ilość śladowa
*żywiołaki głównie ziemi, ognia, metalu (metal w rozumieniu żywiołaka zajadającego rudy metali)
*pradawne istoty i żywiołaki ognia destrukcyjne, reszta neutralna
Wszystko zależałoby od kwestii, kiedy gracze się do nich dokopią (żywiołaki można spotkać szybciej, a pradawni znajdują się w czeluściach ziemi). Walka byłaby problematyczna ze względu na ilość dostępnego miejsca, jak i możliwość zawalenia się tuneli lub korytarzy od wstrząsów.

Poza w/w przykładami pozostaje jeszcze kwestia bogów i demonów, ale to już kwestia na inny czas.
Logged

Gniazdu

  • User
  • Posts: 1320
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #24 on: May 18, 2015, 22:56:41 »

Zap czytałeś ten temat? Prosiłbym przeczytać całość bo ma tylko dwie strony a i oszczędzi wałkowania tego samego oraz powtórzeń.
Logged
"Po śmierci tylko historia pamięta" a co jeśli umrzesz w trybie incognito?
Gniazdu tyka forum kijem.
Skype: El Gniazdu

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #25 on: May 19, 2015, 01:31:55 »

@Kahetabi
ja bym nie dzielił bosów boss to boss
a te niższe mogą być elitami itp

@ajacian
osłabianie tego bosa z czasem jest trochę nie trafne moim zdaniem końcu to iluzja i jeśli mag jest na tyle potężny by zamknąć wspomnienie bossa na pewno jest wstanie zabezpieczyć przed osłabianiem bosa może lepiej skopić się że taka iluzja mogła by być zamknięta w jakimś pojemniku coś na wzór lampy dżina. By taki przedmiot dało się sprzedać cena na pewno nie będzie mała. ^^
Logged

ZapZarapZap

  • New user
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #26 on: May 19, 2015, 17:45:29 »

Czytałem temat Gniazdu.
W poście opisałem jak ja to widzę i z czym chciałbym się spotkać w czasie gry. Wydaje mi się, że dodałem kilka nowych kwestii do tematu, a jeżeli uważasz inaczej to udowodnij mi, że powtarzam co do joty wpisy poprzedników.
Logged

Ajamaharis

  • User
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #27 on: May 19, 2015, 19:54:11 »

Czytałem temat Gniazdu.
W poście opisałem jak ja to widzę i z czym chciałbym się spotkać w czasie gry. Wydaje mi się, że dodałem kilka nowych kwestii do tematu, a jeżeli uważasz inaczej to udowodnij mi, że powtarzam co do joty wpisy poprzedników.
nie uważam że powtarzasz jakieś kwestie, ale też nic nowego o tematu nie wnosisz. zwłaszcza że nie wiadomo dokładnie jak ma być określona magia oraz nie znamy zarysu historycznego świata w któym ma być osadzony projekt
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #28 on: May 20, 2015, 20:18:25 »

@ZapZarapZap
Udowodnić ci ze pierwszy post jest duplikatem odbiegającym od tematu a drugi jest spamem?


A Wracając do tematu co sądzicie o itemach w których dało by się zamknąć iluzje bosa(nie wykluczone że też innych potworów)
Logged

IAmBoskiM

  • Forum Supporter [non-dev]
  • User
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
Re: Bossy
« Reply #29 on: May 21, 2015, 08:04:30 »

Mógłby być to dobry pomysł.

Tylko jeżeli dobrze rozumiem to taki boss-iluzja może nas zabić, więc nie sądzę, aby ludzie wykorzystywali to tylko na turnieje itp. Może się znaleźć jakiś wariat, który w jakiś niewiadomy sposób wszedł w posiadanie takie lampy bossa i otworzył ją w środku miasta. Wtedy miasto miałoby problem.
Logged
Pages: 1 [2] 3