Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10
 21 
 on: July 28, 2017, 22:13:45 
Started by IAmBoskiM - Last post by IAmBoskiM
Wątek został przesunięty do działu Mechaniki Podróżowania          .

Powód: ze starych działów już nie korzystamy.

http://forum.enidust.com/index.php?topic=3056.0

 22 
 on: July 28, 2017, 15:51:01 
Started by Kamko - Last post by Schept
Ja tam uważam, że popadasz tutaj już w zbyt dużą skrajność. To jednak ma być gra a nie symulator życia, więc można sobie pozwolić na pewne uproszczenia w mechanice, aby było to możliwe do zrealizowania. Myślę, że na pewno gra nie będzie mogła sobie pozwolić na tak skomplikowane obliczenia jak sprawdzanie zawartości tlenu w powietrzu :P

Poza tym ja mam całkiem inną propozycję. W realnym życiu nikt przecież nie będzie stał w jakimś randomowym miejscu w nieskończoność. Ja uważam, że po pewnym czasie od wylogowania(wystarczająco dużym aby uniknąć nadużywania systemu jako teleportacji") postać powinna zostać automatycznie przetransportowana do bezpiecznego miejsca, czyli najbliższej gospody albo domu bohatera. Taki system pozwoliłby uniknąć wszystkich wymienionych przez Ciebie problemów, i na dodatek w moim odczuciu byłby nawet bardziej realistyczny, gdy z zakładamy że postać sama tam wróciła. Nawet jeżeli fizycznie nie byłoby tego widać, aby niepotrzebnie, nie obciążać serwera.

 23 
 on: July 28, 2017, 01:03:50 
Started by Kamko - Last post by Kamko
Witam. Ostatnio zaczęła mnie zastanawiać pewna kwestia. Szukałem na forum i nie znalazłem podobnego tematu, więc postanowiłem sam go założyć.
Tak jak w tytule, nieoczekiwane okoliczności, skrajne przypadki jak i problemy, które mogą wystąpić po naszym ponownym wejściu do gry.
Na przykład, po ponownym zalogowaniu się nasza postać znajduje się: w miejscu zasypanym ziemią; w drzewie, gdyż ono wyrosło akurat w miejscu wylogowania się (a my sami się przez pewien czas nie logowaliśmy); w miejscu zabitym deskami; zawalonym budynku; miejscu zalanym wodą, bądź podpalonym.
To wszystko to pośrednie sposoby zabicia kogoś innego nawet nie zmieniając trybu. A nawet jeśli to kogoś nie zabije (bo znajduje się w trybie bezpiecznym) to będzie wiecznie w stanie agonalnym niezdolnym nawet do poruszenia się i udzielenia sobie jakiejkolwiek pomocy. I choć śmierć dotyczy bardziej dwóch ostatnich przypadków (a więc utopienia bądź spalenia), tak poprzednie przypadki wymagają już trochę głębszego zastanowienia się. Wiadomym jest, że postać nie może znajdować się od tak w ścianie. W niektórych grach skutkowało to po prostu śmiercią postaci, a jeśli w Eniduście byłoby podobnie to byłby to idealny sposób na pewne skrytobójstwo. W końcu nikt nie będzie wiedział, kto nas zasypał podczas naszej nieobecności. Myślałem o kilku sposobach uniknięcia takich sytuacji.
Gdy nasza postać po zalogowaniu znajduje się w ścianie, to pojawia się:
- poza ścianą, jak najbliżej miejsca zalogowania się,
- na samej górze budynku bądź góry czy czegoś jeszcze innego,
- w pustej przestrzeni, to znaczy, nadal jest to samo miejsce, gdzie się wylogowaliśmy, ale powstała tam dziura, aby uniknąć utknięcia w ścianie,
- w pewnej (niedużej) losowej odległości od miejsca zalogowania się.

Ale tutaj pojawiają się kolejne problemy, a są nimi nadużycia. Mam dokładniej na myśli to, że (odnosząc się do dwóch pierwszych opisanych przeze mnie przypadków) takie osoby naumyślnie mogłyby się zasypywać, aby wejść na sam szczyt góry bądź jakiegoś innego budynku, albo przebyć jakiś duży dystans zasypując za sobą tunel (a przechodziły przez dajmy na to właśnie górę).
Co do trzeciego przypadku, to nasza postać musi oddychać. Nie wiem czy w tym aspekcie realizm będzie w pełni oddany. Mam na myśli to, że musi być stały dopływ tlenu, a jeśli powstanie sztuczna pusta sfera wokół nas, to powietrza będzie stosunkowo niewiele jak na to, abyśmy się stamtąd wydostali. I właśnie, tu jest kolejny problem. Nawet jeśli nasza postać nie umrze, bo będzie znajdować się "w dziurze", to jednak możemy nie być w stanie się wydostać. I co wtedy? Najpewniej będziemy musieli czekać na wsparcie, a jeśli takowego nie będzie, to... mamy problem.
Ostatni przypadek wydaje się według mnie najbardziej sensowny, lecz co jeśli znajdowaliśmy się na przykład w kopalni, a ona pod naszą nieobecność się całkowicie zawaliła? Wtedy pojawiamy się na powierzchni?

A wy co o tym myślicie? Zapraszam do dyskusji.

 24 
 on: June 26, 2017, 09:54:12 
Started by Lich555 - Last post by Bartos13
To ja też dodam coś od siebie, W sumie Trochę zal mi tych dziwczyn z Baby metal...są za młode na tego typu muzykę...w metalu jest sporo hałasu i szkodliwych częstotliwości, a w młodym wieku energetyka człowieka nie jest jeszcze dojrzała i tak wytrzymała na zewnętrzne czynniki....
W sumie słuchałem kiedyś sporo yousei teikoku. Kokou no sousei polecam bardzo kultowy juz utwór...oni mają piosenkarkę z fajnym głosem...jakże go czasami marnotrawią....szkoda...

po wielu stylach muzyki jakie mam ju za sobą jestem w stanie powiedzieć, że muzyka moze uskrzydlić i zniszczyć...dzwięk niesie ze sobą ogromne możliwości, on potrafi przenosić intencje, tylko pytanie, czy my osoby słuchające chcemy te intencje przyjmować do naszego wnętrza...
Bardzo często w dzisiejszych czasach muzyka jest pusta...wszytsko ładnie pięknie...ale czegos w niej brak....ale czego??
Polecę wam od siebie coś od czego bardzo cieżko się oderwać...niby gitara klasyczna...ale....
Coś w tej muzyce jest..głebokiego, co potrafi przyciągnać ludzi tak by przy niej trwali...
t=3s

 25 
 on: June 26, 2017, 08:43:55 
Started by Lich555 - Last post by Natanael
Mi ostatnio też wpadły w ucho japońskie klimaty a konkretnie ten utwór :)

 26 
 on: June 24, 2017, 11:05:29 
Started by Lich555 - Last post by Schept
Dawno się tutaj nic nie działo, a jeszcze się tu nie odzywałem, to właściwie czemu nie? Widzę po starych postach, że dosyć lubicie tu metale... A słyszeliście japońskie? Wrzucam kilka fajnych propozycji :)

1. BABYMETAL - mój pierwszy kontakt z japońskim metalem. Na pierwszy rzut oka wydaje się to być bardzo dziwny zespół. Trzy młode dziewczyny (Su-metal ma 19 lat, Yuimetal od wtorku ma 18, a Moametal ma 17) śpiewające metal? Jak dla mnie czemu nie? Na dodatek mają w zespole świetnych instrumentalistów. Na prawdę polecam. Wciąż jest to mój ulubiony japoński zespół.



2. Unlucky Morpheus - uwielbiam wokalistkę, ma świetny głos.


3. No i trochę innych klimatów - Yousei Teikoku




 27 
 on: June 23, 2017, 14:59:29 
Started by DawroM - Last post by Kaynear
I znowu cisza? Wam by się chyba przydał jednak ktoś skupiający tylko i wyłącznie na pisaniu newsów :P Nie trzymajcie ludzi w niepewności, przynajmniej zróbcie jako zapchajdziurę w kalendarzu jakiś giveaway z tymi kluczami do alfy albo bety

 28 
 on: May 15, 2017, 20:30:53 
Started by Mistrz Ignis - Last post by hubi
Chciałbym zająć się alchemią/zielarstwem, dobrze by było, gdyby można samemu hodować niektóre rośliny.
Zbudować pod miastem jakiś mały domek, pokój alchemiczny i ogromny ogród. Zrobiłbym nawet taka część otwartą, którą można zwiedzać, oczywiście za opłatą.

I skoro już tutaj piszę to mam pytanie, które jest trochę połączone z tym ogrodem :D czy będą możliwe związki, tak jak w "metin" jakieś śluby itd?

 29 
 on: May 05, 2017, 09:05:38 
Started by Kulok - Last post by Bartos13
Już maj...Od grudnia praktcznie zero informacji o postępach...zgodnie z waszym słowem mówiącym o częstszym wypuszczaniu newsów, my przyśli gracze i pionierzy prosimy twórców o aktualizację zmian oraz innowacji w Enidust...Czekamy...

 30 
 on: April 22, 2017, 20:59:03 
Started by IAmBoskiM - Last post by IAmBoskiM
Kociołek alchemika — szablon nr 2

Poniższy szablon jest wskazany do używania tylko w przypadku składników alchemicznych, które nie pochodzą od roślin. Przykładami mogą być róg nosorożca, łuski czarnego smoka, krew warana, węgiel z lodowej wyspy...

Quote
Legenda: patrz na dół.

Nazwa składnika (może być kilka)1: Nazwa składnika

Wygląd zewnętrzny: Czarna ruda? Złota łuska? Zielony proch?

Pochodzenie: Pochodzi z wnętrzności górskiego trolla? Można wydobyć tą rudę w kopalniach koło wulkanu?

Właściwości: Śmierdzi? Ciężki? Twardy?

Zastosowanie: Do leczenia ran? Warzenia mikstur? Przyprawa do potraw?

Wartość: Czy dużo kosztuje?

Inne:

Legenda:
  • 1 - Można podać kilka nazw. Trzeba jednak podać także, gdzie w taki sposób ów składnik jest tak nazywany np. tak na wsi, tak w kopalni itp. Jeżeli składnik jest nazywany na kilka sposobów tak po prostu to nie trzeba o tym pisać.
  • Tekst pogrubiony i podkreślony jednocześnie - informacje konieczne
  • Tekst pochylony - są to tylko przykłady tego, co trzeba wpisać. Można go usunąć.

Aby przerzucić do swojego posta ten szablon wraz z BBCode (formatowaniem tekstu) bez cytatu należy wkleić tam poniższą zawartość:

Code: [Select]
[b][u]Nazwa składnika (może być kilka):[/u][/b] [i]Nazwa składnika[/i]

[b][u]Wygląd zewnętrzny:[/u][/b] [i]Czarna ruda? Złota łuska? Zielony proch?[/i]

[b][u]Pochodzenie:[/u][/b] [i]Pochodzi z wnętrzności górskiego trolla? Można wydobyć tą rudę w kopalniach koło wulkanu?[/i]

[b][u]Właściwości:[/u][/b] [i]Śmierdzi? Ciężki? Twardy?[/i]

[b][u]Zastosowanie:[/u][/b] [i]Do leczenia ran? Warzenia mikstur? Przyprawa do potraw?[/i]

[b][u]Wartość:[/u][/b] [i]Czy dużo kosztuje?[/i]

[b]Inne:[/b]

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10