Official ENIDUST Forum
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Zikes

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 31
31
powiem ze przesadzacie z ta fantastyka naukowa a satelita okraczając ziemie nie jest wstanie wytworzyć atmosfery bo jest za mały planeta musiała by być wielkości Jowisza by stworzyć księżyc z atmosfera.  chyba że planeta enidasta okrążała by planetę gazowego giganta przy gwieździe neutronowej a flora była by fioletowa. ^^

32
Mechaniki Natury / Re: Bossy
« on: May 20, 2015, 20:18:25 »
@ZapZarapZap
Udowodnić ci ze pierwszy post jest duplikatem odbiegającym od tematu a drugi jest spamem?


A Wracając do tematu co sądzicie o itemach w których dało by się zamknąć iluzje bosa(nie wykluczone że też innych potworów)

33
Mechaniki Natury / Re: Bossy
« on: May 19, 2015, 01:31:55 »
@Kahetabi
ja bym nie dzielił bosów boss to boss
a te niższe mogą być elitami itp

@ajacian
osłabianie tego bosa z czasem jest trochę nie trafne moim zdaniem końcu to iluzja i jeśli mag jest na tyle potężny by zamknąć wspomnienie bossa na pewno jest wstanie zabezpieczyć przed osłabianiem bosa może lepiej skopić się że taka iluzja mogła by być zamknięta w jakimś pojemniku coś na wzór lampy dżina. By taki przedmiot dało się sprzedać cena na pewno nie będzie mała. ^^

34
Mechaniki Postaci / Re: Terytorium Państwa
« on: May 17, 2015, 21:43:23 »
@up(usunięty)
"była jakaś przestrzeń pomiędzy dwoma państwa nienależąca do nikogo."
widzę ze uczyli cie jakiejś nowej historii... daj taki jeden przykład z europy.

Podbicie miasta nie oznacza podbicia terenów dookoła lezących tak samo można podbić wioskę bez miasta twoja propozycja jest nie logiczna.

@gniazdu
muszę się z tobą zgodzić ;p

35
Mechaniki Natury / Re: Bossy
« on: May 17, 2015, 00:10:34 »
Gniazdu respawn bosa w tym samym miejscu odpada taki boss powinien mieć respawn naprawdę długi a i instancji nie będzie chyba ze z konieczności.

No i tak jak mówiłem niekiedy wystarczy lekka zmiana tekstur i nazwy by był to inny boss tego samego rodzaju.

Zawsze może się pojawić jakiś boss fabularny który jest demonem i ucieka swoją duszą by odbudować ciało aby znów wstąpić na ziemie ale smoki to nie demony.

I naprawdę czuje że postać GM zawita w Enidast by trwożyć fabułę spawnic bosy bo nie może to być głupi algorytm który obliczy że taki respir się w mieście. ;)

36
Mechaniki Natury / Re: Bossy
« on: May 16, 2015, 22:34:39 »
A co gdyby dodać item kule wspomnień którą będzie mógł uzyskać mag a dzięki niej będzie dało się uzyskać portal wspomnień i wskrzesić wspomnienie bosa na arenie dla uciechy ludu? bez ryzyka śmierci.
Idealny trening rozrywka a zarazem rozwiązanie problemu Ajaciana.

37
Wszystko ładnie pięknie lecz nie wiem czy ktoś jest wstanie napisać tak rozbudowanie AI do obsługi tylu ekosystemów które maja z sobą współpracować lub rywalizować a na dodatek te ekosystemy będą zaburzane przez graczy na co dzień. Nawet jak będzie takowe będzie miało pełno bugów czyżby stanowisko GM miało wrócić do łask?

Ktoś wcześniej napisał że respawn jest konieczny owszem jest lecz czy w takiej formie która znamy??

Wiec zacznę od początku rodzina jest najmniejszą formą więzi społecznych mało który osobnik chodzi sam(są wyjątki od każdej reguły).
Co gdyby zmienić spawn pojedynczych jednostek na całe stada, które mogły respic się w randomowych miejscach mapy.
plusy:
-usuwa to spawny określonych lokacji zwierzęta mogły by się przemieszczać. (co przybliży realizm)
-AI z góry miało by narzucone przetrwanie stada a nie jednostki. (wiec mogli byśmy ujrzeć heroiczne zachowania gdy jakaś cześć stada rzuca się do ucieczki a kilka innych osobników staje do walki)
-polowanie stało by się trudniejsze

minus
-nie da się napisać takiego AI które dało by rade to ogarnąć wiec będzie na pewno potrzebna pomoc GM nad utrzymaniem ekosystemu w porządku lub jego zaburzeniu tworząc ewent ataku orków lub spawn nowego bosa ^^



38
Mechaniki Postaci / Re: Terytorium Państwa
« on: May 10, 2015, 13:17:45 »
Chyba zlikwidowanie obciążenia zauważ że chunk nie wymaga obliczeń zasięg flagi da się zwiększyć poprzez jej levelowanie wiec brak kolejnych obliczeń.

2 nad takim systemem da się panować 3 jest bardziej realny z tego powodu ze strefa wpływu zwiększa się wraz z zbudowaniem flagi wiec zainteresowaniem władcy, a nie automatycznie jak w twoim pomyśle.

39
Mechaniki Postaci / Re: Terytorium Państwa
« on: May 09, 2015, 19:56:01 »
nom i to by było dobre!!!

40
Mechaniki Postaci / Re: Terytorium Państwa
« on: May 09, 2015, 14:45:20 »
nom herb by był dobry w budynkach ale na słupkach granicznych lepiej sprawdza się flagi.

41
Mechaniki Postaci / Re: Terytorium Państwa
« on: May 09, 2015, 01:41:30 »
Widzę jeden mały błąd w twojej koncepcji wiemy od twórców ze budynki będziemy mogli budować sami i system nie będzie wiedział czy to zamek czy karczma... Można oczywiście dać graczowi możliwość żeby to określił jakim typem jest budynek ale ja niewierze w uczciwość ludzi. Wiem ze taki system można oszukać jaki i ograniczyć dąć wymagania do zamku 5 wierz ale ktoś zbuduje zamek z 4 to już nie zamek.
Tu się robią schody dlatego dodałem flagi i jest praktycznie to tą samą koncepcją. Tylko przysłowiowe flagi oznaczają że to konstrukcja administracyjna przejecie flagi przejmuje konstrukcje zwiększa strefę wpływów wiec ważne flagi będą pewnie chronione w warowniach.
Flagi będzie łatwiej niszczyć niż przejmować wiec nie każda wojna będzie kończyła się utrata ziemi lecz grabieżą i niszczeniem flag.

42
Mechaniki Natury / Re: Bossy
« on: May 09, 2015, 00:48:19 »
@up

Respawn bossów nie jest konieczny i zbytnio nie obciąży twórców jeśli bossami są smoki to wszystkie wyglądają tak samo ale mogą się różnic parametrami jedne mogą być silniejsze inne słabsze mogą mieć inny lot inna nazwę lecz miło by było też zobaczyć bosy które są jedyne w swoim rodzaju i po pokonaniu nigdy ich juz nie zobaczymy co może sprawić trochę kłopotu i dać prace jak już gra wyjdzie.
I doda to grze smaczku którym brakuje innym grą pokonywanie bossów będzie rywalizacja kto pierwszy a nie grindowaniem kto więcej razy.

43
Mechaniki Natury / Re: Łączenie gatunków
« on: May 09, 2015, 00:33:25 »
Gra ma być realistyczna osadzona w świecie fantasy.
Realistycznie tego nie da się rozwiązać bo gatunki da się krzyżować ale genetycznie a laboratoria XXI wieku nie pasują do gry osadzonej w starożytności.
Pozostaje magia co jest ok. Krzyżujemy 2 rośliny zaklęciem wszystko ładnie pięknie mamy nowa roślinę.
Ale jeśli dostaniemy na start 200 roślin po skrzyżowaniu będzie ich 40 tys nie zapominajmy że Enidust musi kiedyś mieć swoją premierę jest to zbędny bajer i nie wymagajmy od twórców skoku o 200 lat.

Ale mam inny pomysł pomyślcie o owocu który chcieli byście zjeść zwierzęciu które chcieli byście zobaczyć opiszcie je i umieśćcie je na forum a może stworzycie nowy gatunek który zobaczycie w grze.

44
Offtopic / Team Speak 3
« on: May 03, 2015, 16:21:17 »
Ogólnie po tym jak padł server byliśmy zmuszeni do przeprowadzki i zmieniliśmy ip podaje nowy adres tawerny.

adres: Tawerna-RPG.pl
adres alternatywny: 92.222.14.208

Wiadomość da osób wtajemniczonych xD

45
Enidust uczy / Re: Muzyka dla opornych :)
« on: April 03, 2015, 03:38:21 »
;p nie było mnie ja z warszawy dopiero wróciłem xD

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 31