Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: Zboczenia osobowowości  (Read 1275 times)

ptaszo

  • User
  • Posts: 56
    • View Profile
Zboczenia osobowowości
« on: November 12, 2014, 20:42:04 »

Jak mnie dawno tu nie było... , ale do rzeczy , myślałem więc wymyśliłem że każdej postaci można by było wybrać/wylosować cechę/określenie typu :Choleryk , flegmatyk itd. Co o tym sądzicie , np: Neurotycy słabo sobie radzą ze stresem co by mogło wpływać na walkę.  :o
Logged

mrksiedzu

  • User
  • Posts: 254
    • View Profile
Re: Zboczenia osobowowości
« Reply #1 on: November 12, 2014, 20:53:06 »

Według mnie "zboczenia" postaci powinny być zależne od "zboczeń" gracza, czyli kompletny brak systemu osobowości.

Wyobraź sobie postać flegmatyka. Porusza się wolno, ma niewielki garb, a gracz wrzeszczy przez mic: "LEEROY JENKINS!".
No jak dla mnie sytuacja co najmniej śmieszna.
Logged

Zikes

  • User
  • Posts: 557
    • View Profile
Re: Zboczenia osobowowości
« Reply #2 on: November 13, 2014, 19:12:57 »

Poprę księdza trochę niefajne to by było. :p postać ma odwzorowywać nas wystarczy że jesteś już naprawdę(w świecie realnym) flegmatykiem drugi raz cie nie trzeba stresować spowalniać twoich decyzji czy umniejszać jeszcze bardziej zdolności przywódcze.
Jak ostatnio udowodniono osobowość człowieka się zmienia ze względu na otoczenie(funkcje społeczną).
« Last Edit: November 13, 2014, 19:17:11 by Zikes »
Logged

arti

  • User
  • Posts: 13
    • View Profile
Re: Zboczenia osobowowości
« Reply #3 on: November 13, 2014, 19:13:39 »

wątpię że będzie tu coś takiego. tworzenie własnej postaci raczej będzie się opierało na wyglądzie + wyborze punktów umiejętności, bez cech charakteru.
to jak zachowa się nasza postać, powinno zależeć wyłącznie od nas. chcesz grać cholerykiem? a kto ci zabrania? po prostu rolplejuj swoją postać w tym kierunku i gotowe, bez zbędnych "modyfikatorów +1do siły podczas walki, -1 do koncentracji przy strzelaniu z łuku" .
już w pierwszym filmiku było powiedziane że możesz być kim chcesz i robić co chcesz, bez wyboru klas postaci. gdyby była taka cecha charakteru do wzięcia znacznie ograniczało by to twoje możliwości.

fajnie natomiast by było, gdyby były takie cechy w postaci perków jak w falloucie - musisz sobie wziąć np 2, z czego żaden nie jest typowo pozytywny ( np możesz wziąć perk "wątła postawa" dzięki czemu jesteś bardziej zwinniejszy, ale twój udźwig spada o parę punktów). nie ma to może związku z charakterem, ale bardziej z tym czym obdarzyła cię (twoją postać) natura.
Logged

Kahetabi

  • User
  • Posts: 148
    • View Profile
    • Twitter
Re: Zboczenia osobowowości
« Reply #4 on: November 14, 2014, 19:31:21 »

Po pierwsze, to są rodzaje osobowości wg. Hipokratesa, po drugie osobowość to nie zboczenie, chyba że nie nadążam na nauką.
Po trzecie, do tematu, nie wyobrażam sobie jakiegoś wybierania charakteru postaci, co będą, armie choleryków, gildie sangwiników i asasyni-flegmatycy?
Logged

Kamko

  • User
  • Posts: 62
    • View Profile
Re: Zboczenia osobowowości
« Reply #5 on: November 18, 2014, 15:54:14 »

Według mnie, pomysł jest bez sensu. W końcu to my mamy tworzyć naszą postać i my mamy nadawać jej cechy, a nie, że z góry gra będzie to robić za nas. W końcu to było jedno ze założeń Enidusta :p
Logged
Potwory są prawdziwe. One żyją w nas. I czasami wygrywają.