Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 on: November 03, 2016, 22:53:06 
Started by IAmBoskiM - Last post by Kamko
Szczerze uważam, że to czysty przypadek z tym psem. Choć sam pomysł, aby pokazać psa przy błędzie 404 mógł być pomysłem kogoś z grupy, czy nawet Kuloka, sugerując się jego avatarem, tak wątpię, żeby miało to jakiekolwiek znaczenie w grze. Generalnie dużo stron przy owym błędzie wkleja jakiś smutny obrazek, tutaj było tak samo.

Wątpię aby pieseł był jakimś "easter eggiem", ale wykluczyć do końca tego nie możemy do czasu ukazania się gry :p

 92 
 on: November 03, 2016, 21:33:17 
Started by IAmBoskiM - Last post by IAmBoskiM
Witam.

Sama nazwa wątku może brzmi śmiesznie, ale zaraz wytłumaczę o co mi chodzi, a dokładniej wrzucę ss:


Gdy spróbujemy poszukać na stronie głównej czegoś co nie istnieje, wyskoczy nam taki błąd. Ten pies jest dosyć podobny do avataru Kuloka:


Ów pies jest też podobny do Pershinga z 13 posterunku, czyli do buldoga angielskiego.

Czy sądzicie może, że ten pies może mieć jakieś znaczenie fabularne w grze? Tzn. nie do końca "fabularne", mam bardziej na myśli czy uważacie za możliwe, że może on być np. psem cesarza? Albo obiektem kultu jakiejś sekty (jeszcze nie słyszałem o wyznawaniu psa osobiście, no ale wszystko jest możliwe)?

Ogólnie pewnie się zastanawiacie skąd mi taka śmieszna idea do głowy przyszła o tym psie. Zainteresowałem się tym dlatego że na stronie głównej przy errorze 404 zamieszczono jego zdjęcie - gdyby wstawiali w to miejsce byle co to mogliby nawet zdjęcie ferrari tam wrzucić. Mam na myśli, że na stronę główną raczej byle czego się nie wstawia, a zatem może być jakiś związek pomiędzy tym psem a grą.

Przy okazji, Kulok, administrator, posiada avatar z podobizną tego psa. To też może dawać do myślenia, łącząc te dwa fakty.

Co o tym sądzicie? Uważacie to za kompletnie głupie "podejrzenia" na temat tożsamości naszego czworonożnego przyjaciela czy może jednak uważacie, że jednak istnieje jakiś związek pomiędzy grą a nim? Zapraszam do dyskusji.

 93 
 on: October 23, 2016, 20:01:30 
Started by Kulok - Last post by Zikes
IAmBoskiM

Gra ma inne założenia nie będzie to kolejna z serii gier co łapie ludzi hordami powód jest prosty mechaniki zawarte w grze sprawią że gra będzie trudna a samo polowanie na kilka bawołów może się okazać przedsięwzięciem logistycznym z którym nie poradzi sobie większość graczy i wyjdą na takim polowaniu na -... spore zainteresowanie wokół gry na początku może obrócić się przeciwko jej. pojawi się masa negatywnych opinii na temat niegrywalności bo jak to ja na "1 lv" nie mogę zabić wieśniaka w polu itp... inna przyczyna jest serwer no wielkie korpo mają z tym problem.

Ta gra ma target podobny do EVE tylko inny świat przedstawiony ;)

 94 
 on: October 14, 2016, 16:54:40 
Started by Kulok - Last post by IAmBoskiM
Nie stwierdzę oficjalnie, że projekt żyje, bo devem nie jestem, ale mogę wam powiedzieć parę rzeczy, dzięki którym może znów uwierzycie w żywot twórców.

Może i admini nic się nie wypowiadają, ale to nie oznacza, że nie żyją. Jeżeli byśmy codziennie odwiedzali profil Matiisa zauważylibyśmy, że codziennie odwiedza forum. Gdyby projekt umarł, to po co miałby to robić?

Dla niewiedzących, domena enidust.com miała wygasnąć bodajże 23.08.2016. Dzisiaj mamy 14.10.2016, a strona dalej stoi. Innymi słowy, po co twórcy mieliby opłacać stronę projektu, który nie żyje?

Osobiście uważam, że to co robią niezbyt dobrze wpływa na mentalność społeczności, no ale cóż zrobisz. Niestety ich aktywność z roku na rok się zmniejsza. Zostało nam tylko czekać.

Swoją drogą, obiecali nam przy Kamieniu więcej newsów od 2016, więc moje spojrzenie w przyszłość, że dadzą nam newsa na gwiazdkę, może jednak być prawdziwe. ;)

 95 
 on: October 14, 2016, 06:39:45 
Started by Kulok - Last post by Squ
Wedlug mnie nie zyje, mialem duze nadzieje na ta gre ale niestety, devowie zawodza takim zachowaniem...

 96 
 on: October 05, 2016, 18:35:09 
Started by Kulok - Last post by Lich555
Nie dostaniesz odpowiedzi od twórców. Jednak forum cały czas jest utrzymywane, czasami widać twórców na shoutboxie. Wg mnie projekt żyje :)

 97 
 on: October 05, 2016, 12:53:08 
Started by Kulok - Last post by Casaib
Czy projekt jeszcze żyje? A jeśli tak to kiedy otrzymamy jakieś informacje od twórców na temat ewentualnej otwartej bety czy też możliwości zakupy early?

 98 
 on: September 16, 2016, 22:23:50 
Started by Erdo - Last post by Lich555
Tutaj można znaleźć resztę moich zdjęć: https://www.eyeem.com/u/kacperziba
Co do lustrzanki... Nie chcę się na razie bawić więcej w fotografię xD Mój problem jest taki, że chciałbym się nauczyć zbyt wielu rzeczy jak na ten moment. Nie chcę robić wszystkiego po trochu.

 99 
 on: September 13, 2016, 17:36:52 
Started by Erdo - Last post by Erdo
Polecam kupić najtańszą z możliwych lustrzanek, nawet minimalne opcje manualne dają super frajdę z robienia zdjęć, te z automatu ograniczają jedynie do szukania kadru.

 100 
 on: September 07, 2016, 00:39:39 
Started by IAmBoskiM - Last post by Agorafobik
Udzielam się tu bardzo rzadko, ale teraz czuję, że powinienem.
Co do opisanego problemu letalnego trafienia bełtem. Jak to nam twórcy określili w materiałach dostępnych na youtube mamy nie dość, że możliwość uniknięcia śmierci postaci poprzez wybranie "trybu" gry (zwykły lub realistyczny) ale też strefy bezpieczeństwa. Ad meritum- jeśli chcesz grać w trybie realistycznym przyjmujesz to, że realizm zwykle nie zadziała na twoją korzyść, a przynajmniej nie zawsze. Nie chcesz aby bełt z kuszy wystrzelony przez gracza czekającego w zasadzce cię zabił? Grasz w trybie zwykłym lub siedzisz w mieście. Oczywiście, w takim przypadku po takim postrzale padniesz nieprzytomny lub konający na ziemię i stracisz przedmioty (co chyba dla niektórych graczy jest gorsze niż utrata postaci), ale przeżyjesz. I tu zaczynają się problemy, bo co to za gra bez przedmiotów, znowu chodzić po mapie i szukać/kupować trzeba. Ale! Czy naprawdę chcemy by Enidust, gra która przyciągnęła moją, oraz jak mi się zdaję także kilku innych ludzi, uwagę swoją innością i obiecanym realizmem sprowadzała ów realizm do mnożnika procentowego obrażeń? Myślę, że nie. A przynajmniej ja bym tego nie chciał. Jeśli zakładamy obiecywany nam dość realistyczny i nieco trudniejszy niż w innych grach system walki to musimy przyjąć takie rzeczy jak śmierć lub utrata przytomności postaci po jednym trafieniu. Nie tylko ze względu na realizm, ale też na satysfakcję, jaką daje udane wyprowadzenie ciosu, który wyminie zastawę przeciwnika i trafi go w tętnicę szyjną, czy też oddanie strzału z łuku w wietrzny dzień i trafienie adwersarza w oko. A jaka z tego satysfakcja jeśli po takim wyczynie przeciwnik otrzyma tylko XXX(tu wstaw losową wartość) obrażeń. Takowe czułe punkty, których trafienie może skutkować natychmiastową śmiercią postaci dodają pieprzyku walce i nie sprowadzają jej do klikania w LPM lub RPM z okazjonalnym wciśnięciem innego klawisza. Zmusza to też do ćwiczenia naszej postaci, jeśli chcemy zajmować się walką na poważnie- nie tylko umiejętności ale też samo wyczucie kontrolera i ruchu postaci w grze. Taka ryzykowna walka sprawia też, że jakiekolwiek wyprawy w niebezpieczne rejony nie będą podejmowane pochopnie- z jakiegoś powodu te miejsca są niebezpieczne dla ludzi, czy to przez strzały bandytów z lasu, czy to przez żyjące tam bestie, które skaczą ludziom do gardła i przegryzają tętnice.
Ponadto taki system walki nieco balansuje rozgrywkę- nawet najbardziej opancerzony i zakuty w stal od stóp aż po głowę wojownik będzie się lękał oberwania strzała w oko, więc nie dojdzie do sytuacji gdy ktoś posiadający dobry sprzęt będzie absolutnie op. Prowadzi to do tego, że gracze mający bardzo dobry sprzęt i odczuwający nudę nie zaczną polować na nowych graczy dla zabawy, bo będą mieli świadomość, że nawet taki nowy gracz przy odrobinie szczęścia będzie mógł zabić bardziej doświadczonego i lepiej wyposażonego przeciwnika celnym strzałem lub ciosem.
Zatem podsumowując- realistyczna walka i możliwość powalenia lub uśmiercenia postaci gracza jednym ciosem możne prowadzić do frustracji i zniechęcenia (choć można temu przeciwdziałać- patrz strefy bezpieczeństwa i tryby gry), ale dodaje przyjemności płynącej z wali, nie sprowadza jej do nudnego klikania w klawisze jak w innych grach oraz balansuje rozgrywkę.

Pages: 1 ... 8 9 [10]