Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: [1] 2 3 ... 10
 1 
 on: April 20, 2019, 12:10:02 
Started by Moonred - Last post by Moonred
Ta złudna, krótkotrwała nadzieja jest niczym w porównaniu z tym co zaserwowała nam ekipa devów :)

 2 
 on: April 20, 2019, 11:17:03 
Started by Moonred - Last post by IAmBoskiM
Nawet nie wiedziałem, że zwykli użytkownicy tu mogą wątki tworzyć XD.

Admini i osoby pracujące przy projekcie z reguły nie wchodzili w ogóle na forum, rzadko się dało zobaczyć któregoś z nich online. Zazwyczaj się logowali raz na kilka miesięcy. Jedynym wyjątkiem jest Matiis, który cały czas trzymał jakąś pieczę nad forum. Może jest jednym z nas, który po prostu ma to forum w zakładkach i zdarzy mu się czasem kliknąć. Ogółem kiedyś wchodził codziennie na forum, teraz jak widać zdarza się, że nie ma go kilka dni. Wcale to nie podnosi na duchu oczywiście.

Tak przy okazji, link do whoisa. Według tej strony wygasa on 23 sierpnia tego roku. Ostatnim razem czekaliśmy na podobną datę, jednak opłacili stronę. Czy teraz też to zrobią? :O

Nie wiem, czemu się aż tak z tym ociągają. Stracili nadzieję czy jak? Fakt, wchodzenie na to forum i słuchanie żalów użytkowników jest nie za bardzo motywujące, ale jednak jak już zaczęli to powinni skończyć. Nowych członków do grupy twórców raczej nie znajdą już w internecie, a możliwe że taki był jeden z głównych sensów tego forum.

Ciekawi mnie, czy Matiis to przeczyta. Jeśli tak, to chociaż pokaż nam te 5 gwiazdek w tym temacie i napisz, że żyjecie i dalej tworzycie. Ew. daj nam nadzieję na newsa. Macie teraz CMa, więc raczej sami tego pisać nie będziecie i nie stracicie tego czasu na tworzenie gry, o ile ją dalej tworzycie. No i fajnie by było wiedzieć, na co poszły te dwa i pół roku czasu od ostatniego newsa i dlaczego aż tyle na niego już czekamy.

Przy okazji Moon, robiąc tu wątek dajesz ludziom złudną krótkotrwałą nadzieję XD Takie szybsze zabicie serca na chwilkę

 3 
 on: April 20, 2019, 10:40:17 
Started by Moonred - Last post by Moonred
Sprawdzając na szybko:
Kulok - administrator forum - data ostatniego logowania - Maj 19, 2017
Mistrz Ignis - administrator forum - data ostatniego logowania - Lipiec 12, 2018
Michał Nitecki - Muzyk - data ostatniego logowania - Grudzień 17, 2018\
DawroM - community manager - data ostatniego logowania - Lipiec 16, 2018

Wychodzi na to że jedyną jeszcze aktywną (przynajmniej na forum) osobą z projektu jest Matiis
Matiis - administrator forum - data ostatniego logowania Kwiecień 16, 2019

Nie chcę i nie będę wnikał w to co się stało. Mam tylko nadzieję, że po raz kolejny nie zostaniemy zostawieni bez odzewu.
Jak projekt zdechł - a wszystkie znaki na niebie i ziemi na to wskazują (od lat) to wiele czasu i wysiłku nie kosztuje napisanie takiej informacji.




 4 
 on: March 23, 2019, 20:34:33 
Started by Kahetabi - Last post by Kahetabi
Czym jest Chronicles of Elyria?
To sandbox MMORPG osadzony w średniowieczu z elementami fantasy. Gra jest nastawiona na realizm, zawierając takie elementy jak starzenie się postaci czy dynamiczną pogodę. Świat ma być dynamiczny dzięki kontroli świata przez graczy, pełniących role od zwykłych rzemieślników aż po królów. Świat jest złożony z wielu regionów, zawierających różną florę, faunę i surowce, w różnych ilościach, motywując do handlu między regionami. Poza wyborem miast, można również wybrać ród dla swojej postaci, szkołę, gildię, organizację, religię, bądź stworzyć własne (własne religie funkcjonują jako kulty i będą inaczej postrzegane). Jest 12 ras, różniących się psychologią, budową ciała, językiem, kulturą, architekturą, przystosowaniem do klimatu, religią (nie we wszystkich przypadkach), dietą oraz umiejętnościami.

Vesethyr
To pierwsza polska wioska/społeczność w świecie Chronicles of Elyria na europejskim serwerze Selene, utworzona przez Roegner'a aka Leśnika a zarządzana obecnie przez Chilli przy moim aktywnym wsparciu. Vesethyr znajduje się na mokradłach zaludnionych głównie przez rasę To'Resk w hrabstwie Dore, księstwa Turadh, królestwa Tryggr.

Królestwo Tryggr
Królestwo Tryggr znajduje się w południowo-zachodniej części świata, obejmując 4 różne biomy 4 różnych ras- moczary To'resk, bagna Dras, pustynie Waerd oraz stepy Neran.
Rządy są sprawowane przez najwyższego monarchę mającego do dyspozycji starszych ministrów którzy zajmują się jedną powierzoną dziedziną oraz królewską radą.
Głównymi celami Tryggr'u są: zapewnienie swobody gry oraz przeszkolenie z zakresu walki pvp. Ekonomia będzie skupiała się wokół militari i zapewnienia bezpieczeństwa poddanym.

Księstwo Turadh
Nadbrzeżne księstwo Turadh znajduje się na samym południu królestwa, granicząc z królestwem Arkadii po wschodniej stronie. Zarządzaniem zajmuje się ród Vánagandr mający do dyspozycji zarówno militarne jak i ekonomiczne gildie strzegące bezpieczeństwa i wspomagające rozwój ekonomii. Hrabstwo zaś skupi swoje środki nad rozwojem metod eksploatacji zarówno wód śródlądowych jak i morskich z gildią *W-Anchors* na czele.

Dzięki wszechstronności księstwa możemy jako wioska skupić się na organizacji środowiska sprzyjającemu rozwojowi niezależnie od obranego stylu gry czy ścieżki rozwoju, pomagając każdemu na znalezienie swojego miejsca w świecie Chronicles of Elyria. Wraz ze wzrostem populacji będą powstawać nowe role z zakresu organizacji zarówno serwera discord jak i wioski. Zależy nam bardzo na tym aby wszystko płynnie przebiegało i każda osoba mogła coś wnieść do naszej społeczności. Większa ilość osób przekłada się na to jak wielki otrzymamy obszar pod zarządzanie więc im szybciej ludzie do nas dołączą tym łatwiej nam będzie się dostosować do powierzonej przez hrabstwo przestrzeni. Najważniejszymi dla nas kwestiami są: organizacja, płynność i ciągły rozwój.
Nie ma wymogów dotyczących dołączenia do serwera, jednakże korzystanie z niego w optymalnym stopniu wymaga uzyskanie ranki gościa dzięki któremu będziecie mieli dostęp do publicznych kanałów komunikacyjnych z których możecie pozyskiwać najświeższe informacje czy to o CoE czy grupach do których należymy. Uzyskanie statusu członka wymaga spełnienie warunków zamieszczonych na naszym kanale informacyjnym.
Kanał discord Vesethyr- https://discord.gg/mUxJ27Z

 5 
 on: January 20, 2019, 13:52:59 
Started by DawroM - Last post by IstvanPL
Pierwszy post w 2019 - niestety zero wiadomości :(

 6 
 on: July 27, 2018, 10:53:39 
Started by DawroM - Last post by Ajamaharis
z życia projektu można napisac że RODO skutecznie wybiło duża liczbę pozostałych tu ludzi i została garstka (w liczbie ok 5) które jeszcze wchodzą i sprawdzają co się dzieje.
może jakiś news na głównej/facebooku o tym że forum znowu działa po uporaniu się z problemem rodo i że cokolwiek się dzieje w projekcie?

 7 
 on: April 11, 2018, 17:07:23 
Started by DawroM - Last post by Avaloz
I znowu cisza? Wam by się chyba przydał jednak ktoś skupiający tylko i wyłącznie na pisaniu newsów :P Nie trzymajcie ludzi w niepewności, przynajmniej zróbcie jako zapchajdziurę w kalendarzu jakiś giveaway z tymi kluczami do alfy albo bety

Ja tam klucz do alfy mam. Czekajcie, czekajcie!

 8 
 on: November 11, 2017, 23:37:05 
Started by DawroM - Last post by XeruX
Właśnie sobie przypomniałem o tym projekcie i również czekam na info z zaciekawieniem i oczywiście na alfę :D

 9 
 on: September 26, 2017, 16:06:08 
Started by Kamko - Last post by enea90
Ja również zgadzam się z @Kamko
Postać po wylogowaniu powinna znikać tak samo z przechodzeniem na innych.
I też mi to chodziło po głowie jak grałam

 10 
 on: August 16, 2017, 21:06:33 
Started by Kamko - Last post by Kamko
Wybacz, źe nie odpowiedziałem prędzej, wcześniej nie miałem za bardzo możliwości odpisania.

O przypadku z EVE Online słyszałem. Jest to naprawdę ciekawe, tym bardziej, że właśnie minęły dwa lata od wylogowania tamtego gościa.
W Eniduście wiadomo, takie coś również się pojawi, może niekoniecznie dwa lata czekania ale takie "kampienie" będzie. Ale to za zgodne z systemem gry uznać raczej można. Po prosty musimy jak najbardziej uważać, gdzie się wylogowujemy i czy nie byliśmy śledzeni (choć równie dobrze mógłbym to samo powiedzieć właśnie do tych skrajnych przypadków, które opisywałem wcześniej). Wróćmy do głównego tematu.

Napisałeś o czymś bardzo podobnym co Schept. Schronienie, hmm... Choć sam pomysł z zakupem na przykład pokoju w karczmie jest ok, tak definicja innego schronienia może się już w różnych przypadkach bardzo różnić. Dla jednych będzie to właśnie pokój w karczmie, domek w mieście albo wybudowany gdzieś przez nas poza nim, a nawet i choćby namiot. Stworzenie systemu wykrywającego owe schronienie byłoby trochę trudne.
Teleportacja do tego miejsca. Wiadomo nie jest to nic realistycznego, ale ostatecznie myślę, że nie jest to aż taki zły pomysł. Doszedłem do takiego wniosku po przeczytaniu całego tematu. Niestety nic innego w takim przypadku wymyślić nie idzie. A przynajmniej ja aktualnie na nic takiego nie wpadłem.
Po spełnieniu wymogów co do owego schronienia, po zalogowaniu możemy się do niego teleportować, ale tylko wtedy, gdy nasz grunt zostanie uznany za niebezpieczny (nasza postać stoi w ogniu) bądź  znajdujemy się w teksturach. Gdy nie mamy schronienia, to teleportuje nas do najbliższej bezpiecznej strefy. Myślę, że jest to najlepszy pomysł, podsumowując wszystko.
Chociaż mimo wszystko napastnicy mogą to wykorzystać i zawalić wszelkie budynki mieszkalne aby ułatwić sobie podbój.
To w takim razie może do tego "systemu schronienia" byśmy dodali jeszcze opcję pojawienia się w niedużej odległości od tego miejsca? Czekam na wasze opinie.

I jak pisałem poprzednio, według mnie jak i nie tylko, postać po wylogowaniu powinna po prostu znikać. Żaden gracz-zombie sterowany przez system nie powinien istnieć. I moim zdaniem nie powinno być możliwości przechodzenia przez innych (chyba że za pomocą jakiejś magii). Gdy ktoś stoi w drzwiach to właśnie powinien być jakiś strażnik bądź sam system by na to nie zezwalał (w sensie dłuższe posiedzenie w przejściu). Ale ten temat to już trochę off topic jest.

Pages: [1] 2 3 ... 10