Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: [1] 2 3 ... 10
 1 
 on: October 23, 2019, 09:08:44 
Started by Matiis - Last post by Natanael
Quote
Crowdfunding to nie taka prosta sprawa jak się często wydaje....

Jasne, wiadomo i ok jestem w stanie zrozumieć jeśli myśleliście o zasięgu zagranicznym, ale na naszym podwórku myślę, że projekt był dość szeroko komentowany. Założenia były i są naprawdę interesujące, ambitne to fakt ;] ale obstawiam, że mnóstwo osób poparłoby projekt bez problemu ;] Ale ok to moja opinia, nie poparta żadnymi "symulacjami" czy badaniami rynku ;]

Quote
Uznaliśmy, że budowa kolejnych, mniejszych tytułów będzie aktualnie lepszym rozwiązaniem.

Czy na tym etapie możecie powiedzieć co to za tytuły, lub czy są one związane choć trochę z Enidust? ;]

 2 
 on: October 22, 2019, 20:57:15 
Started by Matiis - Last post by Matiis
A powtarzając za jednym z pytań na YT skoro "crowdfunding był brany pod uwagę wielokrotnie"
to "co Was skłoniło aby z niego nie skorzystać?"

Crowdfunding to nie taka prosta sprawa jak się często wydaje. Jest naprawdę niewiele projektów, które podbijają takie zbiórki bez bardzo dużego zaplecza (zazwyczaj niewidocznego), tym bardziej dla kwoty, która była by potrzebna by bezpiecznie zrealizować projekt zgodnie z obietnicami.
Nie mamy również wystarczająco dużych zasięgów zagranicznych, które są niezbędne przy zbiórkach tej wielkości. Ich budowa wymagałaby ogromnej ilości kolejnych kroków, a nadal nie gwarantuje to sukcesu zbiórki.
Wszelkie symulacje jakie prowadziliśmy wskazywały, że ten kierunek na obecnym etapie po prostu nie ma sensu.

Uznaliśmy, że budowa kolejnych, mniejszych tytułów będzie aktualnie lepszym rozwiązaniem.

 3 
 on: October 17, 2019, 10:44:17 
Started by Matiis - Last post by Natanael
Czyli jednak nasze proroctwa się spełniły, no cóż.
Projekt rzeczywiście był i jest bardzo ambitny i oryginalny, choć obecnie wiele innych projektów ma podobne rozwiązania,
nie mniej mam nadzieję, iż to zawieszenie nie potrwa długo :) i niebawem ponownie poczujecie wiatr w żaglach ;]

A powtarzając za jednym z pytań na YT skoro "crowdfunding był brany pod uwagę wielokrotnie"
to "co Was skłoniło aby z niego nie skorzystać?"

Mimo wszystko powodzenia w nowych projektach ;]

 4 
 on: October 17, 2019, 00:46:05 
Started by Matiis - Last post by IAmBoskiM
No w sumie jakby o tym pomyśleć, kłamać, że projekt żyje czy jedną linijkę zakończyć wszelkie dyskusje i nadzieje XD

 5 
 on: October 17, 2019, 00:42:06 
Started by Matiis - Last post by Matiis
a on nie chciał jeszcze tego przyznawać.

Takie ogłoszenie nie było by fair w formie one-linera na shoutbox.

 6 
 on: October 17, 2019, 00:30:44 
Started by Matiis - Last post by IAmBoskiM
Bardzo smutna wiadomość. Aż się zastanawiam, czy aby na pewno brak informacji nie był lepszy, aczkolwiek konfrontacja z faktami wydaje się i tak lepsza.

Wywaliło mi oczy z orbit jak przeczytałem o zawieszeniu. Teraz zrozumiałem, czemu Matiis nawet nam nie odpowiadał czy projekt żyje. Po prostu nie żył, a on nie chciał jeszcze tego przyznawać.

Projekt był naprawdę ambitny. Gdy opublikowaliście swoje zamiary w 2013, można powiedzieć, że był to dosyć oryginalny i unikatowy pomysł. Teraz już porobiło się wiele podobnych projektów z podobnymi założeniami. Chociaż raczej wątpię, abyście się aż tak martwili konkurencją. To wasze aktualne możliwości i czas nie pozwalały wam głównie na rozwój projektu, jak sami przyznaliście.

Mimo wszystko życzę powodzenia i mam nadzieję na powrót Enidusta, chociaż obawiam się, że nie będę już wtedy miał czasu na niego.

Ech, czy to aby czas na to, aby usunąć stronę Enidusta z zakładek?? Tak jakoś pusto bez tego będzie...

 7 
 on: October 16, 2019, 23:40:55 
Started by Matiis - Last post by Matiis
Od ostatniej wiadomości minęło niemało czasu. Pozwólcie zatem, że przybliżymy Wam, co  działo się za kulisami projektu przez ten okres oraz aktualną  sytuację. Choć nie było to dla nas łatwe, to pora na zmiany! Zmiany, które są potrzebne, by dalej podążać za wizją tworzenia wyjątkowych gier w zgranym zespole. Enidust z racji swojej wielkości potrzebuje zdecydowanie więcej, dlatego zdecydowaliśmy się na czasowe wstrzymanie prac. Z ostateczną decyzją czekaliśmy dość długo, bowiem chcieliśmy mieć pewność, że sprawdziliśmy wszystkie możliwości. O szczegółach dowiesz się w poniższym filmie podsumowującym.


 8 
 on: July 25, 2019, 15:46:11 
Started by DawroM - Last post by Liwosz2
I pomyśleć że założyłem konto w 2013 czekając na tą grę z zapartym tchem, teraz mam 25 lat, firmę na głowie i rodzinę... Czasem trzeba sobie coś odpuścić.

 9 
 on: March 23, 2019, 20:34:33 
Started by Kahetabi - Last post by Kahetabi
Czym jest Chronicles of Elyria?
To sandbox MMORPG osadzony w średniowieczu z elementami fantasy. Gra jest nastawiona na realizm, zawierając takie elementy jak starzenie się postaci czy dynamiczną pogodę. Świat ma być dynamiczny dzięki kontroli świata przez graczy, pełniących role od zwykłych rzemieślników aż po królów. Świat jest złożony z wielu regionów, zawierających różną florę, faunę i surowce, w różnych ilościach, motywując do handlu między regionami. Poza wyborem miast, można również wybrać ród dla swojej postaci, szkołę, gildię, organizację, religię, bądź stworzyć własne (własne religie funkcjonują jako kulty i będą inaczej postrzegane). Jest 12 ras, różniących się psychologią, budową ciała, językiem, kulturą, architekturą, przystosowaniem do klimatu, religią (nie we wszystkich przypadkach), dietą oraz umiejętnościami.

Vesethyr
To pierwsza polska wioska/społeczność w świecie Chronicles of Elyria na europejskim serwerze Selene, utworzona przez Roegner'a aka Leśnika a zarządzana obecnie przez Chilli przy moim aktywnym wsparciu. Vesethyr znajduje się na mokradłach zaludnionych głównie przez rasę To'Resk w hrabstwie Dore, księstwa Turadh, królestwa Tryggr.

Królestwo Tryggr
Królestwo Tryggr znajduje się w południowo-zachodniej części świata, obejmując 4 różne biomy 4 różnych ras- moczary To'resk, bagna Dras, pustynie Waerd oraz stepy Neran.
Rządy są sprawowane przez najwyższego monarchę mającego do dyspozycji starszych ministrów którzy zajmują się jedną powierzoną dziedziną oraz królewską radą.
Głównymi celami Tryggr'u są: zapewnienie swobody gry oraz przeszkolenie z zakresu walki pvp. Ekonomia będzie skupiała się wokół militari i zapewnienia bezpieczeństwa poddanym.

Księstwo Turadh
Nadbrzeżne księstwo Turadh znajduje się na samym południu królestwa, granicząc z królestwem Arkadii po wschodniej stronie. Zarządzaniem zajmuje się ród Vánagandr mający do dyspozycji zarówno militarne jak i ekonomiczne gildie strzegące bezpieczeństwa i wspomagające rozwój ekonomii. Hrabstwo zaś skupi swoje środki nad rozwojem metod eksploatacji zarówno wód śródlądowych jak i morskich z gildią *W-Anchors* na czele.

Dzięki wszechstronności księstwa możemy jako wioska skupić się na organizacji środowiska sprzyjającemu rozwojowi niezależnie od obranego stylu gry czy ścieżki rozwoju, pomagając każdemu na znalezienie swojego miejsca w świecie Chronicles of Elyria. Wraz ze wzrostem populacji będą powstawać nowe role z zakresu organizacji zarówno serwera discord jak i wioski. Zależy nam bardzo na tym aby wszystko płynnie przebiegało i każda osoba mogła coś wnieść do naszej społeczności. Większa ilość osób przekłada się na to jak wielki otrzymamy obszar pod zarządzanie więc im szybciej ludzie do nas dołączą tym łatwiej nam będzie się dostosować do powierzonej przez hrabstwo przestrzeni. Najważniejszymi dla nas kwestiami są: organizacja, płynność i ciągły rozwój.
Nie ma wymogów dotyczących dołączenia do serwera, jednakże korzystanie z niego w optymalnym stopniu wymaga uzyskanie ranki gościa dzięki któremu będziecie mieli dostęp do publicznych kanałów komunikacyjnych z których możecie pozyskiwać najświeższe informacje czy to o CoE czy grupach do których należymy. Uzyskanie statusu członka wymaga spełnienie warunków zamieszczonych na naszym kanale informacyjnym.
Kanał discord Vesethyr- https://discord.gg/mUxJ27Z

 10 
 on: January 20, 2019, 13:52:59 
Started by DawroM - Last post by IstvanPL
Pierwszy post w 2019 - niestety zero wiadomości :(

Pages: [1] 2 3 ... 10